Mikä typerä (vähäpätöinen) asia on teistä stressaava?
Minä pelkään, että joku kodinkone menee rikki, kun sitä käyttää.
Entä te?
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apteekissa käynti ei-reseptin (vuoronumeron) kanssa. Se farmaseutti lyö siihen eteen samalla sekunnilla kun sisään astut. Miten voisinkaan auttaa?
Joo, tavallaan kiva että palvellaan (ja tuo on osittain myymälävarkauksien kitkemistä), mutta antakaa nyt jumankauta edes hetki hengähtää. Ja voi kun ne tykkäävät kailottaa niitä intiimialueen tuotteen ohjeita sitten kovaan ääneen siinä kaikelle kansalle."Laita tätä puoli tuubia illuun joka ilta niin kyllä hoituu !!! " volyymit kaakossa
Pitäis joskus yhtä isoon ääneen kysyä noloja kysymyksiä: mahtuuko tämä varmasti mun plluun? Laitanko kaikki kerralla ja mihin reikään, TÄMÄN PLLULÄÄKKEEN "NIMI"!!! Ja nostaa paketin ylös jotta kaikki näkee 😄.
Tai jotain:
"Voitko auttaa mua laittamaan tätä kun en varmaan osaa?"
"En näe mihin mä sohin sitä ja sit sitä on väärässä reiässä ja sit ukkoni ihmettelee kuinka liukkailla on "
"Voitko pliis?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paketin meno kauempaan noutopisteeseen, kuin on varannut sen lähipisteeseen. Todella raivostuttavaa autottomana raahata se painava loota pidemmän matkan takaa. Argh!
Tämä on niin ärsyttävää.
Enemmän ärsyttää ja huolella kun tilaat 10 pientä tuotetta ja ne toimitetaan kuitenkin neljänä pakettina, kahteen eri noutopisteeseen. Eri päivinä tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun sain lapsia niin oon pelännyt aina että ne katoaa jossain tai jotain ttällästä
Aivan kauheat pelot.
Mulla ei oo vieläkään helpottanut täysin ja lapsi 35v. Ei siis ole mammanpoika, asunut omillaan pitkään ja oma perhe mutta pelkään jatkuvasti että jotain pahaa tapahtuu, koko perheelle.
Pelko on niin voimia vievää eikä se edes mitään auta vaikka toinen pelkää kotona toisten puolesta. Jotain tapahtuu tai ei pelkää koko jossain toisaalla tai ei.
Itse olen varmaan liian monta läheltä piti tilannetta kokenut ihan viime aikoina että outoa on jo. Sain sähköiskun, ei mitään, mulla oli myrkytys tila erittäin lähellä, rakettien kanssa kävi läheltä piti, että kauhistuttaa ajatellakin montako henkeä tässä voi olla ihmisellä.
Pitäs vaan osata olla pelkäämättä ainakin turhia juttuja joillei edes voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Myyjät ja kaupustelijat ahdistaa. Torilla inhottaa ne jotka hyökkää heti päälle vaikka haluaisi vain katsella rauhassa.
Pysy poissa torilta kauppiaita häiritsemästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että pystyn vessassa käymään jos on soittanut jonnekin ja jättänyt takaisinsoittopyynnön. Sitä vaan kyttää puhelinta eikä pysty mihinkään. Tulee jotain mehupaastoakin harrastettua siinä kun ahdistaa jos ne soittaakin kun on saanut just suun täyteen ruokaa.
Joskus iltakuuden jälkeen vasta tajuaa ettei ne enää sinä päivänä soita.
Ja mulle joku lääkäri soittaa juuri ku mä istun pöntöllä. Aina sama. Vaikka koko päivä siinä mahdollista niin aina kun pakko mennä vessaan niin johan se pirahtaa se puhelin.
Tästä syystä mä meen heti vessaan kun oon jättänyt tollasen soittopyynnön johonki takaisinsoittopalveluun. Ei tartte venata koko päivää, kun soittavat heti kun saa housut alas
Pitäis osata, joo. Mutta kun on vauvasta aikuiseksi yksin kasvattanut ja murehtinut ja valvonut öitä niin mulla ainakin näyttää olevan ihan järjettömän vaikea olla pelkäämättä. Joskus on aikoja ettei muista murehtia ja sitten soimaa itseään kun ei ole muistanut murehtia. Kerran äiti, aina äiti.
Mulla ei oo vieläkään helpottanut täysin ja lapsi 35v. Ei siis ole mammanpoika, asunut omillaan pitkään ja oma perhe mutta pelkään jatkuvasti että jotain pahaa tapahtuu, koko perheelle.