Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tosi moni luulee, että olen saanut ulkonäköni "ilmaiseksi"?

Vierailija
18.01.2026 |

Vaikka todellisuudessa se on vaatinut todella paljon työtä.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudesta 90% on geenejä, loput mitä syö ja miten liikkuu.

Vierailija
62/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät geenit on ilmaiset.

Moni pilaa itsensä lihomalla ja ottamalla tatuointeja. Menee hyvät geenit hukkaan!

Myös esimerkiksi polttamalla (eli liikaa värjäilemällä) hiuksiaan, jolloin kauniista, kiiltävistä, pehmeistä ja paksuista hiuksista palaa ohut, kiilloton, karkea ja huonokuntoinen polkka. 

Tai jos ei pidä hygieniastaan huolta. Hampaat kellastuu, tulee ientulehdus, hengitys haisee, ja hampaat mätänee ja putoaa lopulta. Tai sitten hiukset on ihan rasvaiset ja ällöttävät. Finnejä puskee kasvoille, kun ei ikinä pese niitä. Ja hiki haisee viiden metrin säteellä. 

Myös vaatteet vaikuttaa siihen miten kauniilta näytämme. 

Oli miten geenikaunis hyvänsä, niin kyllä se vaati vaivannäköä pysyä kauniina. Varsinkin kun yhteiskuntamme vaatimukset kauneudel

Nuo on normijuttuja, ei vaivalloisia vaatimuksia. Se, ettei pidä hygieniasta huolta ja hiukset on poltettu pilalle, liittyy ehkä ennemmin perhetaustaan. Ns. trashy look, ei ehkä kovinkaan kummoisia eväitä kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Miksi?

Miksi luulet että jotakuta kiinnostaa sinun ulkonäkösi??

Yllättävän monia ihmisiä kiinnostaa, kun sitä kommentoidaan.

- Näyttäisinpä mäkin tuolta

- Ootpa hoikka

- Helppohan sun on

- Eihän sun tarvii mistään herkuista kieltäytyä

- Millä mäkin saisin tuollaiset x,y,z

- Onpa sulla hyvä iho Jne.

Ap

Vierailija
64/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ensin, että ap on se uros, joka on vuosikaudet kehunut pulleilla rintalihaksillaan, mutta taitaakin olla itseensä tykästynyt nainen.

Vierailija
65/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä elintavat vaikuttavat ulkonäköön. Amanda Bynes on hyvä esimerkki upeasta naisesta, joka pilasi ulkonäkönsä huonoilla elämäntavoilla. 

Ootsä tosissas.. Ei se nyt ihan yksinkertaisesti noin menny.. Hänen mielenterveynsä runnottiin .. Googleta vähä mitä muutakin siellä on takana

Siis kyllä tiedän tuon. Se ei ollut pointti, vaan keskityin nyt pelkästään ulkonäköön, joka on ketjun aihena. Sillä Amanda Bynes on nimenomaan geenikaunis nainen. Todellinen kaunotar, mitä tulee geeneihin. Mutta ei niillä geeneilläkään pitkälle päästä, jos itsestään ei huolehdi. 

No ei mutta vähän paska esimerkki kun tietää mikä helvetti tuolla on ollu.. 

Vierailija
66/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin ensin, että ap on se uros, joka on vuosikaudet kehunut pulleilla rintalihaksillaan, mutta taitaakin olla itseensä tykästynyt nainen.

Vain Suomessa pidetään negatiivisena asiana sitä, että joku tykkää ulkonäöstään :D Pitäisi olla nöyrä ja vaatimaton ja vähän haukkua itseään?

Vierailija
67/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain Suomessa pidetään negatiivisena asiana sitä, että joku tykkää ulkonäöstään :D Pitäisi olla nöyrä ja vaatimaton ja vähän haukkua itseään?

Ei, vaan siitä ei tarvitse hirveää numeroa tehdä.

