Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut ikinä aivan järkyttävän HUONOA ASIAKASPALVELUA? Millainen tilanne?

Vierailija
13.01.2026 |

Aloitan: Gigantin myyjä haukkui valitsemani puhelimen ja yritti myydä kallliimpaa. Lopulta luikki karkuun takavasemmalle,kun en lämmennyt ja toinen myyjä hoiti ostotapahtuman.

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Gigantti huono ole, en boikotoi sitä liikettä.

Muutens, aina kun olen käynyt siellä minun on täytynyt käydä yhteensä joku neljä kertaa palauttamassa ja lopulta täytynyt tilata netistä, että saa oikean/toimivan tuotteen. -eri

Vierailija
142/155 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kaupan kassalla. Myyjä jäi jaarittelemaan mun edellä olleen asiakkaan kanssa, joka oli hänen tuttunsa. Vaihtoivat siinä muina naisina kuulumisia, kunnes vilkaisin jonoa takanani ikään kuin että vink vink, jono liikkumaan. Myyjä sitten alkoi hyyyvin verkkaisesti vetelemään viivakoodeja minun ostoksistani, jatkaen kuulumisten vaihtoa edellisen asiakkaan kanssa. Maksoin ostokseni ja edelleen kassa jutteli tälle tutulleen. Kiitin ja lähdin, saamatta kertaakaan mitään yhteyttä tähän kassahenkilöön. 😂 Meinasin laittaa ihan kauppiaalle palautteen, ehkä vielä laitankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeestaan tulee vaan mieleen semmoset paikat jotka nettitietojen perusteella pitäisi olla auki ja ovessakin lukee niin, eikä mitään ilmoitusta missään poikkeuksista, mutta kun saavut perille on pulju kiinni eikä hajuakaan avautuuko ja jos niin milloin.

Yksi kahvila myös teki jatkuvasti sitä että avautui suht myöhään, klo 10, mutta muualla leivotut tarjottavat saapui heille 2-3h myöhemmin eli siellä ei siis ollut edes mitään myytävää. Woltin kautta kuitenkin näkyi että kaikki myynnissä heti aukioloaikana, että en tiedä miten he toimivat kun ne pullat ei tyhjästä manifestoidu, viekö Wolt-kuskitkin sitten tilaukset perille 2-3h päästä. Aika hämmentävää.

Olemme mieheni kanssa viimeisen neljän vuoden aikana yrittäneet käyttää lähialueen palveluja, mutta tässä esimerkkejä, kuinka emme ole saaneet palvelua:

Nyt kyllä pitäisi näiden yrittäjien vähän reipastua!

Vierailija
144/155 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin raskaana ja menin Espoon sairaalaan synnyttämään. Aulan ilmoittautumistiskin toisella puolella istui varmaan noin 30-vuotias elämäänsä täysin kyllästynyt nainen. Pitkät vaaleat hiukset ponnarilla. Olin soittanut etukäteen kuten kuuluu, ja kysyin minne pitää mennä. Olin täysin rauhallinen ja asiallinen. Nauta noustaa ison takamuksensa ylös, mulkaisee sanaa sanomatta ja katoaa näkyvistä. Liikkeensä oli vielä kun hidastetusta elokuvasta. Paikalle sattunut mieshoitaja tuli ja otti tilanteen haltuun. Kyllä tämä kokemus on jäänyt mieleen. Pitääkin muistaa tehdä valitus, tapahtumasta ei ole kovin kauan.

Mikä tässä nyt oli valituksen arvoista, paitsi toi sun kammottava kielenkäyttö. Kyseinen hoitaja lopetteli varmaan vuoroaan ja tilalle tuli toinen hoitaja. Mikään ei ole kammottavampaa kuin nainen haukkumassa toista naista naudaksi. Hyi. 

Vierailija
145/155 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-S osuuspankin aspa puhui kuin pienelle lapselle ja oli muutenkin alentuva. S.P, jos olet vielä työelämässä,  toivottavasti saat potkut! 

Siis OP:n? Mulla myös!!!! Toivotaan yhdessä!

Vierailija
146/155 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei voi oikein selittää edes ruuhkalla, sillä kello oli aamulla 10 ja puolet pöydistä tyhjinä.

Menin ostoskeskukseen kahvilaan ja tilasin jÄÄlaten kirsikkasiirapilla sekä sämpylän,sämpylän sain heti mutta kahvi tuotiin pöytään kuten aina. Kun latte saapui,huomasin heti että se oli kuuma ja maustamaton. Otin sen mukaan,kävelin tiskille ja ilmoitin ystävällisesti että on käynyt virhe, Myyjätär tuijotti tonnin seteli-ilmeellä ja käveli hitaasti takahuoneeseen josta ei tullut ulos odottettai hölmistyneenä 5 min.

😂😂😂😂😂kuin robotti

Myyjä oli rikki.

Vierailija
147/155 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin raskaana ja menin Espoon sairaalaan synnyttämään. Aulan ilmoittautumistiskin toisella puolella istui varmaan noin 30-vuotias elämäänsä täysin kyllästynyt nainen. Pitkät vaaleat hiukset ponnarilla. Olin soittanut etukäteen kuten kuuluu, ja kysyin minne pitää mennä. Olin täysin rauhallinen ja asiallinen. Nauta noustaa ison takamuksensa ylös, mulkaisee sanaa sanomatta ja katoaa näkyvistä. Liikkeensä oli vielä kun hidastetusta elokuvasta. Paikalle sattunut mieshoitaja tuli ja otti tilanteen haltuun. Kyllä tämä kokemus on jäänyt mieleen. Pitääkin muistaa tehdä valitus, tapahtumasta ei ole kovin kauan.

Mikä tässä nyt oli valituksen arvoista, paitsi toi sun kammottava kielenkäyttö. Kyseinen hoitaja lopetteli varmaan vuoroaan ja tilalle tuli toinen hoitaja. Mikään ei ole kammottavampaa kuin nainen haukkumassa toista naista naudaksi. Hyi. 

Nauta on kyllä osuva kuvaus jos toinen vain tuijottaa, kuin lehmä uutta veräjää eikä saa suutaan auki. 

Etenkin kun vastassa on kivuissaan oleva synnyttäjä.

Vierailija
148/155 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli oikeastaan vaan huvittavaa. Olin Balilla vaatekojussa katselemassa rantamekkoa. Siellä kun koot ovat pieniä, otin suosiolla tarkasteltavaksi L koon. Katsoin silmämääräisesti että sopiva. Myyjä syöksyi jostain salamana paikalle ja sieppas vaatteen pois, hoki että ei mahdu ei mahdu sinulle!!! Olin ihan äimänä, olin silloin 160/50. Tätä on kyllä monesti naurettu!

Vierailija
149/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ruokien ja juomien kanssa linkkuun pääseminen tuntuu riippuvan kuskista. Jotkut kiihtyy kun sinulla on purkka suussa,jotkut ei välitä vaikka tulet kahvin ja croisantin kanssa.

Vierailija
150/155 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli oikeastaan vaan huvittavaa. Olin Balilla vaatekojussa katselemassa rantamekkoa. Siellä kun koot ovat pieniä, otin suosiolla tarkasteltavaksi L koon. Katsoin silmämääräisesti että sopiva. Myyjä syöksyi jostain salamana paikalle ja sieppas vaatteen pois, hoki että ei mahdu ei mahdu sinulle!!! Olin ihan äimänä, olin silloin 160/50. Tätä on kyllä monesti naurettu!

Minulle kävi melkein samanlainen tapaus, kun olin Espanjassa lomamatkalla. Katselin jossain kaupassa melko väljää tunikaa, joka oli kokoa S/M ja olin lähdössä sovittamaan sitä. Kiinalainen miesmyyjä kiiruhti perääni huutaen madam, madam ja tarjosi vastaavaa tunikaa koossa L/XL. Kävin sovittamssa tätä jättikokoa ja olin hukkua siihen. Ei tullut kauppoja tällä kertaa. Ilmeisesti myyjä piti minua todella lihavana, vaikka olen ihan normaalipainoinen.

Vierailija
151/155 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostamassa itselleni Kalevalakorun sormusta synttärilahjaksi ja pyysin kokoa 19 ,myyjä naurahti ja sanoi että ei sinulla niin paksut sormet ole ja tunki  puoliväkisin koon 17 sormeen. Johon se jäi kiinni tietenkin ja kun lopulta irtosi,koko sormi oli punainen sekä kipeä.

Myyjän puolustus oli että miten noin hoikalla voi olla nakkisormet!

Vierailija
152/155 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen kaupan kassalla. Myyjä jäi jaarittelemaan mun edellä olleen asiakkaan kanssa, joka oli hänen tuttunsa. Vaihtoivat siinä muina naisina kuulumisia, kunnes vilkaisin jonoa takanani ikään kuin että vink vink, jono liikkumaan. Myyjä sitten alkoi hyyyvin verkkaisesti vetelemään viivakoodeja minun ostoksistani, jatkaen kuulumisten vaihtoa edellisen asiakkaan kanssa. Maksoin ostokseni ja edelleen kassa jutteli tälle tutulleen. Kiitin ja lähdin, saamatta kertaakaan mitään yhteyttä tähän kassahenkilöön. 😂 Meinasin laittaa ihan kauppiaalle palauyteen, ehkä vielä laitankin.

Se oli Sirkku & Mirkku juttelutuokio, asiakkaita tulee ja menee, ei niistä saa juttuseuraa. 

Vierailija
153/155 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Tampereella keskustassa takavuosina optikkoliikkeessä naisasiakkaana. 2000 alku ehkä. En tiennyt että lasit pitää sopeuttaa silmiin. Mies, ehkä omistaja raivostui liikkeessä ja alkoi haukkua avohoitopotilaaksi ym monta kertaa lopettamatta. Nainen tuli myös miehen tueksi, ehkä vaimo. Se oli kauheaa. Pääsin pois sieltä lopulta. Moni muukin ihminen oli hirveän aggressiivinen haukkuja.

Vierailija
154/155 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin hakemaan take-away ruokaa Intialaisesta ravintolasta. 

Kyseessä oli pienellä paikkakunnalla toimiva hyvin paljon kehuttu ravintola. 

Tarjoilija huomioi minut heti kun menin sisään ravintolaan, antoi menun ja pyysi odottamaan hetken kun vie ruoat pöytään odottaville asiakkaille ja ohjasi tiskin viereen istumaan, tämähän oli ok tottakai..

Tämän jälkeen ravintolaan tuli toinen seurue, heidän tilauksensa sama henkilö otti samantien vastaan ja hävisi keittiön puolelle, kävi monta kertaa tämän jälkeen salin puolella, istuin kuin idiootti siinä tiskin vieressä odottamassa että saan tehtyä tilaukseni, mutta olin muuttunut näkymättämäksi tälle tyypille.. 

Ravintolassa oli tuolla hetkellä kahdessa pöydässä asiakkaat, ne jotka olivat tulleet ennen minua ja toiset minun jälkeen tulleet.  Puoli tuntia odotin ja lähdin pois, takaisin ei ole tarvetta mennä koskaan.

Vierailija
155/155 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin demareiden toimistolla kysymässä kuntavaaliehdokkuudesta niin ensimmäisenä äijä puristi rinnoista ja sanoi HONK HONK ja kun käännyin poistuakseni niin kouri vielä persettä.