Miksi tosi moni luulee, että olen saanut ulkonäköni "ilmaiseksi"?
Vaikka todellisuudessa se on vaatinut todella paljon työtä.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus kirurgia ei ole ilmaista ja tuottaa monesti paremman lopputuloksenkin kuin liikunta tms. rasitus.
Yhdyssanat ovat ainakin ilmaisia. Miksi et käytä niitä?
Kun yhdys sanat kirjoittaa erikseen, niin yksinkertaistenkin on helppo ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa kun ihmiset aina sanoo että mulla on joku laihuus geeni ku en liho, oikeesti mulla on todella tarkka ruokailurytmi ja kston mitä syön ympäri vuoden ja liikun, samaan aikaan kun ne muut "itsestään" lihoavat ei kato mitään.
Juuri tätä tarkoitan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luule. Kyllä me kaikki tiedämme, että olet uhrannut ulkonäkösi eteen monta sellaista tuntia, joiden aikana olisit voinut tehdä jotain älyäsi tai luonnettasi tai edes terveyttäsi kehittävää.
Käyn päivittäin kävelyllä, joogaan, meditoin ja syön terveellisesti. Luin juuri Therbornin - Maailma: aloittelijan opas ja suoritin 5 op yliopiston sivuaineopintoja.
Millä tavalla sinä olet kehittänyt omaa älyäsi, luonnettasi tai terveyttäsi?
Ps. Terveys ja kauneus kulkevat usein käsi kädessä
Ap
Juuri luin Bettinan (yle ruotsinkielinen toimittaja) haastattelun. Hän luotti kanssa siihen kun liikkui paljon ja söi terveellisesti että ei tule mitään ikävää elämässä. Hän sairastaa kilpirauhasen syöpää.
Luuletko, että ap voisi estää kilpirauhasen syövän tekemällä jotakin "parempaa" terveyttään kehittävää? Ja jos niin mitä? Jos ei, niin taitaa olla aika turhaa arvostella häntä siitä, että hän on "uhrannut ulkonäön eteen monta sellaista tuntia, joiden aikana olisi voinut tehdä jotain parempaa".
"Luuletko, että ap voisi estää kilpirauhasen syövän tekemällä jotakin "parempaa" terveyttään kehittävää? Ja jos niin mitä? Jos ei, niin taitaa olla aika turhaa arvostella häntä siitä, että hän on "uhrannut ulkonäön eteen monta sellaista tuntia, joiden aikana olisi voinut tehdä jotain parempaa"."
Ja voisiko sen syövän kenties estää elämällä mahdollisimman epäterveellisesti? Olisiko diagnoosi silloin helpompi hyväksyä, kun syöpä olisi ns. itseaiheutettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät geenit on ilmaiset.
Niinpä ja on itsestä loppu kiinni. Antaako repsahtaa vai huolehtiiko oikeasta ravinnosta ja liikunnastaan
Taitaa tänä päivänä olla vähän toiset kujeet: kylkiluita poistetaan, rintoja ja huulia täytetään, hiuslisäkkeitä ja värejä, ripsiä ja kynsiä pidennetään, ihoa ruskistetaan, rasvaa imetään, täytteitä listään sinne sun tänne, peffaa valkaistaan, tatuointeja, lävistyksiä, nenän muotoiluja ja sitten vielä tuhansia rasvoja, hoitoja, treenejä ja meikkejä päälle.
Onko pulleat rintalihakset ja litteä masu?
Vierailija kirjoitti:
Koska kirurgialla voi toki korjata esim kasvoista jotain mutta kuinka paljon taytyy rahaa uhrata, että saa mieluisan / "kauniin ulkonäön" - En tiedä. - En tiedä sitäkään kuinka paljon aukaa vaatii taidokkaan meikkauksen tekeminen
Sen tiedän, että joillain ihmisillä on tapana sanoa ja sivaltaa toiis(t)en ulkonäöstä, jitaun typerää, jonka itse olen yrittänyt kääntää, niin, että heidän sanomisensa kertoo ainakin yhtä paljon heistä itsestään.
Ei se silti ole ollut mukavaa kuulla huomauttelua omasta pituudesta (tai oikeamnin sen puutteesta) tai kaljuuntumisesta.
Molemmat täysin luonnon ja kohtalon valintaa, jotka erottaa olemukseni niin muista perheenjäsenistäni kuin ulkopuolisista, joilla on eri geeniperimä.
Se, että olen vahempiani ja sisaruksian selkeästii lyhyempi ja meistä ainoa kaljuuntunut niin kertoo myös, että kaikki ei ole suoraviivaisesti geenien tulosta niin, että perimä antaisi aina, ainakin &nbs
Kyllä pituus ja kaljuuntuminen on nimenomaan geeneistä riippuvia ominaisuuksia. Mutta sisarukset eivät koskaan peri vanhemmiltaan täsmälleen samoja geenejä. Sinulle on sattunut niitä lyhyys- ja kaljuuntumisgeenejä, jotka vanhemmillasi oli mutta heillä ne jäivät toisten alleelien peittoon.
