Miksi tosi moni luulee, että olen saanut ulkonäköni "ilmaiseksi"?
Vaikka todellisuudessa se on vaatinut todella paljon työtä.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Hyvät geenit on ilmaiset.
Tämä. Toiset vaan saa syntymässään harmoniset kasvonpiirteet, kauniit kehon mittasuhteet, terveen ryhdikkään kehon jota on helppo pitää kunnossa eikä rasva tartu niin helposti kuin joillain, tuuhean hyvin kasvavan tukan ja kynnet, ripset, kulmat, hyvän ihon, kauniit silmät jne.
Mutta tietysti itsestään huolta pitävä, eli kohtuullisia elintapoja noudattava ihminen on aina paremman näköinen kuin huonosti elävä ja itsensä laiminlyövä, vaikka ei mikään geenilottovoittaja olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkaunis nainen on saanut kauneutensa ilmaiseksi. Tehty kauneus ei ole mistään kotoisin. Se on epäaitoa. Esim. hiustenpidennykset ovat huijausta.
Lisäksi kaikkein kaunein nainen on se, joka ei tiedä olevansa kaunis. Liiallinen tietoisuus omasta kauneudesta tekee naisesta ruman. Nykyään on paljon tällä tavalla rumentuneita naisia liikkeellä.
Nykyään on niin paljon itsensä runsaasti laittavia naisia (siis nämä kaikki pidennykset, värjäykset, pistokset, salilla käymiset, kynsistudiot jne jne.), että se luonnollisesti lisää sitä naisen tietoisuutta omasta ulkonäöstään. Kun kaikki nuo nykyään hyvin yleiset toimenpiteet ovat tietoisia, ja lisäävät naisen keskittymistä omaan ulkonäköönsä ja jatkuvaa tarkkailua miltä hän näyttää.
Lyhyyden ja kaljuuden perinyt: jos suvussasi ei ole aikaisemmissakaan sukupolvissa yhtään lyhyttä eikä yhtään kaljua, niin onko isäsi oikeasti biologinen isäsi???
Vierailija kirjoitti:
kyllä elintavat vaikuttavat ulkonäköön. Amanda Bynes on hyvä esimerkki upeasta naisesta, joka pilasi ulkonäkönsä huonoilla elämäntavoilla.
Ootsä tosissas.. Ei se nyt ihan yksinkertaisesti noin menny.. Hänen mielenterveynsä runnottiin .. Googleta vähä mitä muutakin siellä on takana
Vierailija kirjoitti:
Just eilen katoin kaupassa pitkän, hoikan naisen ostoskoppaa. Oli pitsaa, cokista ja sipsiä. Itse yritän syödä mahdollisimman terveellisesti, mutta olen lyhyt ja pullea. Vieläpä niin, että liikakilo näyttää kahta kauheammalta mulla, kun olen tällainen pätkä. Pitäisi ruveta nälkälakkoon, että tulisi yhtään mitään muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Toiset vaan saa syntymässään harmoniset kasvonpiirteet, kauniit kehon mittasuhteet, terveen ryhdikkään kehon jota on helppo pitää kunnossa eikä rasva tartu niin helposti kuin joillain, tuuhean hyvin kasvavan tukan ja kynnet, ripset, kulmat, hyvän ihon, kauniit silmät jne.
Mutta tietysti itsestään huolta pitävä, eli kohtuullisia elintapoja noudattava ihminen on aina paremman näköinen kuin huonosti elävä ja itsensä laiminlyövä, vaikka ei mikään geenilottovoittaja olisikaan.
Jopa Brad Pitt on sanonut itse voittaneensa geenilotossa. Ainakin hän on rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomi on laiskojen, kateellisten, ilkeiden ja negatiivisten ihmisten maa. Jokainen joka nousee keskinkertaisesta massasta, yritetään vetää alas jotta nuut eivät tuntisi huonommuudentunnetta.
TÄMÄ!
Hei "28" !
Lainaus ei nyt onnistunut mutta yhtä kaikki minun oiti vain kiittää ilahduttaneesta viestistäsi.
