Miesten miellyttämisestä
Miehet ovat kriisissä, koska naisia ei kiinnosta se entinen naisen rooli.
He eivät halua miellyttää teidän silmäänne, jotta saisivat suhteen teihin. Heitä ei yhtään kiinnosta.
Nykynaiset haluavat elää kuten miehetkin. Itselleen. Miehen ja isän rooliin lapsiperheessä suostuisi edelleen monikin nainen, vaimon ja äidin rooliin ei.
Nykynaiset ovat vain yhtä itsekkäitä kuin miehet ovat aina olleet. Se on heille ollut sallittua ja siihen on aina rohkaistu.
Nyt kun nainen ei enää olekaan automaattisesti se lämmin ja lempeä, itsensä toisille täysin uhraava yhteisön hoivamoottori ja kaikenikäisten kotipiika, miehet ovat ihan hukassa.
Itse olen viisikymppinen, perinteinen nainen, mutta pidän omasta elämästäni ja se on minun näköistäni. Mutta voi miten naisten aseman parantuminen ja nykynaisten asenne ilahduttaa minua!
Miesten on myös muututtava nyt tai tämä yhteiskunta on tullut tiensä päähän.
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
"Miesten on myös muututtava nyt tai tämä yhteiskunta on tullut tiensä päähän. "
Eikö se iso paradoksi ole juuri se että kun vihdoin merkittävä osa miehistä on henkisesti valmis tasa-arvoiseen ja vastavuoroiseen parisuhteeseen (josta naiset ovat aina unelmoineet) niin nyt sitten taas vastavuoroisesti naiset ovat muuttuneet kylmiksi ja piittaamattomiksi miesten tarpeille?
Syy- seuraus? Merkittävä osa miehistä on kautta aikojen elänyt tasa- arvoisesti ja vastavuoroisesti naisten ksnssa. Niitä jää vaan yhä vähemmäksi. Naisiin kohdistuva henkinen, fyysinen, psyykkinen ja taloudellinen väkivaltaa vaan kasvaa vuosi- vuodelta. Miehet ovat naisille opettanut, että he siittävät kotiorjat raskaaksi, pieksävät, alentavat, raiskaavat, tsppavat, lopulta haevat uuden suhteen olemassaolevalle lisääksi. Nöyryyttäminen kaikilla alueillä ja itsensä jonkunsortin alfaurokseksi tituleeravat eivät täyttää Miehen mittojaa. Ei menneisyydessä, ei nyt,9 eivätkä tulevaisuudessa. Naisilla ei ole minkäänlaistaa haluukuutta viehättä tämmöisiä. Sitä varten on maksulliset nsiset, ketkä viehättävät tämmöisiä, ketkä maisessa näkevat vaan sijauspatjan, kenen päällä hyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei halua miellyttää miestään, tällöin miehensä ei tarvitse myöskään osallistua mihinkään. Hoitakoon nainen itsenäisen vahvasti lapsensa, yhteiskuntansa, laskunsa, siivoamisen ja muun vastaavan.
Toi ei ole muutes mitään uutta. Aika monella naisella on jo näin vaikka mies kotona.
Monet naiset haluavat lapsille vuoroviikot erotessa. Voivat tehdä pitkää työpäivää, käydä salilla ja hoitaa muutenkin itseään joka toinen viikko. Se toinen viikko mennään sitten lasten ehdoilla. Hyvä näin. Kannatan.
Ja uuden miehen löytyessä voi lapsia tuuppia välillä enemmän sinne iskän osoitteeseen omallakin lapsiviikolla, jotta saa kuturauhaa uuden kumppanin kanssa :) ei oo multa pois, jos iskä vain tyytyväinen kun lapset käy enemmän.
"Hei miehet, antakaa kun minä naisena kerron teille, miten te ajattelette".
AP, muista laittaa klovni meikki päälle, 🤡
Miksi miellyttää miestä? Nainen saa parhaan orgasmin itsetyydytyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Ja nainen jaksaa tehdä sen itse! Toisin kuin miehet jotka ovat liian laiskoja jopa vatkaamaan mulkkuaan vaikka tekee mieli. 😄
Huvittava ketju mutta onhan tässä totuuden siemen 😀👍
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestä.
Minun mielestä paras orgasmi tulee yhdynnässä.
Yhteiskunta on tullut tiensä päähän. Mutta ei se ole kummankaan sukupuolen vika yksin. Se on ihmislajin vika.
Naiset kasvattavat poikansa itsekkäiksi ja tyttönsä kynnysmatoiksi. Sitten miehiä ja naisia syytetään, kun ovat aikuisina sellaisia.
Naiset tekevät molemmat asiat, toki eri naiset kunkin miehen kohdalla.
Miehet eivät ole kasvattamassa ketään vaan taustalla omassa perheessään. He kaipaavat ikuisesti sitä hoivaavaa, passaavaa ja kaiken anteeksiantavaa äitimuoria höystettynä seksipalveluilla.
Iloisia, alistuvia ja äänettömiä perheenjäseniä. Valokuvien statisteja. Juhlapyjien kulissiperhe, statusjuttu.
Oikeat ihmiset oikeine tarpeineen ovat hankalia, kun on kasvatettu huomioiman vain itsensä. Voisi muuttuakin mutta kun se itsekäs elämä on aika mukavaa. Töihin pääsee lepoon ja niihin voi aina vedota.
Naiset eivät voi, vaikka tekevät vähinn yhtä raskasta työtä. He puolestaan aikansa kuuliaisina alistuvat rooliinsa, siid kynnysmattoilevat, no se ei pidempään toimi. Sitten marttyroivat ja uhriutuvat.
Entivanhaan sykli oli tässä. Tämä pyöri ja pyöri kun nainen oli työhevosen osassa, miehen elättinä.
Nykyään siihen tulee jomman kumman sukupuolen voimaantuminen, perheen rikkominen, uusi mies tai nainen - lasten arki uusperhehelvetiksi - ja myöhemmin sama setti uusiksi. Lisälapsilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestä.
Minun mielestä paras orgasmi tulee yhdynnässä.
Kyllä mutta nainen ei läheskään aina saa orgasmia yhdynnässä miehen kanssa. Itsetyydytyksessä sen saa aina !
Nainen ei tarvi huonoa miestä mihinkään! Orgasminkin saa itse tekemällä. Huonolla itsetunnolla varustetut naiset ovat niitä jotka pyrkivät miellyttämään miehiä. Päätyvät kynnysmatoiksi. Hyvien miesten kanssa elämä kääntyy kyllä onnelliseksi.
Naiset eivät välitä kuin itsestään ja lapsistaan. Naiset vihaavat miehiä.
Nainen ei edes kykene rakkauteen miestä kohtaan.
Tavallaan totta. Mies elämänmuotona ei todellakaan ole kovin rakastettava. Ihmistä voi toki rakastaa, jos henkilö on kasvanut pallivaistojensa yläpuolelle - yleensä ne jotka korostavat mieheyttään ovat erittäin kaukana ihmisyydestä.