Miesten miellyttämisestä
Miehet ovat kriisissä, koska naisia ei kiinnosta se entinen naisen rooli.
He eivät halua miellyttää teidän silmäänne, jotta saisivat suhteen teihin. Heitä ei yhtään kiinnosta.
Nykynaiset haluavat elää kuten miehetkin. Itselleen. Miehen ja isän rooliin lapsiperheessä suostuisi edelleen monikin nainen, vaimon ja äidin rooliin ei.
Nykynaiset ovat vain yhtä itsekkäitä kuin miehet ovat aina olleet. Se on heille ollut sallittua ja siihen on aina rohkaistu.
Nyt kun nainen ei enää olekaan automaattisesti se lämmin ja lempeä, itsensä toisille täysin uhraava yhteisön hoivamoottori ja kaikenikäisten kotipiika, miehet ovat ihan hukassa.
Itse olen viisikymppinen, perinteinen nainen, mutta pidän omasta elämästäni ja se on minun näköistäni. Mutta voi miten naisten aseman parantuminen ja nykynaisten asenne ilahduttaa minua!
Miesten on myös muututtava nyt tai tämä yhteiskunta on tullut tiensä päähän.
Kommentit (142)
"Annatko samat vinkit kaikille sinkuille naisille kanssa?"
No en tietenkään anna! Naiset pärjäävät ilman miestä ja mies on turhake. Jos nainen haluaa parisuhteen, miehiä kyllä riittää.
Kehtaatkin puhua jostain naisten tasosta senkin incel!
Jahas, incelillä napsahti päässä ja meni pakka sekaisin... 😂
Kun ei sosiaaliset taidot riitä niin tällaista sitten... Huoh.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole helppoa, mutta valintakysymys kuitenkin että miten itseäsi ulospäin näytät. Jos jäät negatiiviseksi niin sitten perisuhdetta tuskin löydät. "
Tilastollisesti mielenterveyden ongelmat ovat naisilla yleisempiä kuin miehillä ja varsinkin nuorilla naisilla nämä ovat lisääntyneet huomattavasti. Sanoisin tämän olevan suurempi ongelma parisuhteiden syntymisen kannalta kuin miesten negatiivinen asenne.
Naiset hakeutuvat miehiä useammin lääkäriin hakemaan apua ongelmiinsa, jolloin he saavat useammin diagnoosin. Sinun pitäisi sanoa, että naisille diagnosoidutmielenterveyden ongelmat ovat yleisempiä kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen, naimisissa ja perheellinen, mutta en yhtään perinteisen naisen roolissa. Meillä mies hoitaa kaiken ruuanlaiton, siivouksen, kaikki lasten neuvola-, kasvatuskeskustelu-, vanhempainilta, lääkäri-, yms. vastaavat lapsiin liittyvät käynnit. Käymme molemmat töissä.
Tämä järjestely sopii meille hyvin. Itse harrastan paljon liikuntaa ja hoidan ulkonäköäni. Mies on ollut minuun tyytyväinen jo yli 20 vuotta.
Hienoa. Mitä kodin/perheen asioita hoidat itse?
Lasten pukeutuminen (lapsia kolme). Auton määräaikaishuolloista huolehtiminen, katsastukset, renkaanvaihdon aikojen varaaminen, pesut.
Lasten neuvola-aikojen varaukset -> tiedottaminen miehelle. Pyykinpesu (myös mies pesee). Mattojen vienti pesulaan. Vessojen pesu. Kauppalistojen laadinta ruokaostoksia
Kuulostaa melko tasapuoliselta järjestelyltä. Kiva, jos toimii kohdallanne. Itse olen mies ja hoidan wc-pesuja, ruokaa, keittiötä ja autoja enemmän sekä lakanat, pyyhkeet, yms. Ihmiset ovat erilaisia ja parisuhteessa kannattaa sopia, mikä toimii. Olen todella huono vaatteiden ja erityisesti lastenvaatteiden kanssa, joten vaimo hoitaa mm. sen puolen, mistä toki täälläkin tullut kauheaa kettuilua.
