Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkästä salasuhteesta selvinneitä?

Vierailija
19.01.2026 |

Löytyykö täältä pitkästä salasuhteesta selvinneitä? Haluaisin kuulla teidän tarinoita. Netistä kun etsii, niin pääasiassa pettämiset ovat olleet muutamasta kerrasta muutamaan vuoteen. Miehelläni oli 8 vuoden salasuhde ja päätimme jatkaa yhdessä. Kaipaisin muiden samassa tilanteessa olevien/olleiden kokemuksia ja vertaistukea.

Kommentit (588)

Vierailija
561/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo 30v voisi mennä jakamaan nyt sitä jakotuheroaan miehelleen niin ehkä vähän rentoutuisi. Paitsi ei ehkä rentoutuisi koska seksi selvästi huonoa sen oman miehen kanssa. Eihän tuon jakotuhero täällä muuten kiukuttelisi.

Inhottaako kun kaikki eivät suitsuta sitä että panet muiden miehiä, vai mikä ahdistaa?

Eikö sua inhota olla noin tyhmä? Mä olen sinkku eikä enkä mä pane varattujen miesten kanssa. Mä vain jatkan jakotuheron logiikkaa minkä hän itse aloitti.

Vierailija
562/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä pettäjä luulet. Minäkin kun kaikki muutkin..

Sä olet jakotuhero jos sulla on kerran seksiä miehen kanssa. Ihan vain jatkan sun logiikan käyttämistä. Jos naisella on yhdenkään miehen kanssa seksiä, niin hän on sun mukaan jakotuhero. Mä olen sinkku enkä ole mikään pettäjä. Seksiä mulla ei ole yhdenkään miehen kanssa.

En ole sanonut mitään tuollaista.

Oletpa. Sä haukuit jakotuheroksi naisen joka kertoi hänellä olevan seksiä vain tuon varatun miehen kanssa. Yhden miehen kanssa seksin harrastaminen ei tee kenestäkään jakotuheroa vaikka mies olisi varattu. Jakotuhero jakaa monille miehille ja tämä pitäisi normaalilla järjellä varustetun ihmisen tajuta. Eli jatkamme sun logiikalla ja olet itsekin jakotuhero.

Okei, no minä käytän sen ihmisen logiikkaa joka tuon termin lanseerasi keskustelussa, eli toisten miehiä paneskeleva lor t to on jakotuhero.

Ehkä tästä ei päästä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selviäminen tarkoittaa minulle ja meille esimerkiksi sitä, että parisuhde jatkuu parempana kuin koskaan aikaisemmin. Meillä on vahva yhteys toisiimme, sydänyhteys, me juttelemme syvällisesti ja avoimesti vaikeistakin asioista, pidämme toisiamme kaikista tärkeimpänä ja meillä on todella hyvää seksiä, paljon parempaa kuin aikaisemmin ja olemme täysin rehellisiä toisillemme. Olemme saaneet toisen mahdollisuuden.

Melkoiset defenssit.

Vierailija
564/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaadi mitään diagnoosia jos kykenee manipuloimaan manipuloijaa. 

Joku daddy issue? Halutaan näpäyttää miestä ja antaa hänelle opetus. Kysymys kuuluu: miksi? Mitä tunnne-elämältään terve ihminen saa tällaisesta pelistä? Jotain vallan tunnetta? 

Itse ainakin tajusin vasta jälkikäteen, että oman isäni malli siitä, miten hän ei osannut muodostaa terveitä ja kestäviä suhteita naisiin, vaikutti siihen, mitä itse osasin odottaa miehiltä. Seurauksena valitsin miehiä, jotka eivät kohdelleet minua kovin kummoisesti. Kauan vielä ajattelin, että minulla on vain huono tuuri, mutta jossain kohtaa kun taas osui jokin häntäheikki tai omaannapaantuijottelija aloin olla todella raivoissani kun käytiin keskustelu suhteen lopettamisesta. Oma reaktio ei ollut enää missään suhteessa vaikka siihen, että olin tapaillut tyyliin kuukauden jotain tampiota. Sitten se oma reaktio alkaa hävettää, että en kai mä parempaa ansaitsekaan ja sitten löytää taas jonkun, josta tietää, että tämä on bad news, mutta eipä sitä muutakaan enää voi odottaa. 