Tämä ei ole sarkasmua vaan vilpitön kiitos siitä, että joku tajuaa, vaikka joskusvon tuntunut päinvastaiselta, vaikka haluaisin uskoa että toivottavasti useamnat tajuavatkin-, että geenit ovat aika vekkuleita, eivätkä suoraviivaisesti siirry yhden suhde yhteen; tyyliin vanhempi pitkä jälkeläinen pitkä tai jos vielä molemmat vanhemmat pitkikä ainakin samanpituinen. Ei vaan, kuten oma esimerkkini osoittaa jälkeläisenä voi olla tai siis olen vanhempiani huomattavasti lyhyempi.
Toki tällainen "geeniloton tulos" harvinaisempi kuin vastakkainen tulos, jossa olisin vähintään lyhyemmän vanhempani (= äitini noin 170 cm pituinen) kun isänikin on noin 185cm pituinen on varmasti harvinaisempaa. - Valkankin elinaikanani; en ole kokenut puutetta ravinnosta ja tai kohdannut puutteita fyysusesti tai "henkisesti" turvallisesta kasvuympäristöstä
Harvinaisuudessta tai joudenkin ymmärtämättömyydestä tai ehkä joidenkin vilpittömästä ja pidättelemättömästä uteliaisuudesta kertoo myös kysymykset / utelut siitä, että olenko perheeseeni adoptoitu maskotti vai saivatko vanhempani "väärän lapsen" mukaansa synnarilta vai vahinko....
Oikeusgeneettisen testien perusteella olen noin 99.9999999.8 varmuudella vanhempieni/ niiden kahden ihmisen, joita kutsun ja olen kutsunut aina äidiksi ja isäksi jälkeläinen.
Edellä mainittuihin kysymyksiiin on toisinaan ollut vähän turhauttavaa vastata. Iloinen ja onnellinen olen siitä, että perheelleni, niin vanhemmilleni kuin sisaruksilleni olen riittänyt ja kelvannut varauksettomasti omana itsenäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just eilen katoin kaupassa pitkän, hoikan naisen ostoskoppaa. Oli pitsaa, cokista ja sipsiä. Itse yritän syödä mahdollisimman terveellisesti, mutta olen lyhyt ja pullea. Vieläpä niin, että liikakilo näyttää kahta kauheammalta mulla, kun olen tällainen pätkä. Pitäisi ruveta nälkälakkoon, että tulisi yhtään mitään muutosta.
Siis eilen, eli lauantaina? Kyllähän hoikatkin syö usein viikonloppuna roskaruokaa, ja nuita eväitä saattoi olla jakamassa useampi ihminen.
Ei se, että joku joskus ostaa tuollaiset ostokset tarkoita sitä, että se olisi sen ihmisen jatkuva elämäntapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä elintavat vaikuttavat ulkonäköön. Amanda Bynes on hyvä esimerkki upeasta naisesta, joka pilasi ulkonäkönsä huonoilla elämäntavoilla.
Ootsä tosissas.. Ei se nyt ihan yksinkertaisesti noin menny.. Hänen mielenterveynsä runnottiin .. Googleta vähä mitä muutakin siellä on takana
Siis kyllä tiedän tuon. Se ei ollut pointti, vaan keskityin nyt pelkästään ulkonäköön, joka on ketjun aihena. Sillä Amanda Bynes on nimenomaan geenikaunis nainen. Todellinen kaunotar, mitä tulee geeneihin. Mutta ei niillä geeneilläkään pitkälle päästä, jos itsestään ei huolehdi.
Geenikaunis voi pilata ulkonäkönsä massiivisen lihomisen lisäksi näillä: nuoruuden kehonkuvahäiriö joka aiheuttaa nuorena otetut pistokset ja leikkaukset naamaan ja vartaloon, jotka muokkaavat alunperin luonnonkauniit piirteet hirveiksi.
Hiihdosta saatu palkintolusikka täytyy vielä lahjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkaunis nainen on saanut kauneutensa ilmaiseksi. Tehty kauneus ei ole mistään kotoisin. Se on epäaitoa. Esim. hiustenpidennykset ovat huijausta.
