Mikä typerä (vähäpätöinen) asia on teistä stressaava?
Minä pelkään, että joku kodinkone menee rikki, kun sitä käyttää.
Entä te?
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Se, kun joku tulee kylään. Jo lapsena olin sellainen, että menin mieluummin itse kaverille, kuin että kaveri olisi tullut meille. En oikein tiedä mikä siinä stressaa, vaikka olisi kuinka mieluisia vieraita niin aina sama juttu.
Sama täällä. Aina kun joku rupeaa kyselemään että voisko tulla käymään iskee paniikki. Mitä tarjoan, onko siistiä, onko puoliso huonolla tuulella vai keksinkö tekosyyn ettei nyt sovi, ei sovi tänään, ei huomenna eikä koko vuonna.
Mutta jos kaveri pyytää kylään niin kyllä innostun heti ja sanon ettei sun mitään tartte laittaa kun suahan mä tuun tapaamaan.
Pelkään koko ajan että puhelimeni kaapataan, tilini tyhjennetään, avaimeni varastetaan, autooni murtaudutaan ja kuolen kun liukastun jäisellä kadulla. Joka päivä on joku noista peloista aktivoituna, yleensä kaikki yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään koko ajan että puhelimeni kaapataan, tilini tyhjennetään, avaimeni varastetaan, autooni murtaudutaan ja kuolen kun liukastun jäisellä kadulla. Joka päivä on joku noista peloista aktivoituna, yleensä kaikki yhtä aikaa.
Pyöräni varastetaan, olen unohtanut maksaa vuokria ja saan häädön, kännykkä sammuu kun olen kaukana kotoota enkä osaa/pääse turvaan.
Roskien ja jätteiden sorteeraminen. Kun kaikki kuitenkin menee samaan tynnyriin.Miksi ei kukaan selitä kuka poimii ne loput hammas ym tahnat tuubeista että ne voidaan käyttää uudeleen.
Maailman isoin bluff!