Tiettyyn ikään kun ehtii, huomaa missä on hyvä, ja missä hakkaa päätä seinään.
Vapaamatkustajia ei kyllä kannata sietää parisuhteessa, tapailin nuorempana tällaista. Itsekkyys kotitöissä heijastuu helposti myös muuhun arkeen. Käytettyjä vaatteita ja muuta sälää sikin sokin, wc täynnä pinnejä, hiuksia ja pompuloita ja sitten kauhea huuto jostain, mitä en tehnyt hänen mielestään oikein! No, onneksi asuttiin vain puoli vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä esim lähtisin suhteesta, jossa mies painostaisi seksiin.
Määrittele painostaminen. Se, että ilmaisee halunsa ja toiveensa siitä, että suhteessa on seksiä, ja että se yleensä on jopa toimivan suhteen edellytys, ei ole painostusta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä oikein on, että nykyään naiset aina valittavat miehistä ja heti tulee sit joku s1mp-kuoro "miehiä" yhteen ääneen laulamaan naisen lauluja?! Fakta on se, että nuo s1mpit eivät ainakaan naista saa! Tai jos saavat, niin ovat samaan aikaan providereita, kaiken työn tekeviä ja naisille mitään vaatimuksia antamattomia nössöjä. Ehkä jopa c...ckeja jotkut! Naiset haluavat kyllä kaikki oikeudet, mutta eivät velvollisuuksia jota niiden mukana kuuluisi tulla. Tämän vuoksi lapsiakaan ei enää tehdä. Naiset jos sitten tekevätkin lapsia, niin tekevät niitä miehille jotka lähtevät heti kun kuulevat naisen olevan raskaana. Se kunnollinen mies kun ei kelpaa. Naiset myös äänestävät kaikki ma...t. u7 Suomeen elämään sos. tui...lla (nimenomaan mus...limit) ja heidän mielestään on ok käyttää 900k € jokaiseen näihin tulijoihin per elämä veronmaksajien rahoja. Fakta onkin, että koska länsimaiset naiset eivät synnytä, mutta ilomielin kutsuvat
Tällaisen käytöksen vuoksi sitä pimppaa ei heru. 😁
Ketään ei tuollainen ulisija kiinnosta. Lol.
Vierailija kirjoitti:
"Ongelma tässä onkin se, että se alamäki ei pysähdy siihen kerrostalokolmioon "
Tuolle olisi kiva saada muitakin perusteluita kuin pelkkä väite.
Oletko katsonut ikäpyramidia, talousennusteita ja julkisia menoennusteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä esim lähtisin suhteesta, jossa mies painostaisi seksiin.
Määrittele painostaminen. Se, että ilmaisee halunsa ja toiveensa siitä, että suhteessa on seksiä, ja että se yleensä on jopa toimivan suhteen edellytys, ei ole painostusta.
Ei olekaan, kunhan siihen riittää vastaukseksi "ei nyt", eikä siihen tule mitään suostuttelua päälle. Asiasta myöskään ei saa jankata, eikä kaikki kosketus ja hellyys saa olla seksi takia-ajatuksena. Seksiä on silloin, kun sitä molemmat haluaa.
Asiasta voi toki keskustella asiallisesti vaikkapa jossain kahvilassa, jossa sen seksin harrastaminen on mahdotonta juuri sillä hetkellä. Esittää toiveita ja huolia, ja muutenkin keskustella yleisesti ottaen parisuhteen tilasta. Myös niistä hyvistä puolista.
"Sama pätee molempiin. Jos parisuhde on riittävän hyvä, niin siihen jäädään. Jos ei, niin siitä lähdetään. Jos jompikumpi kokee, että seksi tai sen puute huonontaa elämänlaatua niin sitten siitä suhteesta kannattaa lähteä jos tilanteeseen ei koe löytävänsä ratkaisua. "
Kuvittelisin kuitenkin molempien lähtökohtaisesti haluavan säilyttää sen jo solmitun parisuhteen eli tekevän aktiivisesti töitä myös itsensä kanssa jotta se on molempien kannalta hyvä ja toimiva. Tämä myös silloin jos se ongelma on että itseä ei enää seksi huvita. Sillekin voi tehdä jotain jos on motivaatiota tehdä ja säilyttää se suhde.
