Oletko saanut ikinä aivan järkyttävän HUONOA ASIAKASPALVELUA? Millainen tilanne?
Aloitan: Gigantin myyjä haukkui valitsemani puhelimen ja yritti myydä kallliimpaa. Lopulta luikki karkuun takavasemmalle,kun en lämmennyt ja toinen myyjä hoiti ostotapahtuman.
Kommentit (49)
Joo vaatekaupassa nais myyjä käski minut ulos kaupasta koska halusin ostaa halvemman takin. Se halusi esitellä jotain 150-200 euron takkeja ja sanoin etten maksa yli satasta takista. Sitten se suuttui oikeesti ja sanoi ole hyvä ja poistu kaupasta meillä ei ole sinulle mitään.
Ostin Ärräkahvin mukaan ja bussikuski alkoi vaatia että kaadan kahvin pois.
Kävelin taksitolpalle ja nousin taksiin.
Bussikuski tuijotti vihaisena bussin ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Joo vaatekaupassa nais myyjä käski minut ulos kaupasta koska halusin ostaa halvemman takin. Se halusi esitellä jotain 150-200 euron takkeja ja sanoin etten maksa yli satasta takista. Sitten se suuttui oikeesti ja sanoi ole hyvä ja poistu kaupasta meillä ei ole sinulle mitään.
Ei kannata mennä ylihintaisiin "luxus-kauppoihin". Saman saat halvemmalla vaikka Prismasta.
PS:n puoluevurkailija huusi suoraa huutoa kun erosin puolueesta.
Väitti, että kohta ei ole enää yhtään maksavaa jäsentä.
Vierailija kirjoitti:
Julkisissa harvemmin saa syödä ja juoda (hyvästä syystä). Ei kyllä taksissakaan, jos tulee sotkua niin siivouslasku on suolainen. Mutta olisit vaan suoraan mennyt taksille ja etsinyt sellaisen joka ei välitä.
Jos olisi n. puoli miltsiä (€) sijoitettavaa, niin mistä saa parhaan varallisuudenhoitopalvelun?
Suomessa se on järjestään niin ala-arvoista, ettei sitä enää tule laitettua edes huonommuusjärjestykseen.
Aikoinaan kollega kertoi olleensa opiskeluaikaan kesähommissa Gigantissa. Kuulemma asiakkaan tarpeilla tai toiveilla ei ole mitään merkitystä. Myyjä myy sitä tuotetta, jota varaston puolella on suurin läjä. Ja siihen hyvä vakuutus päälle.
Löytötavaratoimisto. Ei jestas että oli tympeä ja elämäänsä kyllästynyt aspa.
Monestikin. Viimeksi AMK:n opinto-ohjaajalta, joka haukkui minun kurssivalintoja, "ethän sinä tuollaista voi opiskella, sinun pitää opiskella henkilöstöjohtamista".
Yhdessä kahvilassa 2 myyjää vain kikatteli keskenään,toinen vilkaisi minua ja keskittyi kaveriinsa. MInä ja joku pariskunta poistuttiin sieltä sitten, kun ei näyttävät kahvia olevan tarjolla.
Päivystävä eläinlääkäri jonka luokse oli ajettu 60km kysyi,että "mitä te haluatte mun niinkuin tekevän?" Kyseessä ei ollut mikään "leikataanko vai lopetaanko"-päätös vaan käyttäytyi, kuin olisimme väärässä paikassa.
Elokuvateatterin ovella ratsattiin laukut ja meinasivat viedä purkkapussini "omina karkkeina".
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kerran ollut satasen takkeja?
Itse olet jotenkin alkanut uhota, että ostat vain korkeintaan satasen takin.
K-raudassa myyjä juoksi karkuun ja sanoi, että en ole tällä osastolla. En ehtinyt vielä edes kysyä mitään.
Minimanissa katsottiin kuin halpaa makkaraa, kun kehtasin pyytää hyllyttäjältä apua tuotteen löytämisessä. En ole kyrsiintyneempää ilmettä nähnyt.
Ajattelin pyytää apua häneltä uudestaan, jos tulee vastaan siellä. Olen sillä tavalla kieroutunut. Aion olla vaivaksi.
Neuvostoliitto. Siellä ei kahvilassa myyjä suostunut myymään ensin mitään. Sitten kun lopulta oli tullut syötyä niin vielä sitten vihasena katsottiin takaisin. Itse en tietenkään tehnyt itse mitään virhettä. Se on vain järjestelmän vika.
En saanut huonoa palvelua, en saanut mitään palvelua. Olisin ostanut uuden telkkarin aikoinaan kun digiuudistus tuli, mutta elektroniikkaliikkessä myyjät eivät suostuneet edes puhumaan minulle. Yritin sanoa hei, anteeksi, mutta ne vain jatkoivat matkaansa ja kun ei ketään kiinnostanut myydä niin ostin sitten netistä.
En. Uskoakseni niin metsä vastaa kuin sinne huutelee.
Mä saan priimaa palvelua koska oon asiallinen ja mukava.
Yksi kirppis,nyt jo lopettanut. Ystävälläni oli vauvanvaunut ja tämä myyjä/omistaja tuli huutamaan miten rikomme oven ja että vaunut pitää jättää ulos. Sovituskoppien verhoja tuli repimään auki kun joku oli siellä ja kaikkien nuorten taskut sekä laukut tahtoi aina tutkia.
En yllättynyt kun yhtenä päivänä ohi mennessä ihmiset tyhjensi myyntipöytiään ja ovessa luki että Suljettu. Nykyään siinä toimii kahvila.
Vierailija kirjoitti:
Täysin ymmärrettävää, että busseissa ei saa juoda. Et takuulla saanut juoda taksissakaan.
Kirjoituksesi on takuulla keksitty tarina.
Eräs kivijalkavaatekauppa. Uniikkeja cooleja vaatteita, ei mitään mummokledjuja tai ylihintaista designrättejä. Olin joku 15v. Ehdimme olla liikkeessä ehkä alle minuutin kun myyjä käski minut ja kaksi ystävääni poistumaan, koska ette te kuitenkaan osta mitään. Alkoi inttää että meidän pitäisi maksaa 5€ katselumaksua, siis maksaa siitä hyvästä että olimme liikkeen sisällä ja koskimme ahtaasti rekkiin asetettuihin henkareissa roikkuviin vaatteisiin nähdäksemme ne. Olin vähän järkyttynyt. Ihan asiallisesti oltiin siellä ja ostoaikeissa, rahaa siis oli. Sanoin että en kyllä halua käyttää rahaani putiikissa jossa harrastetaan naamataulu tai ikäsyrjintää.
Ei ole tuota liikettä enää olemassa. En ihmettele. Pienyritykseltä vielä käsittämättömämpää ajaa asiakkaat pois luokattomalla asiakaspalvelulla.