Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä typerä (vähäpätöinen) asia on teistä stressaava?

Vierailija
16.01.2026 |

Minä pelkään, että joku kodinkone menee rikki, kun sitä käyttää. 

Entä te?

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei meillä ole miehen kanssa seksiä. Kumpikaan ei halua, joten en ymmärrä, miksi se stressaa minua.

Mulla on sama! Miksi se rassaa silti?!?!?!?

Vierailija
82/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun sain lapsia niin oon pelännyt aina että ne katoaa jossain tai jotain ttällästä

Aivan kauheat pelot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun sulla on joku meno kuluvalle päivälle, vaikkapa klo 17. Koko sitä edeltävä aika on käytännössä vain henkistä valmistautumista sitä menoa varten, etkä pysty orientoitumaan tekemään mitään järkevää sitä ennen.

Se, kun seuraavalle päivälle on meno ja olet pessyt hiukset edellispäivänä. Normaalisti kahden, jopa kolmenkin päivän pesuväli on riittävä, mutta toki tuossa tapauksessa ei. Eli joudut käymään sisäisen taistelun, pesetkö tukan toista päivää putkeen, vai toivotko parasta.

Se, kun saavut juhliin ja koko porukka on kokoontunut vaikkapa olohuoneeseen. Niitä on just sen verran vähän, että on kohteliasta käydä tervehtimässä jokainen yksitellen, mutta sen verran paljon, että se halaus/kättelykierros on uuvuttava ajatuksenakin. Ja lähtiessä sama homma. No, onneksi on kaveriporukoita myös joissa kulttuuri tuon osalta on enemmän "moikataan kaikkia yleisesti".

Se, kun tietyn hygieniatason ylläpitäminen edellyttää päivittäisiä/viikottaisia toimia huolimatta siitä kuinka paljon sulla olisi energiaa tai halua niitä suorittaa. Hampaidenpesu rättiväsyneenä just kun olis valmis menee sänkyyn on kyllä yks vittuperkelesaatana-tason hommaa.

Se, kun sulla on niin paljon sisaruksia ja heillä kaikilla useampi lapsi, sekä vanhemmat jotka tykkää järkkäillä ties mitä kissanristiäisiä ja kaiken tän päälle ne sattuu kaikki asumaan pk-seudun ulkopuolella kun ite asut eteläisimmässä osassa Helsinkiä ainoana ilman autoa/ajokorttia. Ei kuukautta ilman kutsua jonnekin kinkereihin! Jatkuva kieltäytyminen stressaa ja ahdistaa, mut jatkuva ravaaminen noissa juhlissa, etenkin kun itsellä ei ole lapsia, stressaa ja ahdistaa.

Vierailija
84/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei meillä ole miehen kanssa seksiä. Kumpikaan ei halua, joten en ymmärrä, miksi se stressaa minua.

Johtuu varmaan siitä, että parisuhteessa 'kuuluu' olla seksiä. Jos ei ole, jokin on muka pielessä.

Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä pian 35 vuotta, ja ollaan molemmat sitä mieltä, että seksitouhut on nyt touhuiltu. Hellyyttä ja rakkautta meillä on silti paljon, ja yhteisiä intressejä ja huumoria. 

Jokainen parisuhde elää tavallaan.

Vierailija
85/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu varmaan siitä, että parisuhteessa 'kuuluu' olla seksiä. Jos ei ole, jokin on muka pielessä.

Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä pian 35 vuotta, ja ollaan molemmat sitä mieltä, että seksitouhut on nyt touhuiltu. Hellyyttä ja rakkautta meillä on silti paljon, ja yhteisiä intressejä ja huumoria. 

Jokainen parisuhde elää tavallaan.

Ihana kuulla. Se ihme ajatus että sitä on oltava on erittäin vallitseva ja ahdistava.

Vierailija
86/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun sulla on joku meno kuluvalle päivälle, vaikkapa klo 17. Koko sitä edeltävä aika on käytännössä vain henkistä valmistautumista sitä menoa varten, etkä pysty orientoitumaan tekemään mitään järkevää sitä ennen.