Vierailija kirjoitti:
"Sama pätee molempiin. Jos parisuhde on riittävän hyvä, niin siihen jäädään. Jos ei, niin siitä lähdetään. Jos jompikumpi kokee, että seksi tai sen puute huonontaa elämänlaatua niin sitten siitä suhteesta kannattaa lähteä jos tilanteeseen ei koe löytävänsä ratkaisua. "
Kuvittelisin kuitenkin molempien lähtökohtaisesti haluavan säilyttää sen jo solmitun parisuhteen eli tekevän aktiivisesti töitä myös itsensä kanssa jotta se on molempien kannalta hyvä ja toimiva. Tämä myös silloin jos se ongelma on että itseä ei enää seksi huvita. Sillekin voi tehdä jotain jos on motivaatiota tehdä ja säilyttää se suhde.
Kuten tuossa sanoin, "jos tilanteeseen ei koe löytävänsä ratkaisua".
Ah, kunnon naiset vs miehet vääntö, kuinka ihanan rakentavaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Ah, kunnon naiset vs miehet vääntö, kuinka ihanan rakentavaa 😁
Ei naiset vs miehet vaan sukupuolineutraali keskustelu siitä, mikä tekee parisuhteesta hyvän, ja miten sellaiseen on mahdollista päästä.
Myös siitä, milloin suhteessa ei enää kannata pysyä. Suhteen tietysti pitää tuoda elämään enemmän hyvää kuin huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en miellytä miestä. Miesten tulee miellyttää minua! Olen rohkea ja voimaantunut nainen!
Oho, eka sidukka meni päähän
Ai. En tiennyt olevani kriisissä. Mitenhän tämä kriisi näkyy elämässäni konkreettisesti?
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Ai. En tiennyt olevani kriisissä. Mitenhän tämä kriisi näkyy elämässäni konkreettisesti?
-Mies
Siten ettet saa kuvitteellista seksiä, jota et edes halua voimaantuneelta AP:lta :(
Vierailija kirjoitti:
"Nainen, joka miehen elämää parantaa löytää kyllä parisuhteen. Ilmeisesti 50% naisista tai miehistä ei paranna toisten elämää siis."
Tai ainakaan ei uskota että parantaisi koska suhteeseen ei ryhdytä. Se mikä tässä koko ajan unohtuu on että kyse ei ole läheskään aina siitä että olisi jo joku suhde jossa sitten olisi havaittu että toinen ei parannakaan sitä elämää. Vaan että ei edes ryhdytä suhteisiin koska uskotaan että ne eivät paranna elämää vaikka ei oikeastaan ole edes kokeiltu.
Tai koska tiedetään, millaista elämää halutaan elää. Ei yksittäisessä miehessä (tai naisessa) tarvitse olla mitään "vikaa", kaikkia vain ei kiinnosta räätälöidä elämäänsä toisen ihmisen ympärille.
Hahahahaa. Miehet vaihtaa ulkomaalaisiin naisiin, kun ei kiinnosta passata epänaisellista loiseliötä. Ainoastaan naiset kärsii kun väestö vaihtuu, ja se on hyvä asia.
"Jos toista haluaa miellyttää, häntä rakastaa. Jos ei halua, ei myöskään rakasta. Siitä näkökulmasta tätä asiaa katson eli jos mies haluaa miellyttää naistaan, nainen miestään, he palvelevat toinen toisiaan rakkaudella."
Miellyttäminen voi myös kummuta huonosta itsetunnosta ja hylätyksi tulemisen pelosta. Sanoisin, että kun toista rakastaa, tälle haluaa olla hyvä, tätä haluaa pitää hyvänä, mutta ei oman itsensä kustannuksella, itsensä menettäen.
Minä en miellytä miestä. Miesten tulee miellyttää minua! Olen rohkea ja voimaantunut nainen!