Miesten miellyttämisestä
Miehet ovat kriisissä, koska naisia ei kiinnosta se entinen naisen rooli.
He eivät halua miellyttää teidän silmäänne, jotta saisivat suhteen teihin. Heitä ei yhtään kiinnosta.
Nykynaiset haluavat elää kuten miehetkin. Itselleen. Miehen ja isän rooliin lapsiperheessä suostuisi edelleen monikin nainen, vaimon ja äidin rooliin ei.
Nykynaiset ovat vain yhtä itsekkäitä kuin miehet ovat aina olleet. Se on heille ollut sallittua ja siihen on aina rohkaistu.
Nyt kun nainen ei enää olekaan automaattisesti se lämmin ja lempeä, itsensä toisille täysin uhraava yhteisön hoivamoottori ja kaikenikäisten kotipiika, miehet ovat ihan hukassa.
Itse olen viisikymppinen, perinteinen nainen, mutta pidän omasta elämästäni ja se on minun näköistäni. Mutta voi miten naisten aseman parantuminen ja nykynaisten asenne ilahduttaa minua!
Miesten on myös muututtava nyt tai tämä yhteiskunta on tullut tiensä päähän.
Kommentit (142)
"Ongelma tässä onkin se, että se alamäki ei pysähdy siihen kerrostalokolmioon "
Tuolle olisi kiva saada muitakin perusteluita kuin pelkkä väite.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen, naimisissa ja perheellinen, mutta en yhtään perinteisen naisen roolissa. Meillä mies hoitaa kaiken ruuanlaiton, siivouksen, kaikki lasten neuvola-, kasvatuskeskustelu-, vanhempainilta, lääkäri-, yms. vastaavat lapsiin liittyvät käynnit. Käymme molemmat töissä.
Tämä järjestely sopii meille hyvin. Itse harrastan paljon liikuntaa ja hoidan ulkonäköäni. Mies on ollut minuun tyytyväinen jo yli 20 vuotta.
Mitä ajattelit tehdä kun ulkonäkö rupsahtaa lisää? Se kun tapahtuu kaikille vaikka miten huolehtisi itsestään. Onko miehelle edelleen ok tilanne vai alkaako katsella nuorempaa, joka osallistuu kodinhoitoon. Miehillehän tulee usein neljänkympin kriisi.
Vierailija kirjoitti:
"Miehet sitä parisuhteen puutetta täällä enemmän tuntuvat valittavan, mutta toki nämä samat pätee kaikkiin ihmisiin jotka parisuhteeseen toivovat pääsevän. Toisen elämään tulee tuoda riittävästi hyvää, jotta parisuhde voi syntyä. "
Ero miehen ja naisen välillä on se että ilman parisuhdetta mies on keskimäärin onnettomampi kuin nainen. Hyvässä parisuhteessa olevista taas miehet ja naiset ovat molemmat tyytyväisiä.
Se ilman parisuhdetta eläminen on siis miehelle keskimäärin ikävämpi vaihtoehto kuin naiselle. Naiset taas varmaan miehiä useammin eivät usko että se parisuhde toisi heidän elämäänsä tarpeeksi lisää hyvää (oli sitten todellisuudessa näin tai ei).
Siinä tapauksessa näiden miesten (ja vastaavien naisten) tulisi muokata elämänsä sellaiseksi, että olisivat siinä itsekseenkin tyytyväisempiä. Sitten olisivat samalla viivalla naisten (ja tyytyväisten miesten) kanssa parisuhteen haussa, ja todennäköisesti myös olisivat viehättävämpiä kumppaniehdokkaitakin muille.
Ihminen, joka on itsenäisesti tyytyväinen, on paljon viehättävämpi kuin joku niiskuttaja joka luo ympärilleen kurjuutta. Taas sukupuoleen katsomatta.
"Tämä, mutta nykymiehet haluavat 50/50 liiton ja yhteishuoltajuuden, omistajuuden lapsiin ja haaremin eli myös toisen naisen ketä panna, kun se työssä raatava äiti ei enää anna seksulia."
No onhan se nyt vain ihan realiteetti että jos yhteen mennään (ja vaaditaan uskollisuutta) niin silloin sen toisen kohtuulliset seksitarpeet pitää tavalla tai toisella tyydyttää. Ja jos ei halua niin sitten pitää antaa lupa mennä vieraisiin.
