Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä typerä (vähäpätöinen) asia on teistä stressaava?

Vierailija
16.01.2026 |

Minä pelkään, että joku kodinkone menee rikki, kun sitä käyttää. 

Entä te?

Kommentit (184)

Vierailija
161/184 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun sain lapsia niin oon pelännyt aina että ne katoaa jossain tai jotain ttällästä

Aivan kauheat pelot.

Mulla ei oo vieläkään helpottanut täysin ja lapsi 35v. Ei siis ole mammanpoika, asunut omillaan pitkään ja oma perhe mutta pelkään jatkuvasti että jotain pahaa tapahtuu, koko perheelle.

Vierailija
162/184 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa käynti ei-reseptin (vuoronumeron) kanssa. Se farmaseutti lyö siihen eteen samalla sekunnilla kun sisään astut. Miten voisinkaan auttaa? 

Joo, tavallaan kiva että palvellaan (ja tuo on osittain myymälävarkauksien kitkemistä), mutta antakaa nyt jumankauta edes hetki hengähtää. Ja voi kun ne tykkäävät kailottaa niitä intiimialueen tuotteen ohjeita sitten kovaan ääneen siinä kaikelle kansalle. 

"Laita tätä puoli tuubia illuun joka ilta niin kyllä hoituu !!! " volyymit kaakossa 

Pitäis joskus yhtä isoon ääneen kysyä noloja kysymyksiä: mahtuuko tämä varmasti mun plluun? Laitanko kaikki kerralla ja mihin reikään, TÄMÄN PLLULÄÄKKEEN "NIMI"!!! Ja nostaa paketin ylös jotta kaikki näkee 😄.

Tai jotain: 

"Voitko auttaa mua laittamaan tätä kun en varmaan osaa?"

"En näe mihin mä sohin sitä ja sit sitä on väärässä reiässä ja sit ukkoni ihmettelee kuinka liukkailla on "

"Voitko pliis?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/184 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paketin meno kauempaan noutopisteeseen, kuin on varannut sen lähipisteeseen. Todella raivostuttavaa autottomana raahata se painava loota pidemmän matkan takaa. Argh!

Tämä on niin ärsyttävää.

Enemmän ärsyttää ja huolella kun tilaat 10 pientä tuotetta ja ne toimitetaan kuitenkin neljänä pakettina, kahteen eri noutopisteeseen. Eri päivinä tietysti.

Vierailija
164/184 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun sain lapsia niin oon pelännyt aina että ne katoaa jossain tai jotain ttällästä

Aivan kauheat pelot.

Mulla ei oo vieläkään helpottanut täysin ja lapsi 35v. Ei siis ole mammanpoika, asunut omillaan pitkään ja oma perhe mutta pelkään jatkuvasti että jotain pahaa tapahtuu, koko perheelle.

Pelko on niin voimia vievää eikä se edes mitään auta vaikka toinen pelkää kotona toisten puolesta. Jotain tapahtuu tai ei  pelkää koko jossain toisaalla tai ei.

Itse olen varmaan liian monta läheltä piti tilannetta kokenut ihan viime aikoina että outoa on jo. Sain sähköiskun, ei mitään, mulla oli myrkytys tila erittäin lähellä, rakettien kanssa kävi läheltä piti, että kauhistuttaa ajatellakin montako henkeä tässä voi olla ihmisellä.

Pitäs vaan osata olla pelkäämättä ainakin turhia juttuja joillei edes voi mitään.

Vierailija
165/184 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjät ja kaupustelijat ahdistaa. Torilla inhottaa ne jotka hyökkää heti päälle vaikka haluaisi vain katsella rauhassa.

Pysy poissa torilta kauppiaita häiritsemästä!

Vierailija
166/184 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että pystyn vessassa käymään jos on soittanut jonnekin ja jättänyt takaisinsoittopyynnön. Sitä vaan kyttää puhelinta eikä pysty mihinkään. Tulee jotain mehupaastoakin harrastettua siinä kun ahdistaa jos ne soittaakin kun on saanut just suun täyteen ruokaa. 

Joskus iltakuuden jälkeen vasta tajuaa ettei ne enää sinä päivänä soita.

Ja mulle joku lääkäri soittaa juuri ku mä istun pöntöllä. Aina sama. Vaikka koko päivä siinä mahdollista niin aina kun pakko mennä vessaan niin johan se pirahtaa se puhelin.

Tästä syystä mä meen heti vessaan kun oon jättänyt tollasen soittopyynnön johonki takaisinsoittopalveluun. Ei tartte venata koko päivää, kun soittavat heti kun saa housut alas 

Vierailija
167/184 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis osata, joo. Mutta kun on vauvasta aikuiseksi yksin kasvattanut ja murehtinut ja valvonut öitä niin mulla ainakin näyttää olevan ihan järjettömän vaikea olla pelkäämättä. Joskus on aikoja ettei muista murehtia ja sitten soimaa itseään kun ei ole muistanut murehtia. Kerran äiti, aina äiti. 

