Aloin käyttämään aikaa itseeni, joka arkipäivä 05:00-07:00 salille ja saunan kautta töihin
Kommentit (92)
Toi on aamuvirkkujen hommaa mutta hyvä jos onnistuu. Mun mieskin teki noin yhteen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun käy illalla suihkussa, niin miten muka yöllä likaantuu???
Pieree ja hikoilee. Äläkä väitä ettet tee niin koska kaikki tekee.
Jos ei ole perhettä mikäs siinä. Koko elämä on sun. Perheellisenä pitää ajatella muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viettää kaksi tuntia salilla keskellä yötä, tekee jotain mikä menee vastoin kaikkia ohjeita
Ja saa parhaat tulokset ja nauttii eniten?
Yöllä ei saa parhaita tuloksia. Hyvä yöuni on etenkin keski-ikäisille naisilla vaikea asia.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee.
Ou jee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko tuota on ehtinyt kestää?
Entä käytkö illallakin suihkussa? Mä urheilen yleensä illalla senkin takia, ettei tarvi kahdesti vuorokaudessa käydä suihkussa tai mennä päivän likojen kans nukkumaan.Mutta yön likojen kanssa menet sitten töihin haisemaan?
Kuka haisee, jos on käynyt illalla suihkussa?
Et varmaan pese aamulla hampaitakaan sitten?
Hyvin mahdollista, että yöunet jäävät liian lyhyiksi tuolla rytmillä
Mutta hyvä, jos saat mentyä seitsemältä illalla nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Palataan asiaan kun helteet alkavat.
Vierailija kirjoitti:
Menopaussi-ikäiset naiset hikoilevat öisin kuin siat
Vierailija kirjoitti:
Entä käytkö illallakin suihkussa? Mä urheilen yleensä illalla senkin takia, ettei tarvi kahdesti vuorokaudessa käydä suihkussa tai mennä päivän likojen kans nukkumaan.
Ai peset pitkät hiukset juuri ennen nukkumaanmenoa?
Tuollainen rytmi ja aika liikunnalle olisi niin mun keholle myrkkyä. Eikä kuulosta kovin terveelliseltä tai kellekään pitemmän päälle sopivalta.
En ymmärrä tuota yöllä likaantumista kyllä ollenkaan. No, sitten pitää käydä aamulla ja illalla suihkussa jos tuo on ongelma. En menisi ikinä nukkumaan oikeasti likaisena töitten yms jälkeen. Hyi että!!!
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen rytmi ja aika liikunnalle olisi niin mun keholle myrkkyä. Eikä kuulosta kovin terveelliseltä tai kellekään pitemmän päälle sopivalta.
Eikö Jenkit tee kaikki noin?
Minä olen eläkkeellä. Minulla tuppaa menemään aamut pitkiksi siinä hitaasti herätessä, kahvia ryystäessä, nettiä selaillessa ja miettiessä josko sitä pitäis ryhtyä johonkin ja hyvä jos ennen puolta päivää saan itseni johonkin kuosiin ja sitten onkin jo aika nauttia pitkä lounas jonka jälkeen saan jos saan hinattua itseni lenkille. Ehdin minä pari kertaa viikossa käymään kuntosalillakin, mutta en käy siellä reippaiden eläkeläisten aamuryhmässä vaan iltapäivällä myöhäisheränneiden joukossa. Minusta eläkkeellä oleminen on tarkoitettu lähinnä nauttimista varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä käytkö illallakin suihkussa? Mä urheilen yleensä illalla senkin takia, ettei tarvi kahdesti vuorokaudessa käydä suihkussa tai mennä päivän likojen kans nukkumaan.Ai peset pitkät hiukset juuri ennen nukkumaanmenoa?
Pesen pitkät ja paksut luonnonkiharat hiukseni tavallisesti juuri ennen nukkumaanmenoa, mutta onneksi niitä ei kovin usein tarvitse pestä. Ei haittaa mua, laitan pyyhkeen tyynyn päälle ennen ku meen nukkumaan. Ei mun hiukset siitä mitenkään latistu tms. Sit on nätit kiharat aamulla (kehuja on tullut muilta) joita korkeintaan vähän selvittelen sormin jos viitsin. Mut en ihmettele, jos joku muu ei halua mennä märin hiuksin nukkumaan.
Sitä puolestani ihmettelen, että miten yön aikana likaantuisi normaalissa huoneenlämpötilassa nukkuessaan niin, että pitäisi käydä aamulla uudestaan suihkussa! Yleensä ennemmin vähä palelen yöllä, eikä mun kainalot oo hikiset aamulla.
Hampaat pesen aamuin illoin, ei sitä voi verrata suihkussa käyntiin.
Edellinen
Mä en jaksaisi tuollaista. Liikun kyllä, töitä teen osa-aikaisesti. En vain jaksa tätä.yhteiskunnan normaaliksi määrittämää elämisen rytmiä. Uuvun siinä totaalisesti. Ja olen kuitenkin hoikka, savuton enkä käytä juuri alkoholia. En ymmärrä, mistä ihmisillä on loputtomasti energiaa ja loputon tarve virikkeille.
On kyllä taas outo keskustelu.
Tsemppiä sulle ap, hienoa kun harrastat liikuntaa!
En koskaan heräisi noin aikaisin mistään hinnasta. Minä panostan itseeni nukkumalla joka aamu vähintään klo 9:ään.
Ei kyllä se on mentävä jo ennen puoli ysin uutisia nukkumaan, jos meinaa herätä neljän maissa!