Ei toista voi pakottaa elämään seksitöntä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen, naimisissa ja perheellinen, mutta en yhtään perinteisen naisen roolissa. Meillä mies hoitaa kaiken ruuanlaiton, siivouksen, kaikki lasten neuvola-, kasvatuskeskustelu-, vanhempainilta, lääkäri-, yms. vastaavat lapsiin liittyvät käynnit. Käymme molemmat töissä.
Tämä järjestely sopii meille hyvin. Itse harrastan paljon liikuntaa ja hoidan ulkonäköäni. Mies on ollut minuun tyytyväinen jo yli 20 vuotta.
Mitä ajattelit tehdä kun ulkonäkö rupsahtaa lisää? Se kun tapahtuu kaikille vaikka miten huolehtisi itsestään. Onko miehelle edelleen ok tilanne vai alkaako katsella nuorempaa, joka osallistuu kodinhoitoon. Miehillehän tulee usein neljänkympin kriisi.
En elä muita varten, joten keksin varmasti jonkin toisen itseäni inspiroivan harrastuksen.
Jos mieheni ei halua olla kanssani, hän sitten varmasti laittaa eron vireille. Samoin, jos minä en halua olla enää hänen kanssaan, eroan. Miehestäni tulee yksinhuoltaja, minä olen viikonloppuäiti. Yhteishuoltajuuteen en suostu.
Maailmassa on miljoonia mahdollisuuksia, miten aikansa täyttää.
Vierailija kirjoitti:
"Tämä, mutta nykymiehet haluavat 50/50 liiton ja yhteishuoltajuuden, omistajuuden lapsiin ja haaremin eli myös toisen naisen ketä panna, kun se työssä raatava äiti ei enää anna seksulia."
No onhan se nyt vain ihan realiteetti että jos yhteen mennään (ja vaaditaan uskollisuutta) niin silloin sen toisen kohtuulliset seksitarpeet pitää tavalla tai toisella tyydyttää. Ja jos ei halua niin sitten pitää antaa lupa mennä vieraisiin.
Tai ihan vaan erota.
"Huumorintajulla ja luotettavuudella pääsee jo pitkälle. "
Kyllä mutta kyllä sille toiselle pitää antaa ensin se mahdollisuus näyttää nuo puolet.
Ihmiset ovat kyllästyneet olemaan toisten orjia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään pakko harrastaa seksiä. Parisuhteessa ei ole pakko olla, jos se ei tuo elämään riittävästi hyvää. Siitä voi myös lähteä etsimään toista ja parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule aivan oma valinta olla seksittömässä suhteessa, ei siihen kukaan pakota. Jos se suhde ei ole hyvä, niin Suomessa siitä on luvallista lähteä.
Sinun pitää puntaroida, kannattaako lähteä vai jäädä. Aivan oma valintasi. Toista ei voi pakottaa lupia antamaan, tai seksiin, eikä myöskään parisuhteessa pysymään.
"Siinä tapauksessa näiden miesten (ja vastaavien naisten) tulisi muokata elämänsä sellaiseksi, että olisivat siinä itsekseenkin tyytyväisempiä. Sitten olisivat samalla viivalla naisten (ja tyytyväisten miesten) kanssa parisuhteen haussa, ja todennäköisesti myös olisivat viehättävämpiä kumppaniehdokkaitakin muille. "
Periaatteessa näin mutta ihminen ei myöskään ole kone eikä tunteitaan voi täysin vain itse päättää. On myös olemassa biologisia eroja siinä miltä eri asiat tuntevat. Luulen että miehet keskimäärin tuntevat sen suurempana iskuna miehuudelleen jos kukaan nainen ei heistä kiinnostu kuin toisinpäin. Vähän sama asia on se että on psykologisesti todettu että mies tuntee olevansa rakastettu kun saa seksiä ja nainen taas haluaa seksiä kun tuntee olevansa rakastettu. Miehellä positiivinen tunne seuraa sitä että jotain tapahtuu, naisella asiat tapahtuvat kun tunne on positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
"Huumorintajulla ja luotettavuudella pääsee jo pitkälle. "
Kyllä mutta kyllä sille toiselle pitää antaa ensin se mahdollisuus näyttää nuo puolet.
No se on helppoa, menee vaikkapa jonnekin harrastukseen jossa niitä toisia tapaa. Siellä on hyvä tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa miehillä vahvempi vietti ja halu ja kyky viehättää naisia.
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Mistäköhän se johtuu? No juuri siitä, että moni mies aiheuttaa naiselle vain lisää työtä. Lisää sotkua, lisää ruuanlaittoa, lisää velvollisuuksia.
Valitkaa parempia miehiä.
"Tai ihan vaan erota. "
Se on toki se paras ratkaisu jos toinen ei enää ollenkaan nappaa seksuaalisesti.
"Ei ole mikään pakko harrastaa seksiä. Parisuhteessa ei ole pakko olla, jos se ei tuo elämään riittävästi hyvää. Siitä voi myös lähteä etsimään toista ja parempaa. "
Aika yleistä on kuitenkin vaatia toista olemaan suhteessa (kun meillähän on kuitenkin muuten hyvin) tai syyllistää seksin puutteen takia lähtevää. Tai leimata toisen tarpeet kohtuuttomiksi tai vääriksi niin että ne pitäisi itse asiassa vain unohtaa.
Suomen tai muunkaan wokemaan tulevaisuus ei ole mikään ongelma isossa kuvassa, lslam korvaa kaikki paikalliset sukupuutot.
Vierailija kirjoitti:
"Siinä tapauksessa näiden miesten (ja vastaavien naisten) tulisi muokata elämänsä sellaiseksi, että olisivat siinä itsekseenkin tyytyväisempiä. Sitten olisivat samalla viivalla naisten (ja tyytyväisten miesten) kanssa parisuhteen haussa, ja todennäköisesti myös olisivat viehättävämpiä kumppaniehdokkaitakin muille. "
Periaatteessa näin mutta ihminen ei myöskään ole kone eikä tunteitaan voi täysin vain itse päättää. On myös olemassa biologisia eroja siinä miltä eri asiat tuntevat. Luulen että miehet keskimäärin tuntevat sen suurempana iskuna miehuudelleen jos kukaan nainen ei heistä kiinnostu kuin toisinpäin. Vähän sama asia on se että on psykologisesti todettu että mies tuntee olevansa rakastettu kun saa seksiä ja nainen taas haluaa seksiä kun tuntee olevansa rakastettu. Miehellä positiivinen tunne seuraa sitä että jotain tapahtuu, naisella asiat tapahtuvat kun tunne on positiivinen.
Toista kuitenkaan ei parisuhteeseen tai rakastumaan voi pakottaa, ja negatiivista energiaa ympärilleen tuovaan ihmiseen on hyvin vaikeaa rakastua. Eli jos sen suhteen haluaa, niin itsestä on kiinni muokata se elämä sellaiseksi, että pystyy näyttämään toisille niitä hyviä puolia itsestään. Kukaan muu ei sitä kenenkään puolesta tee.
"Se on kuule aivan oma valinta olla seksittömässä suhteessa, ei siihen kukaan pakota. Jos se suhde ei ole hyvä, niin Suomessa siitä on luvallista lähteä. "
En ole koskaan muuta väittänytkään. Liian yleistä on kuitenkin ajatus jossa parisuhteessa saa lopettaa seksin ja sillä ei saisi olla mitään vaikutusta siihen parisuhteeseen. Jokaiselle on toki oikeus lopettaa seksi jos siltä tuntuu mutta sitten ei ole oikeutta valittaa jos siitä seuraa ero tai muuta ikävää suhteelle.
"No se on helppoa, menee vaikkapa jonnekin harrastukseen jossa niitä toisia tapaa. Siellä on hyvä tutustua. "
Se suhde ja miten siinä suhteessa se toinen on ei kuitenkaan näy ennen kuin molemmat uskaltavat "heittäytyä" siihen suhteeseen ihan kunnolla.
"Miehet sitä parisuhteen puutetta täällä enemmän tuntuvat valittavan, mutta toki nämä samat pätee kaikkiin ihmisiin jotka parisuhteeseen toivovat pääsevän. Toisen elämään tulee tuoda riittävästi hyvää, jotta parisuhde voi syntyä. "
Ero miehen ja naisen välillä on se että ilman parisuhdetta mies on keskimäärin onnettomampi kuin nainen. Hyvässä parisuhteessa olevista taas miehet ja naiset ovat molemmat tyytyväisiä.
Se ilman parisuhdetta eläminen on siis miehelle keskimäärin ikävämpi vaihtoehto kuin naiselle. Naiset taas varmaan miehiä useammin eivät usko että se parisuhde toisi heidän elämäänsä tarpeeksi lisää hyvää (oli sitten todellisuudessa näin tai ei).