Vierailija
168/184 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gynekologinen käynti. Ai kauhea.

Sama. Papa koe sattuu ja se olisi niin tärkeä. Onneksi mulla on ollut "hyvä alakerta". Menkat säännölliset ja melko niukat. Ei mitään ihmeellistä ongelmaa. Ei ylimääräistä kasvua missään tmv.

Yhdellä tutulla on endometrooosi. Toisella miljoona keskenmenoa jne.

Vierailija
169/184 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen vaihto, pitäis muistaa kaikki maailman salasanat, varmistaa että kuvat siirtyy jne. Yleensä aina menee hermo parissa minuutissa, ikinä se ei mene sujuvasti.

Tästä minäkin kaipaisin ihan seikkaperäistä neuvoa! Melkein voisi luoda oman ketjun meille "ihan pihalla oleville"

Vierailija
170/184 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa elämä taas vaikeaa 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
171/184 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa elämä taas vaikeaa 🤣🤣🤣🤣

Niin. Ehkä joskus sullekin käy pilkka omaan nilkkaan.

Vierailija
172/184 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessakäynnit esimerkiksi pitkillä automatkoilla. Minulla on ujo rakko ja lähes koskaan ei pissaaminen onnistu julkisissa vessoissa. Murehdin monta päivää etukäteen ja ennen lähtöä en juo pisaraakaan mitään nestettä, ettei tarvisi mennä vessaan. Ja sitten se kaikki stressaaminen luonnollisesti aiheuttaa sen, että vessaan pitäisi päästä jo puoli tuntia lähdön jälkeen. 

Vierailija
173/184 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaupungilla etenkin ulkomailla ja tulee kova vessahätä eikä just siinä tilanteessa löydä vessaa.

Viimeksi kaupunkikiertoajelulla tuli tarve ja näin kadunkulmassa vessakopin, joten lähdin pysäkillä harppomaan vessaan ja sitten seuralla bussilla jatkoin matkaa. Silti hirveä säätäminen yhden hemmetin vessakäynnin takia.

Vierailija
174/184 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kaupungilla etenkin ulkomailla ja tulee kova vessahätä eikä just siinä tilanteessa löydä vessaa.

Viimeksi kaupunkikiertoajelulla tuli tarve ja näin kadunkulmassa vessakopin, joten lähdin pysäkillä harppomaan vessaan ja sitten seuralla bussilla jatkoin matkaa. Silti hirveä säätäminen yhden hemmetin vessakäynnin takia.

Joo tai jos aamulla pitää ajaa johonkin niin aamukahvit on hankalat ku matkalla on jo hätä. Joskus pysähtynyt huoltamolle pitsalle ku ollu pakko, se ei ole kivaa myöskään.

Eli kyllä stressaa ihan tällänen vessatarvekin.

Vierailija
175/184 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun haluaa olla täysin omassa rauhassaan viikonloppuna niin sitten kun saa viestin niin se pilaa koko päivän. Ei jaksa millään vastata siihen ja sitten tuntee siitä syyllisyyttä. (Olen masentunut introvertti.)

Vierailija
176/184 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että pystyn vessassa käymään jos on soittanut jonnekin ja jättänyt takaisinsoittopyynnön. Sitä vaan kyttää puhelinta eikä pysty mihinkään. Tulee jotain mehupaastoakin harrastettua siinä kun ahdistaa jos ne soittaakin kun on saanut just suun täyteen ruokaa. 

Joskus iltakuuden jälkeen vasta tajuaa ettei ne enää sinä päivänä soita.

Ja mulle joku lääkäri soittaa juuri ku mä istun pöntöllä. Aina sama. Vaikka koko päivä siinä mahdollista niin aina kun pakko mennä vessaan niin johan se pirahtaa se puhelin.

Tästä syystä mä meen heti vessaan kun oon jättänyt tollasen soittopyynnön johonki takaisinsoittopalveluun. Ei tartte venata koko päivää, kun soittavat heti kun saa housut alas 

Käyt vain kerran päivässä vessassa?

Vierailija
177/184 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein eniten ärsyttää se, jos palstahäirikkö poistuu palstalta. Jos haluaa kiusata mua oikein kunnolla, niin se toimii. Hopihopi.

Vierailija
178/184 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä neuvoja antava työkaveri.

Vierailija
179/184 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun haluaa olla täysin omassa rauhassaan viikonloppuna niin sitten kun saa viestin niin se pilaa koko päivän. Ei jaksa millään vastata siihen ja sitten tuntee siitä syyllisyyttä. (Olen masentunut introvertti.)

Joo tai joku soittaa kun sulla ei ole ollenkaan sellanen olo että haluat puhua, kenellekään. Sitten en vastaa mutta se ahdistaa.

Vierailija
180/184 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typeriä neuvoja antava työkaveri.

Viel stressaavampaa on sellanen työkaveri jolle pitää antaa niitä typeriä neuvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä