Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkästä salasuhteesta selvinneitä?

Vierailija
19.01.2026 |

Löytyykö täältä pitkästä salasuhteesta selvinneitä? Haluaisin kuulla teidän tarinoita. Netistä kun etsii, niin pääasiassa pettämiset ovat olleet muutamasta kerrasta muutamaan vuoteen. Miehelläni oli 8 vuoden salasuhde ja päätimme jatkaa yhdessä. Kaipaisin muiden samassa tilanteessa olevien/olleiden kokemuksia ja vertaistukea.

Kommentit (588)

Vierailija
541/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30, menin naimisiin viime vuonna.

Intiimiasioissa ei ole mitään hävettävää, seksi on ihanaa.

Muiden miesten panemisessa on paljon hävettävää, se on kuvottavan ihm is sa astan puuhaa.

Päävikainen typerys sä olet.

Vierailija
542/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voisi olla varatun miehen kanssa vaikka olisin sinkku. Koska mielestäni pettäminen on per.seestä enkä voisi mitenkään kunnioittaa sellaista miestä, edes panona. Saati sitten, että suostuisin olemaan joku salasuhde, jota käydään panemassa kun vaimo on lasten kanssa mummolassa.

Entä jos sillä naisellakin on oma perhe. Hänellä voi olla monenlaisia syitä toimintaansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja veikkaan, että nuo kaksi eriä on sama, koska vauvalla ei juuri koskaan näe ketään kirjoittamassa eri, ilman että siinä on pian toinen sanomassa olevansa myös eri, ja aihe sellainen, josta käydään kauheilla kierroksilla keskustelua. 

Eli veikkaan, että N46 on sama kuin eri ja eri, joka oli myös sama toisessa kommentissa. N46 on ainakin kertaalleen kirjoitellut toisena kommentoijana tsemppausta itselleen.

Siis tuota eri käyttää täällä moni. Mäkin olen sitä käyttänyt monessa ketjussa enkä ole ollut sama eri kuin joku muu eri kirjoittanut. 

Vierailija
544/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsee yli jos on tahtoa!! 

Miksi ikinä kenelläkään olisi tahtoa olla jonkun toisen naisen ällössä, potentiaalisesti tautisessa alapäässä vierailleen "ihanan" mitä nyt hieman luonnevikaisen, kuten patologisesti manipuloivan, valehtelevan ja kaiken ympäriltään raunioiksi tuhoavan "miehen" kanssa? Minä kysyn vaan.

Jääminen sellaisen miehen  rinnalle olisi kuolemaakin kamalampi kohtalo sille uskolliselle ja petetylle, sille joka eräänä päivänä saa tietää että hänen pyyteettömällä rakkaudella on tässä pyyhitty erseitä. Ai mitä tekisin siinä vaiheessa uudelle ihkulle pariskunnalle. :D Vihanhallintaongelmaa paineistuneissa shokkitilanteissa, joo, saattaisi ilmetä, sori siitä. Mahdollisesti syyntakeeton siinä tilanteessa. Jos varastaa tuosta noin vain minun elämää, pitää pilkkanaan ja valehtelee, niin ei se siihen jää. En käännä kainosti toista poskea, hell no.

Jos olet parisuhteessa, et petä vaan jätät ja lähdet, jos et enää halua jäädä. Jos menet ja petät, niin nautipa sitten tekojesi loogisista seurauksista yhdessä sen halvalta haisevan naisroskasi kanssa.

Vierailija
545/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden miesten panemisessa on paljon hävettävää, se on kuvottavan ihm is sa astan puuhaa.

Sä kuvittelet olevasi parempi ihminen vaikka olet täysin mielenvikainen toisten haukkuja. Et ole terve päästäsi. 

Ei, mulla ei ole suhdetta varatun kanssa. En vain pidä sun rumasta ja mielenvikaisesta käytöksestä

Vierailija
546/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä sinä olet, kun muita nimittelet.

Vierailija
547/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä sinä olet, kun muita nimittelet.

En ole. Tosiasioiden kertominen ei ole nimittelyä. 

Vierailija
548/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä kuvittelet olevasi parempi ihminen vaikka olet täysin mielenvikainen toisten haukkuja. Et ole terve päästäsi. 

Ei, mulla ei ole suhdetta varatun kanssa. En vain pidä sun rumasta ja mielenvikaisesta käytöksestä

Todellakin olen parempi ihminen kuin toisten miehiä paneva jakotuhero. Se on täysin itsestäänselvä asia.

Vierailija
549/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsee yli jos on tahtoa!! 

Miksi ikinä kenelläkään olisi tahtoa olla jonkun toisen naisen ällössä, potentiaalisesti tautisessa alapäässä vierailleen "ihanan" mitä nyt hieman luonnevikaisen, kuten patologisesti manipuloivan, valehtelevan ja kaiken ympäriltään raunioiksi tuhoavan "miehen" kanssa? Minä kysyn vaan.