Vierailija
68/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen komea ja tiedän että ulkonäköni on ilmaista, nimittäin hyvien geenien tuotosta. Enkä miehenä tietenkään käytä meikkiä yms. Harrastan toki liikuntaa, mutta tuo on vain osa normaalia elämää enkä miellä sitä jotenkin ei-ilmaiseksi.

Vierailija
69/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti sinunkaan ulkonäkö ei miellytä kaikkia. Se on fakta jonka kanssa on vaan opittava elämään.

Vierailija
70/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen komea ja tiedän että ulkonäköni on ilmaista, nimittäin hyvien geenien tuotosta. Enkä miehenä tietenkään käytä meikkiä yms. Harrastan toki liikuntaa, mutta tuo on vain osa normaalia elämää enkä miellä sitä jotenkin ei-ilmaiseksi.

Äitisi on kertonut, että olet komea?

Vierailija
71/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, vaan siitä ei tarvitse hirveää numeroa tehdä."

Minkä takia ei saisi olla saavutuksistaan ylpeä?

Vierailija
72/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka luulee? Luuletko itse vaan ett ihmiset sua hirveesti miettii ..?

Vierailija
73/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin sanoa voittaneeni geenilotossa. Nyt tosin olen jo iältäni "toinen jalka haudassa", mutta harva uskoo, että olen niin vanha. Meikannut en ole koskaan. Hävettää melkein tunnustaa, että olen aina pessyt kasvoni vain 2 kertaa viikossa, eikä minulla ole koskaan ollut yhtään finniä, ei edes murrosiässä. 

Vierailija
74/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan koskaan, sikäli kuin muistan. Mutta naiset ympärilläni tekevät selväksi, että olen huomattavasti keskivertoa komeampi. Ja onhan minulla silmät omassa päässänikin. Sinua ilmeisesti häiritsee ajatus, että maailmassa on komeita miehiä? Mitä tämä kertoo sinusta?

Vierailija
75/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies, mahdollisesti incel

Katkera.

Vierailija
76/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan koskaan, sikäli kuin muistan. Mutta naiset ympärilläni tekevät selväksi, että olen huomattavasti keskivertoa komeampi. Ja onhan minulla silmät omassa päässänikin. Sinua ilmeisesti häiritsee ajatus, että maailmassa on komeita miehiä? Mitä tämä kertoo sinusta?

Noin se menee luonnonkauniilla naisillakin, että huomiota riittää ilman meikkiäkin.

Jos nainen tulee huomatuksi miesten osalta vain meikattuna, niin ei ole luonnonkaunis.

Vierailija
77/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät geenit on ilmaiset.

Niinpä ja on itsestä loppu kiinni. Antaako repsahtaa vai huolehtiiko  oikeasta ravinnosta ja liikunnastaan

Ravinnolla ja liikunnalla ei ulkonäköä olennaisesti muuteta. Huono neuvo kaikille meille terveellisesti eläville rumille. Luuletko olevasi kaunis koska harrastat liikuntaa?

Vierailija
78/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luule. Kyllä me kaikki tiedämme, että olet uhrannut ulkonäkösi eteen monta sellaista tuntia, joiden aikana olisit voinut tehdä jotain älyäsi tai luonnettasi tai edes terveyttäsi kehittävää.

Käyn päivittäin kävelyllä, joogaan, meditoin ja syön terveellisesti. Luin juuri Therbornin - Maailma: aloittelijan opas ja suoritin 5 op yliopiston sivuaineopintoja. 

Millä tavalla sinä olet kehittänyt omaa älyäsi, luonnettasi tai terveyttäsi?

Ps. Terveys ja kauneus kulkevat usein käsi kädessä

Ap

Teet normaaleja asioita ja luulet kauneutesi johtuvan niistä. Opintosi eivät vielä näytä kehittäneen älyäsi.

Vierailija
79/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on täysin epäkiinnostava.

Vierailija
80/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotakuta kiinnostaisi ap:n ulkonäkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä