Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä typerä (vähäpätöinen) asia on teistä stressaava?

Vierailija
16.01.2026 |

Minä pelkään, että joku kodinkone menee rikki, kun sitä käyttää. 

Entä te?

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin kassalla, kun kysyvät numeroa jos oot kantis.

En mä muista, lyö tyhjää, on mulla varmaan puhelin, älä kysy noin vaikeita tai meen sikiöasentoon ja alan itkemään 🥲 

Vierailija
122/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaa kiireessä, just kun on lähdössä jonnekin,  että silmälasit on likaiset ja pakko on pestä ne. Ei millään jaksais alkaa enää siihen hommaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pystyn vessassa käymään jos on soittanut jonnekin ja jättänyt takaisinsoittopyynnön. Sitä vaan kyttää puhelinta eikä pysty mihinkään. Tulee jotain mehupaastoakin harrastettua siinä kun ahdistaa jos ne soittaakin kun on saanut just suun täyteen ruokaa. 

Joskus iltakuuden jälkeen vasta tajuaa ettei ne enää sinä päivänä soita.

Vierailija
124/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans toi että vain yksi isompi asia per päivä on ok. Työpäivinä haluan vain mennä mahdollisimman nopeesti kotiin ja olla yksikseen rauhassa. Vapaapäiville enintään yksi meno mielellään heti aamulla. Monesti työkaverit haluaa mennä töiden jälkeen jonnekin yksille tai syömään, niin en vaan pysty, liian stressaavaa. 

Vierailija
125/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun meneminen on stressaavaa. Pikasuihkut tosin ei.

Vierailija
126/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että pystyn vessassa käymään jos on soittanut jonnekin ja jättänyt takaisinsoittopyynnön. Sitä vaan kyttää puhelinta eikä pysty mihinkään. Tulee jotain mehupaastoakin harrastettua siinä kun ahdistaa jos ne soittaakin kun on saanut just suun täyteen ruokaa. 

Joskus iltakuuden jälkeen vasta tajuaa ettei ne enää sinä päivänä soita.

Ja mulle joku lääkäri soittaa juuri ku mä istun pöntöllä. Aina sama. Vaikka koko päivä siinä mahdollista niin aina kun pakko mennä vessaan niin johan se pirahtaa se puhelin.

Vierailija
127/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pyykkiä alkaa kertyä. Pyykkikoneen ohjelmat kestää iänkaiken, jos haluaa, että pyykistä tulee oikeasti puhdasta ja hyvin huuhdeltua. Eikä konetta voi kuitenkaan jättää ilman valvontaa pyörimään.

Kyllä voi, mummo. 

Inseli jaksanut koko päivän taas vääntää.

Vierailija
128/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on alkanut astianpesukone vuotamaan luukusta, en pelkää toista kertaa. Pesukoneesta meni laakeri kesken pesun, onneksi sai pyykkitupaan ajan äkkiä. Oikeasti stressaa ja v.i.tuttaa tuo robotti imuri joka on heti jossain jumissa, kun tiedät ettet ole kotona kuin useamman tunnin jälkeen. Teki sen kun lähdettiin haaparantaan ja oltiin vasta Iissä menossa, kyllä silloin teki mieli heittää puhelin metsään kun tuommoisia ilmoitti. Miksi se aina tekee tuon kun on johonkin pidemmälle menossa 

Vierailija
129/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran on alkanut astianpesukone vuotamaan luukusta, en pelkää toista kertaa. Pesukoneesta meni laakeri kesken pesun, onneksi sai pyykkitupaan ajan äkkiä. Oikeasti stressaa ja v.i.tuttaa tuo robotti imuri joka on heti jossain jumissa, kun tiedät ettet ole kotona kuin useamman tunnin jälkeen. Teki sen kun lähdettiin haaparantaan ja oltiin vasta Iissä menossa, kyllä silloin teki mieli heittää puhelin metsään kun tuommoisia ilmoitti. Miksi se aina tekee tuon kun on johonkin pidemmälle menossa 

Mä en ikinä jätä roboa yksin kotiin päälle.

Se on ku vauva jota pitää koko ajan vahtia mitä se syö tai repii alas pöydiltä jostain piuhan päästä. Joo ei todellakaan.