No, ainoa keino oli lakata toistaiseksi kokonaan tapailemasta miehiä. Sen sijaan olen viettänyt aikaa miespuolisten ystävieni kanssa (kuten naistenkin tietty ja aina vain ystävinä) ja koittanut heidän kauttaan hahmottaa sitä, millaista on terve, hyvä suhde miespuolisten ihmisten kanssa. Se on ollut yksi tapa korjata asiaa terapian ohella.

Vierailija
565/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiiristä on paljon esimerkkejä siitä, että on ollut pitkä suhde jonkun kanssa ja sitten joku on ihastunut ulkopuoliseen henkilöön. Ihastuminen on muuttunut rakastumiseksi ja lopulta se ensimmäinen liitto on kariutunut ja on muodostunut uusi liitto. Sitten se uusi liitto on kestänyt jopa loppuelämän. Sellaisia esimerkkejä ei ole minun tiedossa yhtään, että olisi ollut pitkä liitto, toisella sivusuhde, ja että tuo pitkä liitto olisi jatkunut hyvänä sivusuhteen jälkeen. 

Et vain tiedä noista sivusuhteista. Ne pidetään salassa. Ei niistä kerrota edes parhaille kavereille ellei päätetä erota niiden takia.

Vierailija
566/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no minä käytän sen ihmisen logiikkaa joka tuon termin lanseerasi keskustelussa, eli toisten miehiä paneskeleva lor t to on jakotuhero.

Ehkä tästä ei päästä eteenpäin.

Sulle on moneen kertaan selitetty, että yhden miehen kanssa seksin harrastaminen ei tee kenestäkään jakotuheroa vaikka mies olisi varattu. Silti sä jatkat tuota haukkumista tyhmässä päässäsi joten mäkin jatka sun kutsumista jakotuheroksi koska sulla on seksiä miehen kanssa. Olet siis täysi huo ra. Sulla on seksiä miehen kanssa joten olet jakotuhero, jakorasia, huo ra, lut ka yms. 

Vierailija
567/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mä ymmärrän että jakotuhero tarkoittaa tässä sitä, että se ei ole mikään kahden välinen kauppa, vaan tavallaan se toinen nainen jakaa sitä omaa tuheroaan myös sen toisen naisen kanssa ja ties kuinka monen naisen kanssa sen miehen välityksellä?

Vierailija
568/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mä ymmärrän että jakotuhero tarkoittaa tässä sitä, että se ei ole mikään kahden välinen kauppa, vaan tavallaan se toinen nainen jakaa sitä omaa tuheroaan myös sen toisen naisen kanssa ja ties kuinka monen naisen kanssa sen miehen välityksellä?

Vit tu miten tyhmiä ja sairaita te jotkut olette.

Vierailija
569/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAKOTUHEROHUORAT TAAS TÄÄLLÄ ESITTÄMÄSSÄ SIVEELLISTÄ

Vierailija
570/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsee yli jos on tahtoa!! 

Miksi ikinä kenelläkään olisi tahtoa olla jonkun toisen naisen ällössä, potentiaalisesti tautisessa alapäässä vierailleen "ihanan" mitä nyt hieman luonnevikaisen, kuten patologisesti manipuloivan, valehtelevan ja kaiken ympäriltään raunioiksi tuhoavan "miehen" kanssa? Minä kysyn vaan.

Jääminen sellaisen miehen  rinnalle olisi kuolemaakin kamalampi kohtalo sille uskolliselle ja petetylle, sille joka eräänä päivänä saa tietää että hänen pyyteettömällä rakkaudella on tässä pyyhitty erseitä. Ai mitä tekisin siinä vaiheessa uudelle ihkulle pariskunnalle. :D Vihanhallintaongelmaa paineistuneissa shokkitilanteissa, joo, saattaisi ilmetä, sori siitä. Mahdollisesti syyntakeeton siinä tilanteessa. Jos varastaa tuosta noin vain minun elämää, pitää pilkkanaan ja valehtelee, niin ei se siihen jää. En käännä kainosti toista poskea, hell no.

Jos olet parisuhteessa, et petä vaan jätät ja lähdet, jos et enää halua jäädä. Jos menet ja petät, niin nautipa sitten tekojesi loogisista seurauksista yhdessä sen halvalta haisevan naisroskasi kanssa.

