Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten miellyttämisestä

Vierailija
16.01.2026 |

Miehet ovat kriisissä, koska naisia ei kiinnosta se entinen naisen rooli. 

He eivät halua miellyttää teidän silmäänne, jotta saisivat suhteen teihin. Heitä ei yhtään kiinnosta. 

Nykynaiset haluavat elää kuten miehetkin. Itselleen. Miehen ja isän rooliin lapsiperheessä suostuisi edelleen monikin nainen, vaimon ja äidin rooliin ei. 

Nykynaiset ovat vain yhtä itsekkäitä kuin miehet ovat aina olleet. Se on heille ollut sallittua ja siihen on aina rohkaistu.

Nyt kun nainen ei enää olekaan automaattisesti se lämmin ja lempeä, itsensä toisille täysin uhraava yhteisön hoivamoottori ja kaikenikäisten kotipiika, miehet ovat ihan hukassa.

Itse olen viisikymppinen, perinteinen nainen, mutta pidän omasta elämästäni ja se on minun näköistäni. Mutta voi miten naisten aseman parantuminen ja nykynaisten asenne ilahduttaa minua!

Miesten on myös muututtava nyt tai tämä yhteiskunta on tullut tiensä päähän. 

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa miehillä vahvempi vietti ja halu ja kyky viehättää naisia. 

Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.

Kai tiedät, että täällä on paljon eri ihmisiä?

Itse en koe mitään tarvetta parisuhteelle ja sellainen ahdistaa ajatuksenakin (kokemus on, että ottaa ja työllistää enemmän kuin antaa). Joku toinen taas saattaa vielä parisuhdetta kaivatakin.

Ja kun sinä vihdoin saisit haluamasi, parisuhde ottaisi enemmän mieheltä kuin antaisi. Siksi hyvien miesten ei kannata lähteä matkaasi.

Vierailija
182/185 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeita äitejä ovat nykynaiset. Itse olen eronnut kahden lapsen yh-isä....lasteni äiti niin narsistinen että ei kykene hoivaamaan kuin itseään. Nykynaiset muistuttavat jotain rekkalesboa kovuudessaan ja lempeyden puutteessaan. Hoivavietti on hukassa...itse pystyn paljon parempaan lastenhoitoon miehenä. Uussuhteessa miehen lasten tasapuolinen kohtelu suhteessa omiin...sen tutkain on kaikilta naisilta täysin hukassa. Vaikea tajuta että naisilla ei oke minkäänlaista oikeudenmukaisuuden tunnetta....siihen liittyvää tatsia. Useimmissa kotitöissäkin olen täysin ylivoimaisen hyvä äiteihin verrattuna. Esimerkiksi arjen jaksamisessa. Olen todella pettynyt naisten kykyyn olla vanhempana, hoitaa perhettä tai kotia...liian paljon huonompaa kuin itse kykenen. Sen sijaan seksin tai läheisyyden puutteesta en koskaan ole joutunut kärsimään. Elementti suhde naisiin toimii siis hyvin ja naisia on riittänyt jonoksi asti.....mut kun ottaa mukaan palaset perhe koti hoiva niin n

Ei naisissa ole mitään lempeyttä koskaan ollutkaan. Se on pelkkää valhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa miehillä vahvempi vietti ja halu ja kyky viehättää naisia. 

Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.

Kai tiedät, että täällä on paljon eri ihmisiä?

Itse en koe mitään tarvetta parisuhteelle ja sellainen ahdistaa ajatuksenakin (kokemus on, että ottaa ja työllistää enemmän kuin antaa). Joku toinen taas saattaa vielä parisuhdetta kaivatakin.

Ai nyt täällä on paljon ihmisiä.

Aloitusta kun lukee, siinä paasataan mitä naiset ovat miehistä mieltä. Miksi et siihen vastaa mitään samalla asenteella?

Vierailija
184/185 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma tuhoutuu!! Miehet ei kykene mihinkään!! Vääristä paikoista on kyllä " miehiä" etsitty! Avioliittoja solmitaan jatkuvasti, samoin parisuhteita. Pimeä maailma on aloittajalla, mikähän lienee hormonitasapaino? Palaa asiaan alkukuusta, jos pääsisit ongelmasi kanssa paremmin tasapainoon!

Vierailija
185/185 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa femakkopossut kiljumassa 😴

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi