Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloin käyttämään aikaa itseeni, joka arkipäivä 05:00-07:00 salille ja saunan kautta töihin

Vierailija
13.01.2026 |

Ja elämänlaatuni parani huomattavasti.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko tuota on ehtinyt kestää?

Entä käytkö illallakin suihkussa? Mä urheilen yleensä illalla senkin takia, ettei tarvi kahdesti vuorokaudessa käydä suihkussa tai mennä päivän likojen kans nukkumaan. 

Ai peset pitkät hiukset juuri ennen nukkumaanmenoa? 

En ole lainaamasi, mutta joo, mitä outoa siinä on? Luonnonkiharat hiukset joiden kuivumisessa menee valehtelematta tunteja. Yöllä ehtivät kuivumaan näppärästi ja aamulla on nätit kiharat. Hiustenkuivaajaa en omista enkä halua, ja tietenkin bonusta on myös se, että aamuisin voi nukkua pidempään kun suihku on hoidettu illalla.

Märillä hiuksilla nukkuminen pahentaa hiusten laatua, ja tekee kyllä kiharoistakin vielä hirveämmän näköiset. Ihmettelen siis

Nehän kuivuu itsestään. Sen yön aikana. Haloo.

-eri

Vierailija
82/92 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä ymmärtänyt miksi aikaisia aamuherätyksiä ihannoidaan ja erityisesti salille menemistä ennen työpäivää. Mitä eroa sillä on siihen, että menee vaikka töiden jälkeen? Kaikissa vloggaajien videoissa ym. tuntuu toistuvan tämä "salilla klo 6 aamulla tai lenkille vähintään". Tuntuu olevan nykyään joku "paremman ihmisen symboli". 

Herään itse joka aamu klo 5/5.30 välillä töihin ja olen usein ihan poikki iltapäivään mennessä. Viikonloppuna nukun pitkään eli klo 7/8 asti. Joskus olen kesällä lähtenyt aamusta lenkille ja ei ollut hyvä lenkki kun selkeästi keho ei ole herännyt. Uni on ihmiselle tärkeää. Pitäisi jo luopua tästä klo 5 herääjien ihannoimisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ikinä ymmärtänyt miksi aikaisia aamuherätyksiä ihannoidaan ja erityisesti salille menemistä ennen työpäivää. Mitä eroa sillä on siihen, että menee vaikka töiden jälkeen? Kaikissa vloggaajien videoissa ym. tuntuu toistuvan tämä "salilla klo 6 aamulla tai lenkille vähintään". Tuntuu olevan nykyään joku "paremman ihmisen symboli". 

Herään itse joka aamu klo 5/5.30 välillä töihin ja olen usein ihan poikki iltapäivään mennessä. Viikonloppuna nukun pitkään eli klo 7/8 asti. Joskus olen kesällä lähtenyt aamusta lenkille ja ei ollut hyvä lenkki kun selkeästi keho ei ole herännyt. Uni on ihmiselle tärkeää. Pitäisi jo luopua tästä klo 5 herääjien ihannoimisesta.

Miksi se on sinulta pois, jos joku kuten AP nauttii aamusalista?

Ja missä sinä näet jotain "vloggaajia"??

Vierailija
84/92 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäänne Suomen aamulypsyistä

Vierailija
85/92 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkaasti kalju 30v jatkuvalla hiusten pesulla

Vierailija
86/92 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos luontaisesti itsestään  herää aamuviideltä ja lähtee salille. Joillakin on navettageenit. 

Mutta unitutkijat ja terveystutkijat  sanovat, että missään nimessä ei pidä pakottaa itseään heräämään ja lähteä kuntoilemaan. Tärkeintä pn nukkua hyvin ja tarpeeksi, voittajan tunti on nukkua  eikä treenaus.

Vierailija
87/92 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, jos luontaisesti itsestään  herää aamuviideltä ja lähtee salille. Joillakin on navettageenit. 

Mutta unitutkijat ja terveystutkijat  sanovat, että missään nimessä ei pidä pakottaa itseään heräämään ja lähteä kuntoilemaan. Tärkeintä pn nukkua hyvin ja tarpeeksi, voittajan tunti on nukkua  eikä treenaus.

Monilla on navettageenit. Meidän salimme aukeaa klo 04, ja jotkut ovat 24 h auki.

Vierailija
88/92 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla salilla käyminen ennen töihin menoa oli ihan parasta , siitä sai kummasti energiaa päivään . Suihkussa en tosin käynyt kun vasta töiden jälkeen , koska siivosin ammatikseni . Nyt olen eläkkeellä ja edelleen käyn salilla  mieluummin aamuisin ja sen jälkeen suihkuun . Ihanaa .

Vierailija
89/92 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Burnoutia odotellessa 

Miksi tulisi burn out jos ottaa itselleen omaa aikaa ja tekee jotain itselle mieluista? 

Hui, milloin ap nukkuu? Menetkö nukkumaan jo klo 20?

Vierailija
90/92 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Jos juoksusta puhutaan, useimpien keho toimii paremmin illansuussa kuin aamulla. Olen itse melko paljon juossut heti aamulla, mutta teholenkit tapahtuu alkuillasta tai jopa myöhemmin illalla.

Vierailija
91/92 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuu 😄

Vierailija
92/92 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä käyn ihan kohta voittaa ja mennä nukkumaan, montako tuntia sinä meinasit vielä kukkua pystyssä?
-aamulla salille-