Tällaiset ehdottomasti ja mustavalkoisesti ajattelevat ihmiset  ovat rasittavia. Voivat olla mustasukkaisuudessaan myös vaarallisia.

Vierailija
571/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi hyvää joillekin harrastaa seksiä, kun näyttää olevan sen verran pinna kireällä monella. 

Vierailija
572/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä pettäjä luulet. Minäkin kun kaikki muutkin..

Sä olet jakotuhero jos sulla on kerran seksiä miehen kanssa. Ihan vain jatkan sun logiikan käyttämistä. Jos naisella on yhdenkään miehen kanssa seksiä, niin hän on sun mukaan jakotuhero. Mä olen sinkku enkä ole mikään pettäjä. Seksiä mulla ei ole yhdenkään miehen kanssa.

En ole sanonut mitään tuollaista.

Oletpa. Sä haukuit jakotuheroksi naisen joka kertoi hänellä olevan seksiä vain tuon varatun miehen kanssa. Yhden miehen kanssa seksin harrastaminen ei tee kenestäkään jakotuheroa vaikka mies olisi varattu. Jakotuhero jakaa monille miehille ja tämä pitäisi normaalilla järjellä varustetun ihmisen tajuta. Eli jatkamme sun logiikalla ja olet itsekin jakotuhero.

Mitä väliä sillä on, jos joku harrastaa seksiä useammankin kanssa. Mitä se kenellekään kuuluu. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitää sanoa jakotuheroksi ja jakorasiaksi tai joksikin muuksi. Olemme erilaisia.

Vierailija
573/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi hyvää joillekin harrastaa seksiä, kun näyttää olevan sen verran pinna kireällä monella. 

Kerrotko mistä saa?

Kysyy sinkku N40 51/164/B

Vierailija
574/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko mistä saa?

Mikä tuo B tuossa on? Naiset löytää kyllä seksiä Tindetistä yms. jos et sitten ole aivan suohirviö vaikka kyllä nekin kelpaa inceleille. Taso vain voi olla huonoa.

Vierailija
575/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko mistä saa?

Mikä tuo B tuossa on? Naiset löytää kyllä seksiä Tindetistä yms. jos et sitten ole aivan suohirviö vaikka kyllä nekin kelpaa inceleille. Taso vain voi olla huonoa.

Kuppikoko tietysti! Se on olennainen osa. Ei löydä, kelpaa vain seksi hyvän ja mukavan miehen kanssa. Mieluusti pitkä parisuhde myös. Mieluiten omaan kuolemaani päättyvä, ei miehen. Ei mikään Tinder-haahuilija käy tähän.

Vierailija
576/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko mistä saa?

Kuppikoko tietysti! Se on olennainen osa. Ei löydä, kelpaa vain seksi hyvän ja mukavan miehen kanssa. Mieluusti pitkä parisuhde myös. Mieluiten omaan kuolemaani päättyvä, ei miehen. Ei mikään Tinder-haahuilija käy tähän.

Eli olet tyhmä ja siksi et kelpaa miehille. Todella tyhjäpäistä ilmoittaa kuppikokonsa ja väittää, että sillä on suurikin merkitys. Vain tyhmä ihminen ei tajua, että kaikkia miehiä ei kiinnosta samanlaiset rinnat. 

Tinderistä jotkut ovat löytäneet ihan parisuhteen eikä mitään haahuilua. Vain tyhmä kuvittelee siellä jokaisen miehen olevan vain seksin perässä. Lisäksi sä itse kysyit mistä saa seksiä. Ei mistä saa parisuhteen. 

Vierailija
577/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksi kuuluu vain parisuhteeseen. 

Vierailija
578/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se nyt on vain sun ahdasmielinen mielipide eikä velvoita muita yhtään mihinkään.

Vierailija
579/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt on vain sun ahdasmielinen mielipide eikä velvoita muita yhtään mihinkään.

Mielipide se on siinä missä muutkin, ei sen ahdasmielisempi tai parempi kuin muutkaan. Minä nyt vain pidän seksistä vain parisuhteessa. 

Vierailija
580/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipide se on siinä missä muutkin, ei sen ahdasmielisempi tai parempi kuin muutkaan. Minä nyt vain pidän seksistä vain parisuhteessa. 

No se on sun asiasi eikä liity millään tavalla tämän ketjun aiheeseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi