Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tosi moni luulee, että olen saanut ulkonäköni "ilmaiseksi"?

Vierailija
18.01.2026 |

Vaikka todellisuudessa se on vaatinut todella paljon työtä.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei, vaan siitä ei tarvitse hirveää numeroa tehdä."

Minkä takia ei saisi olla saavutuksistaan ylpeä?

Ap:lla on hyvät geenit ja hän elää normaalin terveellisesti, mikä tässä on saavutus?

Vierailija
82/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luule. Kyllä me kaikki tiedämme, että olet uhrannut ulkonäkösi eteen monta sellaista tuntia, joiden aikana olisit voinut tehdä jotain älyäsi tai luonnettasi tai edes terveyttäsi kehittävää.

Käyn päivittäin kävelyllä, joogaan, meditoin ja syön terveellisesti. Luin juuri Therbornin - Maailma: aloittelijan opas ja suoritin 5 op yliopiston sivuaineopintoja. 

Millä tavalla sinä olet kehittänyt omaa älyäsi, luonnettasi tai terveyttäsi?

Ps. Terveys ja kauneus kulkevat usein käsi kädessä

Ap

Teet normaaleja asioita ja luulet kauneutesi johtuvan niistä. Opintosi eivät vielä näytä kehittäneen älyäsi.

Ap on varmaan aika nuori vielä? Siihen viittaisi myös tuo kävely, jooga, meditaatio ja Therbornin Maailma: aloittelijan oppaan lukeminen :D Hyviä juttuja nuo siis on, ei siinä!

Ja vaikka ei olisi enää ihan nuorikaan, niin toki pelkällä kävelyllä ja joogallakin voi saada ulkonäöllisiä hyötyjä. Siis jos kävelee reippaasti esim. 7,5km/h vauhtia hyvällä ryhdillä, tai joogaa oikein hikistä astangajoogaa 60min kerrallaan useamman kerran viikossa. Ja jos on pieniruokainen eikä niin välitä mistään, että alkaako peppu roikkumaan tai onko ryhdikäs, niin voihan sitä vetää ihan vaan oleskelulla menemään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
84/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen vuoksi, että plastiikkakirurgi onnistui kerrankin tekemään hyvää työtä. Luulevat sinua luonnonkauniiksi luomuksi. Onnittelut.

Vierailija
85/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on normijuttuja, ei vaivalloisia vaatimuksia. Se, ettei pidä hygieniasta huolta ja hiukset on poltettu pilalle, liittyy ehkä ennemmin perhetaustaan. Ns. trashy look, ei ehkä kovinkaan kummoisia eväitä kotoa.

Nimenomaan! Olen nähnyt useita ns. trashy look naisia, joiden fyysinen geenikauneus on ollut ihan uskomattoman täydellinen, mutta se on pilattu sillä kyseisellä lookilla. Myös käytöstavat vaikuttavat stailin ja hygienian lisäksi. 

Vierailija
86/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on normijuttuja, ei vaivalloisia vaatimuksia. Se, ettei pidä hygieniasta huolta ja hiukset on poltettu pilalle, liittyy ehkä ennemmin perhetaustaan. Ns. trashy look, ei ehkä kovinkaan kummoisia eväitä kotoa.

Nimenomaan! Olen nähnyt useita ns. trashy look naisia, joiden fyysinen geenikauneus on ollut ihan uskomattoman täydellinen, mutta se on pilattu sillä kyseisellä lookilla. Myös käytöstavat vaikuttavat stailin ja hygienian lisäksi. 

Itsekin näin kerran somessa tuollaisen. Tajuttoman suloinen tyttö, josta tuli kasvettuaan eli meikit, hiusvärit, lävistykset ja kulmamuotoilut löydettyään rumilus. Pilasi luonnonkauneutensa sillä järkyttävällä tyylillä, jonka oli piireistään oppinut. 

Vierailija
87/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jonkun keski-ikäisen of-bimbon mainos? Silarit, täytteet, tekotukka löytyy?

Vierailija
88/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on jonkun keski-ikäisen of-bimbon mainos? Silarit, täytteet, tekotukka löytyy?

Näitä ei kyllä kukaan pidä muuten ilmaisina :D

Vierailija
89/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä ei kyllä kukaan pidä muuten ilmaisina :D

No harmittaahan se kun on maksanut itsensä kipeäksi ja sitten typerykset luulevat, että kauneus on tullut ilmaiseksi hyvien geenien avulla.

Vierailija
90/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne leikkauksethan ovat todella kalliita, että kyllä siinä saa paljon työtä tehdä.

Vierailija
91/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä elintavat vaikuttavat ulkonäköön. Amanda Bynes on hyvä esimerkki upeasta naisesta, joka pilasi ulkonäkönsä huonoilla elämäntavoilla. 

Hänellä oli kaksisuuntainen mieliala häiriö ja väkivaltainen mies , lisäksi joutui äitinsä holhouksen alaiseksi ja köyhäksi sitä myötä. Kaikki nuo vaikutti eikä ollut mistään huonoista elämäntavoista kiinni .

Vierailija
92/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä elintavat vaikuttavat ulkonäköön. Amanda Bynes on hyvä esimerkki upeasta naisesta, joka pilasi ulkonäkönsä huonoilla elämäntavoilla. 

Hänellä oli kaksisuuntainen mieliala häiriö ja väkivaltainen mies , lisäksi joutui äitinsä holhouksen alaiseksi ja köyhäksi sitä myötä. Kaikki nuo vaikutti eikä ollut mistään huonoista elämäntavoista kiinni .

Pointti jälleen kerran oli se, että kyllä sen geenikauneudenkin voi menettää. Vastaavasti henkilö joka ei ole kaunedella siunattu, voi vaivannäön kautta saavuttaa kauniin ulkonäön. 

Vierailija
93/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jauhatte Amanda Bynesista täällä? Kävin googlettamassa "Amanda Bynes young without makeup" ja kaikki kuvat olivat perusnätistä taviksesta. Meikitöntä ei tainnut edes löytyä, mutta sen verran noista kuvista näki, että täysin tavis piirteiltään. 

Vierailija
94/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jauhatte Amanda Bynesista täällä? Kävin googlettamassa "Amanda Bynes young without makeup" ja kaikki kuvat olivat perusnätistä taviksesta. Meikitöntä ei tainnut edes löytyä, mutta sen verran noista kuvista näki, että täysin tavis piirteiltään. 

Olen kyllä erimieltä. Googletin tuon saman, ja on ollut kaunis jo lapsena ja esiteini-iässä. Sitten teininä ja nuorena aikuisena puhkesi kunnolla kukkaan. 

Vierailija
95/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen käsittänyt, että ihmisen tulisi olla vaivattoman ja luonnollisen kaunis ihanteiden mukaisesti, ts. olla hyvägeeninen.

Miksi tästä pitäisi mielensä pahoittaa?

Voiko ihmistä edes sanoa kauniiksi, jos hän ei sitä geneettisesti ole? 

Itse olen tällainen luonnonkaunis ja vaivattomasti hoikkana pysyvä nainen, luontaisesti tiimalasikroppainen, ei ole koskaan tarvinnut meikata tai nähdä mitään vaivaa ulkonäön eteen ja miehiä riittänyt jonoksi asti.

Minua ihailee niin naiset kuin miehetkin. 

En ymmärrä, miksi minun pitäisi esittää, että tässä olisi iso työ tai miksi en vain saisi nauttia kauneudestani ja jakaa iloa muillekin olemuksellani? Miksi siitä pitäisi tehdä stressiä aiheuttava työ?

Onnittelut. Mä en ole samanlainen luonnonkaunis kuin sinä, vaan mulla on hyvin vaatimattomat kasvonpiirteet, litteät hiukset ja naisella ka

Sittenhän sinä et ole kaunis :D 

Vierailija
96/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni meistä on saanut ulkonäkönsä ilmaiseksi, tekemättä sen hyväksi yhtään mitään. Normaalia hygieniaa, hiusten kampaamista ym. en laske työntekemiseksi.

Vierailija
97/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti jälleen kerran oli se, että kyllä sen geenikauneudenkin voi menettää. Vastaavasti henkilö joka ei ole kaunedella siunattu, voi vaivannäön kautta saavuttaa kauniin ulkonäön. 

On se harmi, kun ei minun nuoruudessa tursuhuulet, isot tissit ja peppu olleet muotia. Nyt luulevat, että tyttäreni ovat joutuneet maksamaan niistä, mutta ilmaiseksi ovat saaneet, vaikka minulla on omani jäljellä.

Vierailija
98/98 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se harmi, kun ei minun nuoruudessa tursuhuulet, isot tissit ja peppu olleet muotia. Nyt luulevat, että tyttäreni ovat joutuneet maksamaan niistä, mutta il

Nuo olivat kymmenisen vuotta sitten muotia. Nyt ollaan taas luonnollisemmissa kauneusihanteissa. Pienet mutta nätin muotoiset huulet, pieni pystypeppu, ballerinarinnat, jne, ovat nyt kauneusihanteina. Nuoret kutsuvat isoa bbl-peppua täti-pepuksi nykyään. Isot tissit ja silarit on out. Huulitäytteistä puhumattakaan.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä