Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkästä salasuhteesta selvinneitä?

Vierailija
19.01.2026 |

Löytyykö täältä pitkästä salasuhteesta selvinneitä? Haluaisin kuulla teidän tarinoita. Netistä kun etsii, niin pääasiassa pettämiset ovat olleet muutamasta kerrasta muutamaan vuoteen. Miehelläni oli 8 vuoden salasuhde ja päätimme jatkaa yhdessä. Kaipaisin muiden samassa tilanteessa olevien/olleiden kokemuksia ja vertaistukea.

Kommentit (746)

Vierailija
741/746 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin lukea ketjua mutta ei jaksa. Ä mmät on aina niin lapsellisia. Joku keksii muka hauskan "jakotuheron" ja muut aivan mehuissaan siitä niin kuin suurta kirjallisuutta olisi syntynyt. Hoetaan sitten samaa väsyksiin saakka. Samat katkeroituneet petetyt puolisot täällä haukkumassa naisia, jotka sentään nauttii elämästä eikä ota miehiä liian vakavasti.

Ei se mies sinun omasi selkeästi ole, kun muille jakaa. Se on kaikkien yhteinen mies. Se että olet joskus tyhmyyksissäsi mennyt naimisiin mieshoron kanssa, ei tee sinusta parempaa. Se tekee sinusta vain hieman tyhmän.

Totta tämäkin. Huoramarko on huoramarko vaikka voissa paistaisi. Libidovetoinen liskoaivo. Varjoista kasvustoa.

Vierailija
742/746 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/746 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luuletko sitten todella olosi paranevan siitä, että pyörit varatun kanssa? Et mielestäsi ole osa ongelmaa, vaan sinulle ikään kuin korvauksena kuuluu nyt tämä, koska aiempi suhde päättyi paskasti. Niin nyt sä sitten tehdä paskaa.

Se vaan ei mene niin. Et tule löytämään mitään kunnollista suhdetta tietenkään niin kauan kun roikut ukkomiehessä seksin vuoksi. Ja miten älytön syy. Oikeastiko saat tolkuttomia, tajunnan vieviä multiorgasmeja toinen toisensa jälkeen? Vaiko aika tavallista seksiä, jota saisit todennäköisesti joltain sinkulta ihan yhtä lailla, jos perustaisit fwb-suhteen.

Sä saat maailmalta sitä, mitä siltä vaadit. Jos sulle riittää paneskella ukkomiehen kanssa, ok. Mutta jos arvostat itseäsi, kerrot herrasmiehelle, että vie nyt intonsa kotiin vaan.

Tyypillistä palstaa on taas tehdä oletuksia toisesta. Ei, en missään kirjoittanut oloni paranevan varatun kanssa pyörimisellä. Ei, en missään kirjoittanut, että en olisi osa ongelmaa. Ei, en missään kirjoittanut, että mulle kuuluisi tämä nyt korvauksena. Nämä kaikki on vain sun lapsellista oletusta.

En mä edes halua löytää ketään koska tiedän, että paskaa siitäkin kuitenkin seuraisi. Sellaista se vain on miesten kanssa. On ihan tutkittu asia, että naiset voi paremmin sinkkuna. Sen verran paljon paskaa miehet tuo naisen elämään.

Mitä tuo lapsellinen väkytys on seksistä? Mä en kirjoittanut paljon mitään seksistä ja sä perse vedit siitäkin ties mitä päätelmiä. Lopeta nyt jo hyvä ihminen. Ei ole tervettä tuollainen kuvittelu toisista ihmisistä joita et edes tunne. 

Nyt kiitos ja hei. Olet vastenmielinen ihminen vaikka kuvittelet selvästi olevasi parempi kuin mä. En ainakaan ole noin harhainen kuin sä.

Vierailija
744/746 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä sellasiakin sankareita, joilla on ollut se "kakkosnainen" jo kohta 40 vuotta. Ensimmäisen vaimon kanssa liitto kesti 14 vuotta ja nyt tämä orhi on ollut toisen kerran naimisissa 5,5 vuotta. Ja "kakkosnaisen" kanssa suhde jatkuu edelleen.

Vierailija
745/746 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä sellasiakin sankareita, joilla on ollut se "kakkosnainen" jo kohta 40 vuotta. Ensimmäisen vaimon kanssa liitto kesti 14 vuotta ja nyt tämä orhi on ollut toisen kerran naimisissa 5,5 vuotta. Ja "kakkosnaisen" kanssa suhde jatkuu edelleen.

Itsellä ei ole pelkoa noin pitkästä salasuhteesta. Mies on jo 63v ja alkaa jo nyt käydä kunnon päälle kaksi naista. :D Mä olen reilusti nuorempi ja jos parisuhteen haluaisin, niin en huolisi noin vanhaa miestä. 

Vierailija
746/746 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei ole pelkoa noin pitkästä salasuhteesta. Mies on jo 63v ja alkaa jo nyt käydä kunnon päälle kaksi naista. :D Mä olen reilusti nuorempi ja jos parisuhteen haluaisin, niin en huolisi noin vanhaa miestä. 

No tämä orhi ei ole vielä edes kuuttakymmentä. Tahti on kyllä hidastunut, mutta tässähän ei kyse olekaan pelkästä seksistä.