Se, kun seuraavalle päivälle on meno ja olet pessyt hiukset edellispäivänä. Normaalisti kahden, jopa kolmenkin päivän pesuväli on riittävä, mutta toki tuossa tapauksessa ei. Eli joudut käymään sisäisen taistelun, pesetkö tukan toista päivää putkeen, vai toivotko parasta.

Se, kun saavut juhliin ja koko porukka on kokoontunut vaikkapa olohuoneeseen. Niitä on just sen verran vähän, että on kohteliasta käydä tervehtimässä jokainen yksitellen, mutta sen verran paljon, että se halaus/kättelykierros on uuvuttava ajatuksenakin. Ja lähtiessä sama homma. No, onneksi on kaveriporukoita myös joissa kulttuuri tuon osalta on enemmän "moikataan kaikkia yleisesti".

Se, kun tietyn

Kuivashampoo on pelastus tuohon hius asiaan. Ei tarvii varmuudella liian tiuhaan pestä.

Vierailija
87/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen alkaminen ja niiden aikana.

Jatkuva stressi ylivuodoista ja vessassa käynneistä.

Vierailija
88/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran pikkulapsi joka tömisee ja pomppii.

Joo menee nukkumaan ajoissa jne mutta stressaa ja ärsyttää jatkuva jytinä. Omat lapsetkin ihmettelee että miten yhdestä lapsesta lähtee sellainen meteli, kun ei meillä kukaan vedä mitään norsupolkkaa pitkin asuntoa.

Vierailija
89/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit.

Katson ikkunasta ennenkin lähden että onko ketään sielä, menen kun ei ole muita.

En halua tavata.

Vierailija
90/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun sain lapsia niin oon pelännyt aina että ne katoaa jossain tai jotain ttällästä

Aivan kauheat pelot.

Tuo ei kyllä ole mikään vähäpätöinen asia.

Vierailija
91/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kauheat pelot.

Tuo ei kyllä ole mikään vähäpätöinen asia.

Ei ole mutta pelkona liiallinen jos se pilaa ne omatkin lomat jo ja pelkää jotain lapsi kidnappausta koko ajan.

Vierailija
92/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden ostaminen. En ymmärrä miten kukaan voi nauttia shoppailusta. Inhoan yhtä lailla myös nettishoppailua. Oon ihan poikki sen jälkeen kun olen käynyt Kauppila tai selaillut nettiä kun tarvitsen jotain.

Vierailija
93/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteiden ostaminen. En ymmärrä miten kukaan voi nauttia shoppailusta. Inhoan yhtä lailla myös nettishoppailua. Oon ihan poikki sen jälkeen kun olen käynyt Kauppila tai selaillut nettiä kun tarvitsen jotain.

Tarjontaa on aivan liikaa  siksi vaikeaa 

Vierailija
94/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla yöllä stressaa että se uppoaa.

Vierailija
95/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään aina autoa ajaessa että ajan jonkin päälle.

Ja sit välillä mietin että ajoinko jonkun päälle enkä huomannut sitä.

Vierailija
96/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin tuleminen tasan sillä minuutilla kun työaika alkaa. Tämä on siis työpaikassani hyvin yleinen ja hyväksytty käytäntö, ja olen itsekin ollut samassa työssä jo vuosia, ja mikään ei estäisi toimimasta samoin. Paitsi oma ajatus siitä, että parempi olla 10-15 minuuttia etuajassa, niin ei ainakaan tule kiire.

Vierailija
97/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla ajaminen suuremmassa kaupungissa saati ulkomailla.

Vierailija
98/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käynti. On niin etenkehtaista tilata aika ja lähteä istumaan. Yritän kaikin keinoin välttää, leikkaan itse tai suostuttelen miehen leikkaamaan, mutta lopulta on pakko mennä kun alkaa näyttää kassi-almalta.

Vierailija
99/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskien vieminen ja pyörän laittaminen talvivarastoon. Ei olisi iso homma poistua kämpiltä hoitamaan nuo, mutta kynnys on jostain syystä kauhean suuri.

Vierailija
100/135 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologinen käynti. Ai kauhea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi