Aloin käyttämään aikaa itseeni, joka arkipäivä 05:00-07:00 salille ja saunan kautta töihin
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Rahvas nousee neljältä mennäkseen salille laihduttamaan 😆
Ja sitten nukkumaan heti Ylen iltauutisten jälkeen.
Kukaan mitään yleä katso 😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomalla tuo toimii hyvin. Toki lapseton varmaan voisi mennäs sinne salille duunin jälkeenkin?
Kuka jaksaa duunin jälkeen suoraan liikkumaan? Tai no, varmaan sekin joillekin toimii.
Itselleni toimii treeni heti heräämisen jälkeen, sekä illalla viimeisenä. En kylläkään ole lapseton, ja voisin joka aamu mennä klo 5-7 salille jos haluaisin.
Mä käyn 3 krt hiihtämässä. Herään klo 6, puoliso lähtee 6.30 töihin, minä lenkille. 4 km lenkki, ruokatunnilla toinen ja työpäivän jälkeen kolmas. Tekee hyvää
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn 3 krt hiihtämässä. Herään klo 6, puoliso lähtee 6.30 töihin, minä lenkille. 4 km lenkki, ruokatunnilla toinen ja työpäivän jälkeen kolmas. Tekee hyvää
Mitä teet työksesi? Ilmeisesti etäilet kotoa käsin? Jaksatko koko päivän syömättä, kun käytät ruokatuntisi hiihtämiseen? Mulla on työ, jossa olen hyvin paljon jaloillani ja liikun. Ei tartte kesken työpäivän singahtaa lenkille tai hiihtämään.
Tuolla rytmillä nukahtaisin samantien, kun saapuisin työpaikalle.
Saunaan ennen töihin menoa? Voiko kauheampaa olla!
Kuka uskoo ap:ta? Kunhan provoilee. Kenen kroppa on muka klo 05.00 aamulla niin herännyt, että on valmis ottamaan vastaan lihaskuntotreenin, vieläpä kahden tunnin mittaisen? Siitä sitten saunan kautta töihin, jolloin työt alkaa aikaisintaan kasilta, ehkä vielä myöhemmin, jos haluaa rauhassa saunoa ja hiuksia kuivailla ennen töihin menoa.
Työt loppuisi sitten 16-17 välillä. Joten eipä siinä paljon muuta ennätä kuin syödä, jotta voi taas mennä yöunille, ja on valmis hyppäämään ylös sängystä siinä heti aamuneljän jälkeen. Vieläpä pilkkopimeässä näin talviaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Burnoutia odotellessa
Miksi, ap sijoittaa itseensä voidakseen hyvin.
Noloa, että joku ei edes usko ap:tä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen rytmi ja aika liikunnalle olisi niin mun keholle myrkkyä. Eikä kuulosta kovin terveelliseltä tai kellekään pitemmän päälle sopivalta.
Eikö Jenkit tee kaikki noin?
Ei ainakaan mun tuntemat jenkit.
Vierailija kirjoitti:
Moni käy aamulla salilla ennen töihin menoa, vain vauvapalstalla se on käsittämätöntä.
Itse käytän tuon ajan nukkumiseen, niin ei väsytä töissä ja jaksaa tehdäkin asioita töiden jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän tuon ajan nukkumiseen, niin ei väsytä töissä ja jaksaa tehdäkin asioita töiden jälkeen
Samahan se on käyttääkö itseensä aikaa aamulla viidestä seitsemään vai illalla viidestä seitsämään, kunhan käyttää. Aamuisin salilla on paljon väljempää ja treenaaminen siten miellyttävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni käy aamulla salilla ennen töihin menoa, vain vauvapalstalla se on käsittämätöntä.
Jep. Töiden jälkeen nyt ei ainakaan jaksa enää liikkua. Ja pitää käydä kaupassa ja pestä pyykkiä ja muuta kotihommaa.
Minulla muuttui rytmi kun alkoi vaihdevuosioireilu. Herään aina viimeistään neljältä, enkä nuku enää. Illalla nukahdan viimeistään yhdeksältä, usein jo aiemmin.
Pyörin aluksi sängyssä kuuteen valveilla kunnes totesin että hullun hommaa maata unettomana aamuisin joten aloin meditoimaan heti herättyäni ja heti sen jälkeen salille ja salilta töihin. Aamutreeni on parasta. Joskus treenaan myös kotona, mutta koska sali on kilometrin päässä kotoa niin sinne tulee mentyä aika usein.
Missä välissä sinun keho palautuu eli nukut?
Terapeutit ovat täynnä näitä bimboja joilla uni kateissa.
Unta haittaa myös liian raskas liikunta illasta.
Ihmisillä on liikaa rahaa, jos maksavat kuntosalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahvas nousee neljältä mennäkseen salille laihduttamaan 😆
Ja sitten nukkumaan heti Ylen iltauutisten jälkeen.
Kukaan mitään yleä katso 😆😆😆
Ei ainakaan kaappihomppelit eivät not like the orhes girlsit.
Jälkimmäisillä on kiire kompata Tiktokissa inceleitä et nyhtävät näiltä rahaa.
Persuille on tärkeämpi Kiinan kanava kuin kotimainen
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan on aivan liian vähän!
Hiihdän joka päivä 6 kertaa.
T: turha hapentuhlaaja työpaikalla
Menetkö edellisenä iltana jo klo 8.00 nukkumaan?
Teetkö osa-aika työtä?