Lisäksi kaikkein kaunein nainen on se, joka ei tiedä olevansa kaunis. Liiallinen tietoisuus omasta kauneudesta tekee naisesta ruman. Nykyään on paljon tällä tavalla rumentuneita naisia liikkeellä.
Just joo, miksi pelkkä tietoisuus siitä miltä oma ulkonäkö näyttää toisen silmissä sinusta huonontaa ihmisen heti rumaksi? Sokeako pitäisi olla ja ihmetellä miksi muut saattavat suhtautua sinuun eri tavalla kuin muihin vaikka yrität kaikkesi olla mukava ja toiset huomioon ottava kiva ihminen? Ja vaikka olisit kaunis, mutta empaattinen ja väkivaltaa käyttämätön tyyppi joka ei pidä itseään muita arvokkaampana sen ulkonäkönsä vuoksi? Taidat nähdä muut ihmiset melko pinnallisina, kai tajuat että kaikki muut ihmiset ovat yhtä syvällisiä ja monitahoisia sisimmältään kuin sinä itse olet -myös ne kauniit ihmiset?
Vierailija kirjoitti:
Moni pilaa itsensä lihomalla ja ottamalla tatuointeja. Menee hyvät geenit hukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni pilaa itsensä lihomalla ja ottamalla tatuointeja. Menee hyvät geenit hukkaan!
Myös esimerkiksi polttamalla (eli liikaa värjäilemällä) hiuksiaan, jolloin kauniista, kiiltävistä, pehmeistä ja paksuista hiuksista palaa ohut, kiilloton, karkea ja huonokuntoinen polkka.
Tai jos ei pidä hygieniastaan huolta. Hampaat kellastuu, tulee ientulehdus, hengitys haisee, ja hampaat mätänee ja putoaa lopulta. Tai sitten hiukset on ihan rasvaiset ja ällöttävät. Finnejä puskee kasvoille, kun ei ikinä pese niitä. Ja hiki haisee viiden metrin säteellä.
Myös vaatteet vaikuttaa siihen miten kauniilta näytämme.
Oli miten geenikaunis hyvänsä, niin kyllä se vaati vaivannäköä pysyä kauniina. Varsinkin kun yhteiskuntamme vaatimukset kauneudelle ovat hyvin korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus kirurgia ei ole ilmaista ja tuottaa monesti paremman lopputuloksenkin kuin liikunta tms. rasitus.
Yhdyssanat ovat ainakin ilmaisia. Miksi et käytä niitä?
Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen käsittänyt, että ihmisen tulisi olla vaivattoman ja luonnollisen kaunis ihanteiden mukaisesti, ts. olla hyvägeeninen.
Miksi tästä pitäisi mielensä pahoittaa?
Voiko ihmistä edes sanoa kauniiksi, jos hän ei sitä geneettisesti ole?
Itse olen tällainen luonnonkaunis ja vaivattomasti hoikkana pysyvä nainen, luontaisesti tiimalasikroppainen, ei ole koskaan tarvinnut meikata tai nähdä mitään vaivaa ulkonäön eteen ja miehiä riittänyt jonoksi asti.
Minua ihailee niin naiset kuin miehetkin.
En ymmärrä, miksi minun pitäisi esittää, että tässä olisi iso työ tai miksi en vain saisi nauttia kauneudestani ja jakaa iloa muillekin olemuksellani? Miksi siitä pitäisi tehdä stressiä aiheuttava työ?
Onnittelut. Mä en ole samanlainen luonnonkaunis kuin sinä, vaan mulla on hyvin vaatimattomat kasvonpiirteet, litteät hiukset ja naisella kaikkein epäviehättävin vartalotyyppi eli harteikas, kapealanteinen ja leveävyötäröinen. Kroppanikin olen joutunut siis rakentamaan (ylläpitämään) kovalla työllä.
Ap
Miksi?
Miksi?
Miksi luulet että jotakuta kiinnostaa sinun ulkonäkösi??