Oletko saanut ikinä aivan järkyttävän HUONOA ASIAKASPALVELUA? Millainen tilanne?
Aloitan: Gigantin myyjä haukkui valitsemani puhelimen ja yritti myydä kallliimpaa. Lopulta luikki karkuun takavasemmalle,kun en lämmennyt ja toinen myyjä hoiti ostotapahtuman.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi n. puoli miltsiä (€) sijoitettavaa, niin mistä saa parhaan varallisuudenhoitopalvelun?
Tää on niin pieni määrä sijoitettavaa, ettei oikein mitkään sijoituspankkiiripalvelut lähde edes neuvottelemaan sen sijoittamisesta, mut kysy omasta pankista sijoitusneuvoja, ne auttaa jo pienissäkin summissa ja esim danskessa voit verkkopankissa tehdä testin jossa voit arvioida haluamaasi riskiä, helpoin tapa on hajauttaa pankin tarjoamiin eri rahastoihin joita sitten asiantuntijat hoitavat, kulut on pienet ja jos valitset esim pankin top25 suosituimmasta rahastosta niin ei voi mennä hirveen vikaan. Samoin aikaisemmin ainakin on saanut tosi hyvää tuottoa ihan kultaa ostamalla.
Huonointa asiakaspalvelua olen saanut sairaalan vastaanotossa.
Olen huomannut että paikallisen Sokoksen kempparipuolen myyjät kyttää naama nurinpäin, jos olet nuori tai köyhän näköinen. Teininä sieltä sai paskaa palvelua koska oli teini,nyt kun näyttää köyhältä. Vaatteet ovat toki puhtaat ja siistit mutta tyyliä kirppikseltä ostettu parkatakki ja Tokmannilta ostetut nilkkurit. En myöskään meikkaa.
Elisa, olin vaihtamassa työpaikkaa ja liittymä piti siirtää omiin nimiini ennen kuin sen sai siirtää uuden firman nimiin. Tämän kaiken esitin hyvin selkeästi. Oli viestit vahasta työpaikasta ja pyysin sellaista liittymää mikä saa heti sitten irtisanoa eli menee siirtoprosessiin... Yllätys oli ikävä kun seuraavana päivänä sähköpostiin kilahti määräaikainen sopimus!!! Vei sitten tunti kausia selvitellä asiaa...En todellakaan ymmärrä kyseisen liikkeen / työntekijän motivaatiota tässä asiassa...
Pizzeria rukan tarjoilija oli melkoisen epäammattimainen ja tyly. Tästä on vuosia aikaa kun kävin siellä syömässä enkä mene enää.
Kicks, aivan järkyttävä asiakaspalvelu, kävin, etsin tuotetta jota en löytänyt, no ei mitään näin kaksi myyjää keskustelemassa ihan turhanpäivästä joten menin kysymään , että voitteko autaa, niin toinen myyjaä vastasi tylysti
ei nyt, siis mitä vittua, olisin ymmärttänyt jos olisi sanottu, voitko odottaa hetken. Ei tullu apua, koten toiseen kauppaan josta sain apua ja tuotteen.
Gigantti. Viime kesänä jätti kahdesti toimittamatta liki 90 v äidilleni jääkaappipakastimen. Ilmoitti asiasta tuntia aikaisemmin. Kävin perimässä kaupat ennen kolmatta kusetusta. Power toimitti ajallaan.
Paikallinen huonekaluliike. Mentiin katsomaan uutta sohvaa. Tympiintynyt myyjä jaksoi esitellä yhden kriteereihimme sopivan sohvan. Minä kyllä tykkäsin tästä sohvasta ja myyjä kai huomasi sen. Sitten tuli kiire - jos emme sinä päivänä tee ostopäätöstä, se on sitten siinä. Huomenna kyseistä sohvaa ei enää saa. "Huomenna mä oon myynyt koko erän", myyjä hoki ja hoki. Että huomenna on ihan turha enää soitella perään, jos ei tänään päätöstä tehdä niin sohvaa emme saa. Jäi kyllä sohvat sinne liikkeeseen eikä muita viitsitty edes katsella. Aika luotaantyöntävä taktiikka myyjällä.