Jääminen sellaisen miehen  rinnalle olisi kuolemaakin kamalampi kohtalo sille uskolliselle ja petetylle, sille joka eräänä päivänä saa tietää että hänen pyyteettömällä rakkaudella on tässä pyyhitty erseitä. Ai mitä tekisin siinä vaiheessa uudelle ihkulle pariskunnalle. :D Vihanhallintaongelmaa paineistuneissa shokkitilanteissa, joo, saattaisi ilmetä, sori siitä. Mahdollisesti syyntakeeton siinä tilanteessa. Jos varastaa tuosta noin vain minun elämää, pitää pilkkanaan ja valehtelee, niin ei se siihen jää. En käännä kainosti

Voin sanoa, että en ole yllättynyt. Eli olit sittenkin ihan vain itse se piilevä luonnevikainen. Ei ihme jos ei onnistu. 

Vierailija
550/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en voisi olla varatun miehen kanssa vaikka olisin sinkku. Koska mielestäni pettäminen on per.seestä enkä voisi mitenkään kunnioittaa sellaista miestä, edes panona. Saati sitten, että suostuisin olemaan joku salasuhde, jota käydään panemassa kun vaimo on lasten kanssa mummolassa.

Entä jos sillä naisellakin on oma perhe. Hänellä voi olla monenlaisia syitä toimintaansa. 

Kuten vaikka läpimätä ja huono luonne sekä uoruus.

Vierailija
551/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kukaan normaali ei olisikaan.

Vierailija
552/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin olen parempi ihminen kuin toisten miehiä paneva jakotuhero. Se on täysin itsestäänselvä asia.

Sä olet itsekin jakotuhero. 

553/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaadi mitään diagnoosia jos kykenee manipuloimaan manipuloijaa. 

Joku daddy issue? Halutaan näpäyttää miestä ja antaa hänelle opetus. Kysymys kuuluu: miksi? Mitä tunnne-elämältään terve ihminen saa tällaisesta pelistä? Jotain vallan tunnetta? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
554/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet itsekin jakotuhero. 

Niinhän sinä pettäjä luulet. Minäkin kun kaikki muutkin..

Vierailija
555/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen naisen ällössä, potentiaalisesti tautisessa alapäässä

Mä olen toinen nainen eikä mun alapää mikään ällö ja tautinen ole. Kummallista ajatella, että toiset naiset ovat aina ällöttäviä ja tautisia. Jos mä jostakin taudin saa, niin se tulee sitten kyllä mieheltä mulle eikä multa miehelle. Mulla ei ole muita seksikumppaneita koska ei kiinnosta etsiä muuta seuraa. Ei enää kiinnosta kyllä enää niin paljon tämä varattukaan, että pian olen varmaan ilman seksiä. 

Vierailija
556/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet jakotuhero jos sulla on kerran seksiä miehen kanssa. Ihan vain jatkan sun logiikan käyttämistä. Jos naisella on yhdenkään miehen kanssa seksiä, niin hän on sun mukaan jakotuhero. Mä olen sinkku enkä ole mikään pettäjä. Seksiä mulla ei ole yhdenkään miehen kanssa.

Vierailija
557/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet jakotuhero jos sulla on kerran seksiä miehen kanssa. Ihan vain jatkan sun logiikan käyttämistä. Jos naisella on yhdenkään miehen kanssa seksiä, niin hän on sun mukaan jakotuhero. Mä olen sinkku enkä ole mikään pettäjä. Seksiä mulla ei ole yhdenkään miehen kanssa.

En ole sanonut mitään tuollaista.

Vierailija
558/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo 30v voisi mennä jakamaan nyt sitä jakotuheroaan miehelleen niin ehkä vähän rentoutuisi. Paitsi ei ehkä rentoutuisi koska seksi selvästi huonoa sen oman miehen kanssa. Eihän tuon jakotuhero täällä muuten kiukuttelisi.

Vierailija
559/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo 30v voisi mennä jakamaan nyt sitä jakotuheroaan miehelleen niin ehkä vähän rentoutuisi. Paitsi ei ehkä rentoutuisi koska seksi selvästi huonoa sen oman miehen kanssa. Eihän tuon jakotuhero täällä muuten kiukuttelisi.

Inhottaako kun kaikki eivät suitsuta sitä että panet muiden miehiä, vai mikä ahdistaa?

Vierailija
560/588 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sanonut mitään tuollaista.

Oletpa. Sä haukuit jakotuheroksi naisen joka kertoi hänellä olevan seksiä vain tuon varatun miehen kanssa. Yhden miehen kanssa seksin harrastaminen ei tee kenestäkään jakotuheroa vaikka mies olisi varattu. Jakotuhero jakaa monille miehille ja tämä pitäisi normaalilla järjellä varustetun ihmisen tajuta. Eli jatkamme sun logiikalla ja olet itsekin jakotuhero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi