Miesten miellyttämisestä
Miehet ovat kriisissä, koska naisia ei kiinnosta se entinen naisen rooli.
He eivät halua miellyttää teidän silmäänne, jotta saisivat suhteen teihin. Heitä ei yhtään kiinnosta.
Nykynaiset haluavat elää kuten miehetkin. Itselleen. Miehen ja isän rooliin lapsiperheessä suostuisi edelleen monikin nainen, vaimon ja äidin rooliin ei.
Nykynaiset ovat vain yhtä itsekkäitä kuin miehet ovat aina olleet. Se on heille ollut sallittua ja siihen on aina rohkaistu.
Nyt kun nainen ei enää olekaan automaattisesti se lämmin ja lempeä, itsensä toisille täysin uhraava yhteisön hoivamoottori ja kaikenikäisten kotipiika, miehet ovat ihan hukassa.
Itse olen viisikymppinen, perinteinen nainen, mutta pidän omasta elämästäni ja se on minun näköistäni. Mutta voi miten naisten aseman parantuminen ja nykynaisten asenne ilahduttaa minua!
Miesten on myös muututtava nyt tai tämä yhteiskunta on tullut tiensä päähän.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en miellytä miestä. Miesten tulee miellyttää minua! Olen rohkea ja voimaantunut nainen!
Oho, eka sidukka meni päähän
Eiköhän tuo ollut joku 15v pojan trollausyritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. En tiennyt olevani kriisissä. Mitenhän tämä kriisi näkyy elämässäni konkreettisesti?
-Mies
Siten ettet saa kuvitteellista seksiä, jota et edes halua voimaantuneelta AP:lta :(
Eiköhän ap ole se sama miespuolinen trolli joka näitä aloituksia tehtaillee jotta pääsisi haukkumaan naisia... Näitä nähty varmaan jo satoja täällä...
Vierailija kirjoitti:
Hahahahaa. Miehet vaihtaa ulkomaalaisiin naisiin, kun ei kiinnosta passata epänaisellista loiseliötä. Ainoastaan naiset kärsii kun väestö vaihtuu, ja se on hyvä asia.
Se on täysin luvallista, ja jopa suositeltavaa jos sen elämänlaadun niin kokee kohoavan. Kaikki valitkoon sen, joka itselle parhaalta tuntuu, jos se toinenkin sitä haluaa.
Hieman katkeralta tosin vaikuttaa toivoa jollekin yhdelle ryhmälle pahaa. Suomalaisille naisille tässä tilanteessa. Suomalainen nainen tuskin tästä kärsii, koska on koulutettu ja fiksu. Suomalainen nainen voi käytännössä valita asuinmaansa ja on haluttua seuraa melkeinpä missä päin maailmaa tahansa.
Live & let live! Ei kannata katkeroitua muille, vaan aivan itse tehdä siitä elämästään sellaisen jota haluaa elää.
"Eiköhän ap ole se sama miespuolinen trolli joka näitä aloituksia tehtaillee jotta pääsisi haukkumaan naisia... Näitä nähty varmaan jo satoja täällä... "
AP täällä taas. Minulla on elämä, niin en heti kerennyt käydä. Kiva että olette keskustelleet.
En ole mies enkä sillä tavalla edes voimaantunut kuin miten täällä herjataan. Jos lukisitte aloitukseni, ymmärtäisitte.
Olen itse siis keski-ikäinen PERINTEINEN nainen ja äiti. MINULLE sopii hyvin tämä elämäntyyli.
Minulla on siis mies ja lapsi ja rakastan heitä valtavasti. Halusin useammankin lapsen, mutta niitä ei suotu.
Minä olen saanut vanhanaikaisen kasvatuksen ja mallin kotoa, jossa nainen tekee ja jos on hyvä mies, tämä korkeintaan välillä "auttaa" ja saa siitä pienestä jo glooriaa.
Itse olen ihan ok, vaikka vastaan pääosin meidän kotihommista, vaikka teen yhtä vaativaa ja yhtä täyttä työpäivää kuin miehenikin. Se vain että hän tekee reissutyötä joten ei hän voi vastata arjesta.
Perhe oli minun aito ja oma haaveeni ja minulle on luonteva rooli olla vaimo ja äiti. Palvellakin. Mieheni ei ole esim laiska tai välinpitämätön ja meillä on onnellinen suhde. Mutta minun mieheni onkin ihan helmi, tässä on hyvä ollut olla.
Kerroin että HAVAINNOIN nykynaisia ja olen tosi iloinen siitä, että nyt on tullut naisillekin muitakin tapoja elää. Minäkin olen opiskellut yliopistotutkinnon, mutta en minä olisi äitinä voinut lähteä maailmalle etsimään oikeaa menestystä uralleni, esimerkiksi.
Onneksi mieheni sekä aidosti rakastaa takaisin että on älykkö. Hän ei vaadi minulta sen enempää panostusta ulkoiseen kuin itseltäkään.
Tiedän naisia, joiden pitää pitää itsensä tietyssä painossa ja/tai lookissa miehensä takia. Tiedän äitejä, jotka eivät halunneet äideiksi ja huonoon, ilkeään jne mieheen sidottuina olevia naisia, koska heillä ei ole omia tuloja.
Äitejä jotka synnyttävät terveyden, jopa henkensä kaupalla joka vuosi miehen ja yhteisön fanaattisen uskontulkinnan tähden. Ei koulutusta, työtä, ei tule eläkettä. Vanhempien naisten kohdalla ilman uskontoakin sama tilanne.
Iloitsen nykyajan nuorten naisten mahdollisuuksista, jotka ovat vieläkin vasta lähestymässä sitä, mikä miehille on ollut mahdollista aina.
Jos miehet haluavat jatkossa vaimon ja/tai lapsia, heidän täytyy olla näiden arvoisia. Vähemmän ei riitä enää.
Työssä käyminen ei hyvitä enää miesten juopottelua ja/tai väkivaltaa. Seksuaalinen ahdistelu ei ole enää ok ja maan tapa.
Sotatraumoihinkaan ei enää voi vedota. Naisia ja lapsia tulee kohdella hyvin ja kunnioittavasti tai elätte yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen, naimisissa ja perheellinen, mutta en yhtään perinteisen naisen roolissa. Meillä mies hoitaa kaiken ruuanlaiton, siivouksen, kaikki lasten neuvola-, kasvatuskeskustelu-, vanhempainilta, lääkäri-, yms. vastaavat lapsiin liittyvät käynnit. Käymme molemmat töissä.
Tämä järjestely sopii meille hyvin. Itse harrastan paljon liikuntaa ja hoidan ulkonäköäni. Mies on ollut minuun tyytyväinen jo yli 20 vuotta.
Muistathan maksaa miehelle metatyöstä sortaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen, naimisissa ja perheellinen, mutta en yhtään perinteisen naisen roolissa. Meillä mies hoitaa kaiken ruuanlaiton, siivouksen, kaikki lasten neuvola-, kasvatuskeskustelu-, vanhempainilta, lääkäri-, yms. vastaavat lapsiin liittyvät käynnit. Käymme molemmat töissä.
Tämä järjestely sopii meille hyvin. Itse harrastan paljon liikuntaa ja hoidan ulkonäköäni. Mies on ollut minuun tyytyväinen jo yli 20 vuotta.
Muistathan maksaa miehelle metatyöstä sortaja?
Eihän miesten mielestä mitään metatöitä ole edes olemassa.
Miehet eivät ole kriisissä. Suurin osa miehistä totesi "ei väkisin" ja vain pieni osa kipuilee asian kanssa.
Naisilla on oikeus kuolla ilman lapsia ja miestä. Käyttäkää sitä oikeutta ja jättäkää miehet rauhaan vaatimuksinenne.
Ottaako se noin koville, ettette ole enää jalustalla palvottavana?
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole kriisissä. Suurin osa miehistä totesi "ei väkisin" ja vain pieni osa kipuilee asian kanssa.
Naisilla on oikeus kuolla ilman lapsia ja miestä. Käyttäkää sitä oikeutta ja jättäkää miehet rauhaan vaatimuksinenne.
Ottaako se noin koville, ettette ole enää jalustalla palvottavana?
Suomalainen naisen osa on kyllä ollut lähinnä työhevosen osa, hyvä, että siitä on päästy. Ehkä ne siellä miesmaailman sivustoilla hourivat jotain jalustoista, meidän homma on lähinnä ollut pyyhkiä niistäkin pölyt.
Kaikki ne luuserimiehet ovat kriisissä, jotka eivät pysty itseään kannattelemaan. He haluaisivat vanhanaikaisen naisen juuri siksi, että eivät itse pysty pitämään huolta kodistaan tai itsestään. Naisen ei tällaiseen kannata suostua koska se ei ole oikein. Ennen oli pakko, enää ei.
Tavalliset ihmiset pärjäävät sinkkuina vallan mainiosti, niin miehet kuin naiset. Kuitenkin yleinen asenne parisuhteisiin on muuttunut hyvin itsekeskeiseksi ja negatiiviseksi. Ainut kysymys on "miten minä hyödyn eniten?" ja kaikki toisen miellyttäminen nähdään jonkinlaisena orjuutena ja kurjuutena. Parisuhde on vain taakka, joten parisuhteiden annetaan kuihtua.
Hyvien suhteiden perusta on molemminpuolinen välittäminen ja rakkaus. Molemmat miellyttävät ja palvelevat toista, omasta tahdostaan. Siksi naisten ei kannattaisi muuttua yhtä itsekkäiksi kuin miesten, vaan miesten pitäisi muuttua yhtä välittäviksi kuin naisten.
Mutta tiesittekö, että kun nainen tekee metatöitä, hänen mielessään on samaan aikaan miljoona asiaa. Se ei ole vähän se!
Geenin vaihdantaa on sekin, möhkömuijat vehtaavat somp pujen kanssa