Menin kerran vaatekauppaan, missä suurin osa vaatteista oli keskellä lattiaa "laareissa". Nostelin vaatteita etsien sopivaa kokoa sovitettavaksi, en siis hajottanut pinoja, niin myyjä hyökkäsi paikalle ja ärjäisi "ei niitä saa sotkea!"
Lähdin tietysti, mutta jälkeenpäin tuli mieleen kuvitelma, miten myyjä on koko yön järjestellyt niitä mieleisiinsä pinoihin, ja aamulla joku asiakas kehtaa tulla ja koskettaa niitä 😄
Kerran eräässä erikoisliikkeessa liikkeen toinen myyjä yritti väkisin myydä minulle. Olin liikkeessä ystävän mukana, jota toinen myyjä palveli ja jolla oli ostotarve. Sillä aikaa tämän toinen myyjä tuli kyselemään, johon sanoin, että odotan ystävääni kun hän asioi ja ettei minulla ole tarvetta millekään. Tämän jälkeen myyjä alkoi vain pälpättää ja esittelemään heidän tavaroitaan. Sanoin sitten vain, että juu, ei kiitos. En tarvitse tällä hetkellä mitään. Silti vain jatkoi ja jatkoi. Olin äimän käkenä, tuli melko ahdistava olo ja aloin vain selata puhelintani keskittyen siihen ja kohta ystäväni oli saanut hoidettua omat ostokset. Hän oli aivan äimän käkenä kun poistuimme tästä liikkeestä ja kuuli mitä oli tapahtunut.
Ei menty kumpikaan enää koskaan siihen liikeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi n. puoli miltsiä (€) sijoitettavaa, niin mistä saa parhaan varallisuudenhoitopalvelun?
Tää on niin pieni määrä sijoitettavaa, ettei oikein mitkään sijoituspankkiiripalvelut lähde edes neuvottelemaan sen sijoittamisesta, mut kysy omasta pankista sijoitusneuvoja, ne auttaa jo pienissäkin summissa ja esim danskessa voit verkkopankissa tehdä testin jossa voit arvioida haluamaasi riskiä, helpoin tapa on hajauttaa pankin tarjoamiin eri rahastoihin joita sitten asiantuntijat hoitavat, kulut on pienet ja jos valitset esim pankin top25 suosituimmasta rahastosta niin ei voi mennä hirveen vikaan. Samoin aikaisemmin ainakin on saanut tosi hyvää tuottoa ihan kultaa ostamalla.
Ei missään nimenssä pankin sijoituspalveluihin! Nordnet on erittäin edullinen ja selvität vaikka tekoälyn avulla parhaiten tuottaneet Index-rahastot ja vertailet niitä. Kaikkein pienimmät kulut ja parhaimmat tulokset sijoituksillesi ja äärimmäisen helppoa.
Virossa Tallinnan lautalla. Minut vietiin tarkastukseen (täysin mielivaltaisesti vaan poimivat uhrinsa sieltä jonosta). Kolme ihmistä repi vaatteista. Sanoin, että tulen ihan vapaaehtoisesti, ei hätää. Koko olkalaukku kaadettiin sinne tiskille, meikit vaan lenteli. Muut matkatavarat olivat Ikaalisten bussissa eli ainoastaan sellainen olkalaukku oli. Aikansa mylläsivät niitä mun tavaroita, kunnes menettivät mielenkiintonsa , kun ei cajalikyniä kummempaa löytynyt. Jäin siihen tiskille sitten seisomaan, kun en uskaltanut poiskaan lähteä. Viimein kysyin, että oliko tämä nyt tässä. "Mene helvettiin!" Just. Miten olisi ollut vaikka, että anteeksi häiriö, mukavaa merimatkaa. Uutta uhria raahattiin jo vastaan. Nuori poika, jolla ei ollut mitään matkatavaroita edes. En tiedä mitä häneltä tutkittiin. "Taska tyhjäksi" huuti sama matriarkka. Poika minulle: "Ei mulla ole mitään taskuissa.." Mä: "Käännä nyt vaan se taskupussi sille nähtäväksi..." Kauas näki, että tiukkojen farkkujen taskussa ei todellakaan voi olla mitään. :D
Naisten alusvaateliikkeessä jouduin ensin odottamaan parikymmentä minuuttia. Sitten kun sain palvelua, niin myyjä antoi sovituskoppiin parit rintsikat ja sanoi, että tulee sitten kohta katsomaam, miten ne sopii. Puin ekat päälle ja jäin odottamaan. Meni 10-15min, myyjää ei kuulunut eikä näkynyt. Sitten se kävi kysymässä toisesta kopista, että miltä näyttää, sieltä pyydettiin toista kokoa ja myyjä katosi taas.