Se imuroi kun olen kotona sitä auttamassa. Se on oikeasti ku lapsi  ei parane yksin jättää.

Vierailija
130/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun huomaa kiireessä, just kun on lähdössä jonnekin,  että silmälasit on likaiset ja pakko on pestä ne. Ei millään jaksais alkaa enää siihen hommaan. 

Minä olin fysioterapiassa, kun en ehtinyt kotona silmälaseja pesemään, jotain sitten piti siinä tehdä ja suusta pääsi "onpa pakkaset rillit" alkoi nauramaan 

Vierailija
131/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamutoimet työaamuina. Kun kello soi, ahdistaa ajatus siitä miten monta asiaa pitää taas hoitaa mahdollisimman nopeasti ja sängystä pitäisi nousta heti, vaikka väsyttää.

Vierailija
132/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä syrjäkylillä vähän pidemmät matkat lääkäriin. Kaksi viikkoa sitten varattu aika ja koko ajan olen stressannut ja miettinyt millainen ajokeli on. Keskiviikkona pitäisi lähteä. Pitäkää peukkuja...

Vierailija
133/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin heippalaput. En tiedä kuka naapuri on kyseessä. Tiputtelee lappuja postiluukusta ja väittää että koira haukkuu jatkuvasti. Koira on siis aina siellä missä minäkin. Jos menen töihin koira on mukana.

Vierailija
134/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamutoimet työaamuina. Kun kello soi, ahdistaa ajatus siitä miten monta asiaa pitää taas hoitaa mahdollisimman nopeasti ja sängystä pitäisi nousta heti, vaikka väsyttää.

Miksi et nuku tarpeeksi?

Vierailija
135/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä jätä roboa yksin kotiin päälle.

Se on ku vauva jota pitää koko ajan vahtia mitä se syö tai repii alas pöydiltä jostain piuhan päästä. Joo ei todellakaan.

Se imuroi kun olen kotona sitä auttamassa. Se on oikeasti ku lapsi  ei parane yksin jättää.

Robotti imurit on repineet pleikkoja alas pöydältä ja levittäneet kissan paskat pitkin kämppää vahtimatta

Joo en aio jättää omaisuuttani sen armoille.

Vierailija
136/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen jatkuvasti vaihtuvat valikoimat

Oot löytäny jonkun tosi hyvän erikoistuotteen mitä ei varmasti enää sitten jatkossa saa.

Sitten sun pitää etsiä uusi tilalle ja kokoajan samajuttu. Koskaan et löydä yhtä hyvää mitä se eka oli

Vierailija
137/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et nuku tarpeeksi?

Vietän sängyssä, mutta vain osan siitä hyvässä unessa. Arkirytmi stressaa. Viikonloppuisin uniongelmia ei ole.

Vierailija
138/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Yleisten) vessojen ovien lukot stressaa. Lukitsemisen jälkeen pitää aina varmistaa, ettei aukea. Todella typerä stressinaihe, kun vielä varmistuksenkin jälkeen jänskättää. Asioinnin ajan kuumotukset, että jotenkin se lukko on kuitenkin rikki. Joku saattaa käydä roikkumassa ovenkahvassa, joten on pakko vahtia ovea ja olla valmis vetämään housuja jalkaan tai ovea kiinni.

Vierailija
139/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on teini ja mua stressaa käydä kaupassa sen kaa kun tuntuu kassat epäilee että ostan sille alkoholia, vaikka hän on kantajana ja mun seurana.

Jotenkin hävettää vaikka enhän mä mitään väärää siinä tee.

Vierailija
140/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa käynti ei-reseptin (vuoronumeron) kanssa. Se farmaseutti lyö siihen eteen samalla sekunnilla kun sisään astut. Miten voisinkaan auttaa? 

Joo, tavallaan kiva että palvellaan (ja tuo on osittain myymälävarkauksien kitkemistä), mutta antakaa nyt jumankauta edes hetki hengähtää. Ja voi kun ne tykkäävät kailottaa niitä intiimialueen tuotteen ohjeita sitten kovaan ääneen siinä kaikelle kansalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan