Mikä typerä (vähäpätöinen) asia on teistä stressaava?
Minä pelkään, että joku kodinkone menee rikki, kun sitä käyttää.
Entä te?
Kommentit (167)
Kylässä käyminen. En oikein tiedä kauanko on sopivaa viipyä. Nuorempana stressasi tosi paljon.
Ja ketä pitää tervehtiä ja haluaako se että jään juttelemaan.
Voi apua miten monia stressaa ihan mitättömät asiat 😱 ihan ystävällisesti kysyn että eikö teille ole sattunut mitään isompaa murhetta elämässä? Kaikkea kun on kokenut niin mikään puhelimeen vastaaminen, kaupassa käyminen tai hiusten pesu ei stressaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hampaiden pesu. Aamulla ok, mutta joskus illalla nukahdan pesemättä.
Kauhea stressi! Pitäisi mennä harjaamaan, mutta ei millään jaksaisi.
Tämä on helppo ratkaista. Peset hampaat puoli tuntia sen jälkeen, kun olet syönyt iltaruuan/iltapalan, mitä nyt syötkään. Ei tarvitse jättää viime tippaan.
Syön illalla sängyssä viimeiset ruoat. Vähän hankala siis. Sitten ei enää jaksa.
Syötkö perunankuoria.. .sika... ihme tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua miten monia stressaa ihan mitättömät asiat 😱 ihan ystävällisesti kysyn että eikö teille ole sattunut mitään isompaa murhetta elämässä? Kaikkea kun on kokenut niin mikään puhelimeen vastaaminen, kaupassa käyminen tai hiusten pesu ei stressaa.
En usko että se on siitä kiinni. On mullekin käynyt isompia juttujakin mutta stressaajan on vaikea päästä siitä siltikään.
Kai se on luonne tai ihmistyyppi joka stressaa, ei se johdu kokemuksista.
Pelkoja varmaan niistä todella moni on.
Eli joku pelko taustalla asioissa mitä stressaa.
Vierailija kirjoitti:
Se kun lipputangon naru hakkaa tankoon kovalla tuulella. En siedä sitä ääntä, varsinkaan kun yritän nukkua. Huoltomiehet eivät ymmärrä kiertää narua tangon ympäri, joten joudun kiskomaan kengät jalkaan, menemään pihalle ja asettelemaan narun oikein itse.
Hahah, lapsuuden talossa oli aina näin, ja nykyään se ääni on mulle niin nostalginen ja rauhoittava 😀
Vierailija kirjoitti:
Roskien vieminen ja pyörän laittaminen talvivarastoon. Ei olisi iso homma poistua kämpiltä hoitamaan nuo, mutta kynnys on jostain syystä kauhean suuri.
Minä ajan pyörällä jokaisena vuodenaikana. Ei tarvitse stressata talvivarastoon laittamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis luitko ollenkaan tuota aloituskysymystä?
Varmaan on niitä isojakin stressejä kaikilla, mutta sitä ei nyt kysytty.
Tule vaan alas sieltä muita paremman heppasi selästä.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimen vaihto, pitäis muistaa kaikki maailman salasanat, varmistaa että kuvat siirtyy jne. Yleensä aina menee hermo parissa minuutissa, ikinä se ei mene sujuvasti.
Miksi vaihtaa puhelin, jos se ei ole rikki? Minä ostin ensimmäisen kännykän 2003 ja se toimi vuoteen 2021 asti. Silloin ostin käytetyn kännykän, joka on toiminut nyt reilut neljä vuotta. Saa nähdä, onko yhtä pitkäikäinen kuin ensimmäinen.
Melkein kaikki. Ainut mikä ei stressaa on palapelin tekeminen. Ja sekin vähän, kun jännittää puuttuuko paloja.
En vastaa tuntemattomiin numeroihin enkä avaa ovea jos ovikello soi ellen tiedä kuka se on.
Myyjät ja kaupustelijat ahdistaa. Torilla inhottaa ne jotka hyökkää heti päälle vaikka haluaisi vain katsella rauhassa.
Stressaa kaikki digitaaliset jäljet kaikesta mitä nykyisin jää.
Hammaslääkärissä käynti. Mitäs jos mä hengitän vahingossa jonkun pumpulitukon keuhkoputkeen, tai alan yskimään ja tukehdun, aivastan kesken kaiken ja vahingossa puren hammaslääkärin sormia, tai miljoona muuta toooosi realistista stressin aihetta.
Ikinä ei ole tapahtunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten on tapahtunut niin paljon että pienikin määrä stressiä saa maljan vuotamaan yli. Ns viimeinen pisara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että se on siitä kiinni. On mullekin käynyt isompia juttujakin mutta stressaajan on vaikea päästä siitä siltikään.
Kai se on luonne tai ihmistyyppi joka stressaa, ei se johdu kokemuksista.
Pelkoja varmaan niistä todella moni on.
Eli joku pelko taustalla asioissa mitä stressaa.
Minulla se oli tai on edelleen uupumus.
Kaikki. Vaikea masennus ja vaativa persoonallisuushäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä meno seuraavana päivänä:
Ihan taatusti stressaan että heräänkö varmasti ajoissa, enhän vaan nuku pommiin ja sitten en nuku sen takia melkein yhtään ja olen seuraavana aamuna tosi väsynyt.
Joka kerran sama.
Tää on aivan hullua! Mulla sama juttu ja toi ärsyttää niin paljon
Mullakin menee yöunet aina kun on joku meno seuraavana päivänä, vaikka joku kiva vierailukin. Olen monisairas ja väsyn hyvin nopeasti niin stressaan miten jaksan kävellä bussille tai pysyä muiden perässä kun tuppaavat hermostumaan kun yksi on etana. Unettoman yön jälkeen jaksaa tietysti vielä vähemmän. Päivän reissusta toipumiseen menee 2-3 päivää jotka lähinnä nukun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apteekissa käynti ei-reseptin (vuoronumeron) kanssa. Se farmaseutti lyö siihen eteen samalla sekunnilla kun sisään astut. Miten voisinkaan auttaa?
Joo, tavallaan kiva että palvellaan (ja tuo on osittain myymälävarkauksien kitkemistä), mutta antakaa nyt jumankauta edes hetki hengähtää. Ja voi kun ne tykkäävät kailottaa niitä intiimialueen tuotteen ohjeita sitten kovaan ääneen siinä kaikelle kansalle."Laita tätä puoli tuubia illuun joka ilta niin kyllä hoituu !!! " volyymit kaakossa
Pitäis joskus yhtä isoon ääneen kysyä noloja kysymyksiä: mahtuuko tämä varmasti mun plluun? Laitanko kaikki kerralla ja mihin reikään, TÄMÄN PLLULÄÄKKEEN "NIMI"!!! Ja nostaa paketin ylös jotta kaikki näkee 😄.
"Laita tätä puoli tuubia illuun joka ilta niin kyllä hoituu !!! " volyymit kaakossa