Puin omat liivit päälle ja lähdin, myyjää ei näkynyt missään. Huvitti ajatus, että siellä on sovituskopit täynnä ihmisiä, ja kaikki odottaa hiljaa palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Paikallinen huonekaluliike. Mentiin katsomaan uutta sohvaa. Tympiintynyt myyjä jaksoi esitellä yhden kriteereihimme sopivan sohvan. Minä kyllä tykkäsin tästä sohvasta ja myyjä kai huomasi sen. Sitten tuli kiire - jos emme sinä päivänä tee ostopäätöstä, se on sitten siinä. Huomenna kyseistä sohvaa ei enää saa. "Huomenna mä oon myynyt koko erän", myyjä hoki ja hoki. Että huomenna on ihan turha enää soitella perään, jos ei tänään päätöstä tehdä niin sohvaa emme saa. Jäi kyllä sohvat sinne liikkeeseen eikä muita viitsitty edes katsella. Aika luotaantyöntävä taktiikka myyjällä.
Luuli olevansa ovela ett joo äkkiä ostamaan :D wee meiningillä olisin mennyt silloin huomenna ja kysynyt ivallisesti, no menikös koko erä? :D
Kamux. Nuori juippi joka söi sanansa asiasta jos toisesta heti kun nimet oli paperissa. Muuttui ihan sekunnissa todella tympeäksi koko liimaletti. Auto oli ja on ihan ok, mutta ihan turha kuvitella että siihen kioskiin menen enää ikinä. Peltilehmiä löytyy muualtakin.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavia kokemuksia! Onko ihme että ihmiset ostaa nykyään kaiken netistä?
Keksittyjä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gigantissa minä tai mieheni emme saa palvelua. Myyjät pakoilevat. Sen sijaan anopille he myyvät kaiken, mitä hän ei edes tarvitse ja vähän väliä hänellä on uusi puhelin, läppäri, useita akkupankkeja joita hän ei käytä...
Pitäisiköhän anopille hankkia edunvalvoja?
Gigantissa seurasin sivusta, kun läppäriä ostavalle vanhemmalle pariskunnalle myytiin kaikenlaista tarpeetonta lisäkilkettä ( ylläitoo, vakuutusta jne... ) Oli lähellä etten huutanut: "Poikki, poikki. " Kyllä teki pahaa, niinkuin olisin huonoa parodiaa katsonut.
Minä seurasin sivusta kun vanhemmalle herralle myytiin silmälaseihin jos jonkinlaista lisää, hiontaa, suojaa ym. Ei häntä kiinnostanut selvästikään, josko edes ymmärsi mitä ne kaikki ovat, kun en minäkään paljon nuorempi ihminen. Myöhemmin kun sain omat lasini, en koskaan niihin tottunut. Lukualue linssin alareunassa oli noin 2 mm. Kävin valittamassa, myyjä tuumasi "onpa harmi" eikä korvannut mitään. Sinne meni 600€ köyhän rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin Tokmannilla ostoksilla. Olin raskaana ja päälläni oli ns poncho. Huomasin että vartija vilahtelee näkökentässä mutta en välittänyt siitä ja keräsin koriin mm. muutaman kahvimukin ja hiusvärin. Kassan jälkeen sama vartija oli äkkiä vieressäni,vaati kuittia ja kassin avaamista. Mulla oli vaan se muovipussi sekä lompakko kädessä. Koetti nostaa ponchon helmaa ja tunnustella vatsaani,huusin että älä vttu koske! Tajusi sitten ilmeisesti että olin siunatussa tilassa enkä tunkenut pölynimuria ponchon alle,kun päästi lähtemään.
Tuon jälkeen meni melkein kymmenen vuotta ennenkuin uudestaan Tokmannille astuin
Siunatussa tilassa oleva kiroileva ja hiuksiaan värjäävä äippä.
Nokikolarit juoruilevat talosta taloon ihmisten asioista. Huonoa käyttäytymistä ammatillisesti. Monet muutkin ammattikunnat harrastaa juoruamista ihmisistä, mm. taksikuskit.