Juuri luin Bettinan (yle ruotsinkielinen toimittaja) haastattelun. Hän luotti kanssa siihen kun liikkui paljon ja söi terveellisesti että ei tule mitään ikävää elämässä. Hän sairastaa kilpirauhasen syöpää.
Ja sitten vi--taa kahta kauheammin, ihan sama kuin työelämässä, annat kaikkesi ja kuitenkin tuli yt-ssä potkut, ihan kuten sille maailman paskimmalle työntekijälle, joka otti aina rennosti ja nautti elämästä.
Mä olen laihduttanut yli 30 kg, valtaosa työkavereista ovat tunteneet minut myös silloin.
Kaikki he tietävät nykyinen ulkonäkö ei ole tullut ilmaiseksi
Koska Suomi on laiskojen, kateellisten, ilkeiden ja negatiivisten ihmisten maa. Jokainen joka nousee keskinkertaisesta massasta, yritetään vetää alas jotta nuut eivät tuntisi huonommuudentunnetta.
Koska yleensä se tulee ilmaiseksi ja on geeneistä kiinni. Oletko sitten käynyt kauneusoperaatioissa ja haluaisit niiden olevan tekemällä tehdyn näköisiä? Eikö ole hyvä, jos olet operoinut itseäsi ja silti sinua luullaan luomuksi? En ymmärrä miksi tuollaisesta pitäisi pahoillaan olla, eikö tuo ole positiivinen oletus?
Eikös se liikuntakin ole aikalailla ilmaista ellet kalliita kursseja tai salikorttia hanki? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luule. Kyllä me kaikki tiedämme, että olet uhrannut ulkonäkösi eteen monta sellaista tuntia, joiden aikana olisit voinut tehdä jotain älyäsi tai luonnettasi tai edes terveyttäsi kehittävää.
Käyn päivittäin kävelyllä, joogaan, meditoin ja syön terveellisesti. Luin juuri Therbornin - Maailma: aloittelijan opas ja suoritin 5 op yliopiston sivuaineopintoja.
Millä tavalla sinä olet kehittänyt omaa älyäsi, luonnettasi tai terveyttäsi?
Ps. Terveys ja kauneus kulkevat usein käsi kädessä
Ap
E
Sulla on lukemisen ymmärryksessä vika.
Jos sulla on ankkahuulet ja räpsyripset, niin ei niitä kukaan ilmaisiksi luule. Tiedämme niistä myös sen että kallossasi on ilmaa eikä toimintakuntoset aivot.
Kauhea viha taas kaunista naista kohtaan palstan rumilla läskeillä.
😀
Mä tiedän ap, kuinka paljon näet jp vaivaa, ja kuinka paljon tuo maksaa.
Ei ne geenit. Ei todellakaan.
Meikit - kynnet - vaatteet - paino - hiukset - hampaat - korut - asusteet - laadukkaat hoitotuotteet jne. jne.
Monimutkainen ja kallis vyyhti. Päivittäin.
"Mulle on riittänyt ihan perusrasva apteekista. Mä en koskaan meikkaa." 😀 Sit vihataan ap:n kaltaista naista, joka imuroi itselleen kaikki miehet.
kyllä elintavat vaikuttavat ulkonäköön. Amanda Bynes on hyvä esimerkki upeasta naisesta, joka pilasi ulkonäkönsä huonoilla elämäntavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kummallinen ajatus, että ulkonäöstä huolehtiminen tarkottaisi sitä, että kyseessä on tyhmä ja ilkeä ihminen, joka ei tee muuta kuin tuijottaa peilistä kuvaansa. Jokseenkin koominen kommentti ihmiseltä, joka uhraa aikaansa nettipalstalla ilkeilyyn...
Minäkin olen käsittänyt, että ihmisen tulisi olla vaivattoman ja luonnollisen kaunis ihanteiden mukaisesti, ts. olla hyvägeeninen.
Miksi tästä pitäisi mielensä pahoittaa?
Voiko ihmistä edes sanoa kauniiksi, jos hän ei sitä geneettisesti ole?
Itse olen tällainen luonnonkaunis ja vaivattomasti hoikkana pysyvä nainen, luontaisesti tiimalasikroppainen, ei ole koskaan tarvinnut meikata tai nähdä mitään vaivaa ulkonäön eteen ja miehiä riittänyt jonoksi asti.
Minua ihailee niin naiset kuin miehetkin.
En ymmärrä, miksi minun pitäisi esittää, että tässä olisi iso työ tai miksi en vain saisi nauttia kauneudestani ja jakaa iloa muillekin olemuksellani? Miksi siitä pitäisi tehdä stressiä aiheuttava työ?
Yhdyssanat ovat ainakin ilmaisia. Miksi et käytä niitä?