Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella aseksuaalin kanssa?

Vierailija
19.01.2026 |

Niin, miten on? Olisiko aseksuaalisuus ehdoton turn off? 

Kommentit (163)

Vierailija
141/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, koska halut on. Ilmankin paljon selibaatissa ollut sinkkuna. 

Vierailija
142/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hämmentävä ketju jos näin paljon aseksuaaleja osuu tähän keskusteluun. Väestöstä heitä kun löytyy n. 1%. 

Jospa totuus onkin se, että on paljon ihmisiä joita seksi ei kiinnosta, mutta he eivät ole julistautuneet aseksuaaleiksi? En minäkään ole tiennyt että olen sellainen. Aina jotain uuttakin oppii jopa näin vanhoilla päivillä. 

Näin se varmaan onkin. Kunhan kiinnitin huomiota että vaikka aseksuaalisuus olisikin tuota yleisempää, niin ei se nyt sentään n. 20-30% luokkaa ole mitä tässä keskustelussa näkyy.

Se, että tähän tulee paljon tuollaista vastauksia kertoo lähinnä siitä että sellaisia ihmisiä kiinnostaa tähän ketjuun vastata. Sellaiset, joita tämä ketju ei kiinnosta, eivät tätä ketjua ole lukemassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella, koska tarvitsen vinkkejä. Ennen kaikkea utelisin, millä tavoin hän onnistui aseksuaalistumaan. Tahtoisin jo itsekin tuta sen armahtuksen, näes  30 vuotta runkkausta kun alkaa mielestäni riittää. N12-vuotaaksi ei tarvinnut tumputella, se olikin siinä mielessä helppoa ja häiriötöntä aikaa

Hanki urheilu, luonto ym harrastuksia. Lopeta poken katsominen ja rupea lukemaan, mut ennen kaikkea hommaa fyysisesti raskas kolmivuorotyö. Voin taata ettei voimat enään riitä hirveästi seksin ajattelimiseen. M33

Vierailija
144/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako ahnaasti pyllyyn?

Mitäs luulet? Aseksuaalithan eivät välitä siis minkäänlaisesta seksistä yleensä. 

Vierailija
145/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Nytkin vaimon krooninen pihtaaminen on katkaisemassa pinnan.

Vierailija
146/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska mulle seksuaalisuus on os parisuhdetta, nyt kun ei vielä olla mitään vanhuksia

N49

Vierailija
147/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii. Haittaisiko seksuaalinen harrastukseni parikymppisen tsekkitytyn kanssa?

Vierailija
148/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille seksi on tärkeämpää kuin naisille, sillä kaikki naiset eivät koskaan saa orgasmia yhdynnässä. Olen yksi heistä ja yhdyntä on pakkopullaa sillä minuun joko koskee tai ei tunnu miltään. Siinä vaan odottaa että toinen lopettaisi. Olen saanut muutamankin virtsiksen, munuaistulehduksen ja verenvuotoa emättimestä. On minut tutkittu ja mitään fyysistä syytä ei ole löytynyt. Lopulta sanoin että ei kiitos, ei enää koskaan, vaikka mies on uhkaillut huorissa käymisellä jos en anna. No mene, en anna. 

Miksi jotkut aina takertuu tuohon, että orgasmi pitäisi saada yhdynnässä? Kun sen voi saada naiselle aikaiseksi muillakin tavoilla. Hyvänen aika sentään.

Minulle ainakin se orgasmi yhdynnän aikana on tuhat kertaa tyydyttävämpi kuin muuten. 

Jos en miehen kanssa saa orgasmia yhdynnän aikana, ja joudun tyytymään muuhun orgasmiin, niin halut katoavat. Se yhdyntäorgasmi on minulle se juttu, joka saa seksiä haluamaan seuraavankin kerran. Muut oegasmit toki myös kivoja, mutta eivät ylläpidä halua. 

Vierailija
149/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Nytkin vaimon krooninen pihtaaminen on katkaisemassa pinnan.

Pihtaaminen? Sun kalusi ei kiinnosta. Onko vika naisessa jos et saa häntä kiinnostumaan? Katse peiliin ole hyvä. 

Vierailija
150/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Olen itsekin aseksuaali.

Vierailija
151/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille seksi on tärkeämpää kuin naisille, sillä kaikki naiset eivät koskaan saa orgasmia yhdynnässä. Olen yksi heistä ja yhdyntä on pakkopullaa sillä minuun joko koskee tai ei tunnu miltään. Siinä vaan odottaa että toinen lopettaisi. Olen saanut muutamankin virtsiksen, munuaistulehduksen ja verenvuotoa emättimestä. On minut tutkittu ja mitään fyysistä syytä ei ole löytynyt. Lopulta sanoin että ei kiitos, ei enää koskaan, vaikka mies on uhkaillut huorissa käymisellä jos en anna. No mene, en anna. 

Miksi jotkut aina takertuu tuohon, että orgasmi pitäisi saada yhdynnässä? Kun sen voi saada naiselle aikaiseksi muillakin tavoilla. Hyvänen aika sentään.

Mutta miksi yhtyä, jos nainen ei saa siitä mitään iloa, ainoastaan tulee käytetyksi reikänä?

Ei ole syytä enää antaa seksiä ruokaa

No eihän se orgasmi ole ainoa nautinnollinen hetki seksissä.

Vierailija
152/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antaa kuitenkin panna aina kun tekee mieli niin mikä ettei. 

Vierailija
153/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisin kun oma ikä lähestyy 6kymppiä. Omat seksitarpeet voisin hoitaa itsekin. Omakivaa.

Vierailija
154/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiitos. Arvostan sillinhajutonta, limavapaata suhdetta. Seksuaalisuus rajoittaisi ralli- ja potkupalloharrastustanikin.

Runkkuhien haju onkin  miehekkäämpi. M33

Vierailija
155/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa kyllä, sillä oletuksella, että itsetyydytystä, p*rnon katselua jne. ei varsinkaan lainkaan paheksuta, eikä myöskään irtoseksiä muiden kumppanien kanssa jos sellaista sattuu saamaan.

En missään tapauksessa voisi sitoutua elämään kokonaan ilman seksuaalista tyydytystä, vaikkei se itselleni mikään ykkösprioriteetti olekaan.

Kai sinä osaat itsesi tyydyttää?

Jos oikeasti luit kirjoitukseni, huomasit, että itsetyydytys ja p*rnon katselu on mainittu ensimmäisellä rivillä. Mutta jokainen sanotaanko valtavirtaseksuaalisuutta kokeva tietää, että vaikka itsetyydytys on mukavaa niin ei sillä voi aitoa asiaa kokonaan korvata.

Minun tapauksessa voi.

Sama. Omin käsin onneen jo 20 vuoden ajan. En kaipaa seksikumppania enkä tiedä, miten se parantaisi asiaa. 

Vierailija
156/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella, koska tarvitsen vinkkejä. Ennen kaikkea utelisin, millä tavoin hän onnistui aseksuaalistumaan. Tahtoisin jo itsekin tuta sen armahtuksen, näes  30 vuotta runkkausta kun alkaa mielestäni riittää. N12-vuotaaksi ei tarvinnut tumputella, se olikin siinä mielessä helppoa ja häiriötöntä aikaa

Pyydä kemiallista kastrointia. 

Vierailija
157/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos antaa kuitenkin panna aina kun tekee mieli niin mikä ettei.

Miksi haluat riaskata? 

Jos toinen ei seksiä kanssasi halua ja silti sitä harrastatte, sitä kutsutaan riaskaamiseksi. 

Vierailija
158/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi yhtyä, jos nainen ei saa siitä mitään iloa, ainoastaan tulee käytetyksi reikänä?

Ei ole syytä enää antaa seksiä ruokaa

Ei hyvää päivää. Kyllä mä olen ainakin nauttinut seksistä ja yhdynnästä vaikka en ole orgasmia yhdynnällä saanut! En ole saanut mitenkään muutenkaan miesten kanssa vaikka yksin sain helposti. Silti olen aina halunnut seksiä ja mua on panettanut. Ei mua ole kukaan tähän aivopessyt vaikka sä sun sairaaassa päässä tuollaista kuvittelet. Kyllä pitää ihmisen olla täysin sekaisin, jos oikeasti on ajatukset tuolla tasolla kuin sulla. Miten helkutin pihalla on ihminen joka kuvittelee, että naiset ei halua seksiä?!?

Nykyään saan orgasmin vakipanon kanssa lelun avulla ja hyvä niin. Aikaa se vaati, mutta mitä sitten. Nautiin silti seksistä hänen kanssaan ja nyt nautin vielä enemmän, kun saan orgasmin. 

Sä voisit oikeasti mennä hoidattamaan pääsi kuntoon. Joku tuolla kysyikin. että miksi olet tuollainen naisten seksuaalisuutta ja seksin haluamista kohtaan. Ei mua ainakaan kiinnosta harrastaako muut seksiä, joten kyllä pitäisi myös sun olla rääpimättä päätäsi muiden seksin harrastamisesta. Ei ole tervettä sun käytös.

Vierailija
159/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella kunhan myös aseksuaaliselle naiselle kävis lasten teko. Kun lapsiluku on täynnä, seksiä ei tarvitsisi enää harrastaa.

Vierailija
160/163 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmä voin. Tai en tiedä onko nykyinen mieheni varsinaisesti aseksuaali vai onko kyse matalasta libidosta, mutta näemmä voin. Ei tämä helppoa ole ollut, ja on oikeasti vaatinut kasvua ihmisenä, mutta joo. Voin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi