Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella aseksuaalin kanssa?

Vierailija
19.01.2026 |

Niin, miten on? Olisiko aseksuaalisuus ehdoton turn off? 

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monessa avioliitossa seksi on kokonaan unohdettu? Mies saattaa tumputtaa vessareissullaan, mutta nainen on tyytyväinen kun saa olla rauhassa 😃

Tuossa sitä näkee että miehille on seksi kaikista tärkeintä, naiselle henkinen puoli tärkeämpää, naiset haluaa enemmän halailua, kosketusta, silitystä ilman että aina johtaisi yhdyntään. 

Tämä

Ihana silitellä ja hieroa miestä ilman että ukko on heti klli pystyssä kimpussa. 

Sama. Eikä se tarkoita sitä etteikö seksiäkin olisi mutta itselläni kans että joskus on vaan ihana olla sylikkäin, mies silittää päätä ja minä miehen päätä ja olla vain lähekkäin ilman että mies kokoajan haluaa yhdyntää aina ja jatkuvasti. 

Vierailija
122/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustella voi  vaikka bussissa 5 minuuttia tunemattoman kanssa kesken työmatkan, sikäli kun vieressäistuja puhua taitaa ja valihetta sen kielen jonka kumpikin taitaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos ihminen muuten olisi ihana. Oma käsi on keksitty. 

Vierailija
124/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin aseksuaalin kanssa kuin huonon rakastajan tai vonkaajan. Vaikka hyvä seksi minulle tärkeää onkin. 

Vierailija
125/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keskustelu ainaki sikäli, että oon aina kantanu huonoo omatuntoo siitä kun seksi ei kiinnosta. Huh, meitä on muitaki. Kiitos 🙏

Vierailija
126/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella, koska tarvitsen vinkkejä. Ennen kaikkea utelisin, millä tavoin hän onnistui aseksuaalistumaan. Tahtoisin jo itsekin tuta sen armahtuksen, näes  30 vuotta runkkausta kun alkaa mielestäni riittää. N12-vuotaaksi ei tarvinnut tumputella, se olikin siinä mielessä helppoa ja häiriötöntä aikaa

Vierailija
127/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se aseksuaali on ittehin vielä impi ja vaikka jo keski-ikäinenkin, niin voisi käydä vertaistukilaisesta

Vierailija
128/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen b-seksuaali

Vierailija
129/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keskustelu ainaki sikäli, että oon aina kantanu huonoo omatuntoo siitä kun seksi ei kiinnosta. Huh, meitä on muitaki. Kiitos 🙏

Suomessa on saavutettu järjettömät mittasuhteet nymfomaanien suhteen, joissakin ruokakaupoissa myydään seksileluja, mediassa hehkutetaan ties mitä kimppakiva yms juttuja. Sitten kun itse ei halua tms haukutaan siveydensipuliksi ja estyneeksi kun ei heittäydy nymfojen kanssa tekemään samoja juttuja. Jonkinlainen siveys,moraali yms puuttuu monilta ihmisiltä. 

Vierailija
130/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen b-seksuaali

Minäpäs olen tri-seksuaali

Vierailija
131/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäni on tässä naimisissa ollessa kuoriutunut melkoinen aseksuaali. Harmittaa vietävästi.

Vierailija
132/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Expuoliso paljastui tällaiseksi lopulta ja romutti kyllä itsetunnon ihan täysin. Seksi ja seksuaalisuus on itselle tärkeä osa elämää ja parisuhdetta ylläpitävä liima. 

Eihän se, että ei sinun kanssasi seksiä halua, tee aseksuaaliksi. Se tarkoittaa vain ja ainoastaan, että seksi sinun kanssasi ei maistu. 

Vierailija
133/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siveemmät teot, sen siveettömämmät ajatukset, mutta parempi niin koska ehkä siveettömistä tekoista rankaistaan silti isommin kuin tuhmista ajatuksista. Ei kannata tehtä syntiä enempää, kuin pällin kooossa pysymiseksi pakko on.

Vierailija
134/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin, jos hän rakastaa minua.

Vierailija
135/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitos. Arvostan sillinhajutonta, limavapaata suhdetta. Seksuaalisuus rajoittaisi ralli- ja potkupalloharrastustanikin.

Vierailija
136/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Expuoliso paljastui tällaiseksi lopulta ja romutti kyllä itsetunnon ihan täysin. Seksi ja seksuaalisuus on itselle tärkeä osa elämää ja parisuhdetta ylläpitävä liima. 

Eihän se, että ei sinun kanssasi seksiä halua, tee aseksuaaliksi. Se tarkoittaa vain ja ainoastaan, että seksi sinun kanssasi ei maistu. 

Niin, ei automaattisesti tarkoita, mutta hänen kohdallaan kyse oli nimenomaan siitä. 

Vierailija
137/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa olen tietenkin ikihetero, mutten oole koskaan harjoittanut muita seksuaalisuuden lajeja kuin tumputusta ja haikailua. 17-vuotiaana joskus kolmesti päivässä, nykyisin, neljännesvuosisadan myöhemmin,  ei uskalla kuin 2-3 kertaa kuuussa, mieluiten ei niinkään usein. Ei siinä muuta luotaantyöntävää, mutta kun siintä aina nääsen rankaistaan jotenkin

Vierailija
138/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 67-vuotiaana voisin, 5-kymppisenä en olisi voinut,

Vierailija
139/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hämmentävä ketju jos näin paljon aseksuaaleja osuu tähän keskusteluun. Väestöstä heitä kun löytyy n. 1%. 

Minua seksi kiinnostaa, mutta niin harvoin se on hyvää, että mielelläni olisin aseksuaalin kanssa. Sooloseksi on paljon parempaa minulle kuin seksi miehen kanssa. Seksi miehen kanssa on lähinnä masentavaa. 

Vierailija
140/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on saavutettu järjettömät mittasuhteet nymfomaanien suhteen, joissakin ruokakaupoissa myydään seksileluja, mediassa hehkutetaan ties mitä kimppakiva yms juttuja. Sitten kun itse ei halua tms haukutaan siveydensipuliksi ja estyneeksi kun ei heittäydy nymfojen kanssa tekemään samoja juttuja. Jonkinlainen siveys,moraali yms puuttuu monilta ihmisiltä. 

Seksin haluaminen ja avoin suhtautuminen seksuaalisuuteen ei ole nymfomaniaa.

Siihen, että ei hauku toisia kuvaamallasi tavalla ei todellakaan tarvita mitään "siveyttä" (pelkkä sanakin tuo oksennusta suuhun), vaan pelkästään ymmärrystä siitä, että kaikessa seksuaalisuudessa suostumus on kaikki kaikessa. Kenenkään ei tarvitse antaa suostumustaan sellaiseen seksuaaliseen toimintaan, johon hän ei ole halukas osallistumaan, eikä haluttomuus (tai halukkuus, kunhan kaikkien osapuolien suostumus on olemassa) ole asia, jonka perusteella toista on oikeutettua tuomita.

Sille, että seksileluja myydään marketeissa ei vapaassa demokratiassa mitään mahda, mutta isot seksiotsikot toivon minäkin pidettäväksi poissa lööpeistä, ettei niitä tarvitsisi kassajonossa katsella. Seksileluhyllyt ja iltapulujen seksiotsikot on mahdollista kiertää tai ohittaa, ja oli se miten kurjaa hyvänsä, se jää vapaassa demokratiassa yksilön vastuulle.

t: seksuaalimoraalin suhteen ultraliberaali monogaaminen ydinperheen isä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän