Aloin käyttämään aikaa itseeni, joka arkipäivä 05:00-07:00 salille ja saunan kautta töihin
Kommentit (92)
Väärin liikuttu.
Kyllä palsta tietää.
Anoreksia?
Nää "liikkuu" syömättä montakin kuukautta
Vierailija kirjoitti:
Missä välissä sinun keho palautuu eli nukut?
Terapeutit ovat täynnä näitä bimboja joilla uni kateissa.
Unta haittaa myös liian raskas liikunta illasta.
Ihmisillä on liikaa rahaa, jos maksavat kuntosalista.
En ole ap, mutta käyn myös aamuisin salilla, joskus jopa ennen viittä. Nukun 7 tai 8 tuntia yössä, eli menen nukkumaan aikaisin. Käyn töissä kahdeksasta puoleen neljään. Saunon ja peseydyn salilla, säästöä tulee tulee myös sähkö- ja vesilaskussa.
Vierailija kirjoitti:
Noloa, että joku ei edes usko ap:tä...
Miksen uskoisi? Mun mies käy usein aamulla uimassa ennen töihin menoa. Monet tekee niin. Ei hän siellä uimahallissa yksin ole.
Ihmiset miettivät täällä että ei tuu unta tarpeeksi ja milloin tuossa ehtii nukkumaan. Ihan vaan infona kaikille: osa meistä ihmisistä menee esim. kuuteen töihin ja herää tuolloin myös klo 4:30-5:00. Ratkaisu unen määrään on mennä nukkumaan 20:30-21:00.
Nimimerkillä: joka ilta sängyssä yhdeksään mennessä
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole perhettä mikäs siinä. Koko elämä on sun. Perheellisenä pitää ajatella muitakin.
Miten se on perheeltä pois, jos treenaa silloin kun muut nukkuvat? Ihan käsittämätöntä soopaa taas.
Mua ei haittaisi yhtään mennä salille heti aamusta, mutta toi saunominen olisi paha. Ensinnäkin sauna ramaisee älyttömästi, ei piristä, ja siihen päälle vielä suihku, hiusten kuivaus, pukeminen ja meikkaaminen töitä varten. Menisi iäisyys enkä taatusti olisi töissä virkeä, päinvastoin. Mutta tosiaan, mulla näin, ei varmasti kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset miettivät täällä että ei tuu unta tarpeeksi ja milloin tuossa ehtii nukkumaan. Ihan vaan infona kaikille: osa meistä ihmisistä menee esim. kuuteen töihin ja herää tuolloin myös klo 4:30-5:00. Ratkaisu unen määrään on mennä nukkumaan 20:30-21:00.
Nimimerkillä: joka ilta sängyssä yhdeksään mennessä
Juuri näin. Iltaisin haahuileminen hereillä on aivan turhaa ja luonnotonta. Nän talvisin vielä pilkkopimeässä!
Vierailija kirjoitti:
Ok, mutta entä välipäivät?
Etkö ymmärrä lukemaasi? Välipäiviä on kaikki ei arkipäivät.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien tutkimusten mukaan optimaalinen aika salilla on 45 minuuttia ja optimaalinen aika iltapäivällä.
Ja tähän sitten se tutkimus, tai väitteesi on paskapuhetta
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaisi yhtään mennä salille heti aamusta, mutta toi saunominen olisi paha. Ensinnäkin sauna ramaisee älyttömästi, ei piristä, ja siihen päälle vielä suihku, hiusten kuivaus, pukeminen ja meikkaaminen töitä varten. Menisi iäisyys enkä taatusti olisi töissä virkeä, päinvastoin. Mutta tosiaan, mulla näin, ei varmasti kaikilla.
Kylmä suihku saunan jälkeen kyllä piristää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko tuota on ehtinyt kestää?
Entä käytkö illallakin suihkussa? Mä urheilen yleensä illalla senkin takia, ettei tarvi kahdesti vuorokaudessa käydä suihkussa tai mennä päivän likojen kans nukkumaan.Ai peset pitkät hiukset juuri ennen nukkumaanmenoa?
En ole lainaamasi, mutta joo, mitä outoa siinä on? Luonnonkiharat hiukset joiden kuivumisessa menee valehtelematta tunteja. Yöllä ehtivät kuivumaan näppärästi ja aamulla on nätit kiharat. Hiustenkuivaajaa en omista enkä halua, ja tietenkin bonusta on myös se, että aamuisin voi nukkua pidempään kun suihku on hoidettu illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä käytkö illallakin suihkussa? Mä urheilen yleensä illalla senkin takia, ettei tarvi kahdesti vuorokaudessa käydä suihkussa tai mennä päivän likojen kans nukkumaan.Ai peset pitkät hiukset juuri ennen nukkumaanmenoa?
En ole lainaamasi, mutta joo, mitä outoa siinä on? Luonnonkiharat hiukset joiden kuivumisessa menee valehtelematta tunteja. Yöllä ehtivät kuivumaan näppärästi ja aamulla on nätit kiharat. Hiustenkuivaajaa en omista enkä halua, ja tietenkin bonusta on myös se, että aamuisin voi nukkua pidempään kun suihku on hoidettu illalla.
Märillä hiuksilla nukkuminen pahentaa hiusten laatua, ja tekee kyllä kiharoistakin vielä hirveämmän näköiset. Ihmettelen siis tätä "nätit kiharat" aamulla, koska märillä hiuksilla nukkuminen kuivattaa niitä liikaa ja tekee kiharoista hataroita, takkuisia ja pörröisiä.
Kiharat hiukset tulisi aina kuivata sellaisella kiharoille tarkoitetulla hiustenkuivaajalla tai antaa itsessään kuivata.
Joskus tuli tehtyä noin. Kävin toisinaan vielä töiden jälkeen uudestaan salilla, joko juoksemassa tai venyttelemässä ja saunassa. En varsinaisesti kuitenkaan enää treenaamassa. Työmatkat kuljin pyörällä. Olin aika tikissä.
Vierailija kirjoitti:
Missä välissä sinun keho palautuu eli nukut?
Terapeutit ovat täynnä näitä bimboja joilla uni kateissa.
Unta haittaa myös liian raskas liikunta illasta.
Ihmisillä on liikaa rahaa, jos maksavat kuntosalista.
"Bimbot" käyvät terapeutilla univaikeuksien vuoksi? Justiinsa joo. Mäkin menen kiropraktikolle jos hammasta särkee. Keksi jotain edes pikkasen uskottavampaa.
Voispa itsekin. Puoliso lähtee töihin viideltä, joten mä en lasten kanssa mitenkään pääse salille.
Tykkäsin kyllä ennen lapsia painottaa liikunnan aamuun. Oli aika paljon mielekkäämpää kuin töiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Märillä hiuksilla nukkuminen pahentaa hiusten laatua, ja tekee kyllä kiharoistakin vielä hirveämmän näköiset. Ihmettelen siis
Sulla siis ilmeisesti on itselläsi luonnonkiharat hiukset? Ja lisäksi tiedät mun hiuslaatuni? Mites noi lapset, olenko nyt täysin pilannut hiuksensa kun en ole parivuotiaasta alkaen kuivannut niitä kiharoille tarkoitetulla hiustenkuivaajalla (mikä se edes on)? Aika jännä, että kummallakin teinillä on samanlainen hyväkuntoinen, erittäin kihara ja kaunis hiustyyppi kuin äidillään. Mutta onneksi Sinä tiedät paremmin ja lisäksi sain hyvät naurut aamun ratoksi 😄
Vierailija kirjoitti:
Kuka uskoo ap:ta? Kunhan provoilee. Kenen kroppa on muka klo 05.00 aamulla niin herännyt, että on valmis ottamaan vastaan lihaskuntotreenin, vieläpä kahden tunnin mittaisen? Siitä sitten saunan kautta töihin, jolloin työt alkaa aikaisintaan kasilta, ehkä vielä myöhemmin, jos haluaa rauhassa saunoa ja hiuksia kuivailla ennen töihin menoa.
Työt loppuisi sitten 16-17 välillä. Joten eipä siinä paljon muuta ennätä kuin syödä, jotta voi taas mennä yöunille, ja on valmis hyppäämään ylös sängystä siinä heti aamuneljän jälkeen. Vieläpä pilkkopimeässä näin talviaikaan.
Mitä sitä tekee hereillä hyppimässä enää yhdeksältä illalla, pilkkopimeässä näin talviaikaan!
Nää on näitä palaveriakkoja
Istuvat päivän töi..lukemassa iltakakkaa ja tokkia puhelimella.
Kerran päivässä muutaman tunsin palsu.