Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut ikinä aivan järkyttävän HUONOA ASIAKASPALVELUA? Millainen tilanne?

Vierailija
13.01.2026 |

Aloitan: Gigantin myyjä haukkui valitsemani puhelimen ja yritti myydä kallliimpaa. Lopulta luikki karkuun takavasemmalle,kun en lämmennyt ja toinen myyjä hoiti ostotapahtuman.

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa on nettisivun mukaan tänään turskafileitä. Paikalla selviää, että tarjolla on kalapuikkoja. Tarjoilijan vastaus: kalaahan ne nekin on.

Sattunut kolme kertaa eri ravintoloissa. 

Kaksi kertaa on sattunut niin, että ravintola aukeaa klo 11, niin klo 12 on ruoka loppu. Tarjoilijan kommentti: meillä on seitä pakkasessa, jos odotat niin paistan. Tähänkin ravintolaan pyöräilin 30km. 

Vierailija
122/155 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut huonoa palvelua, en saanut mitään palvelua. Olisin ostanut uuden telkkarin aikoinaan kun digiuudistus tuli, mutta elektroniikkaliikkessä myyjät eivät suostuneet edes puhumaan minulle. Yritin sanoa hei, anteeksi, mutta ne vain jatkoivat matkaansa ja kun ei ketään kiinnostanut myydä niin ostin sitten netistä.

Power?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/155 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä sinänsä huono kokemus, mutta vähän hämmentävä: 

Menin kahvilaan, ja kysäisin kassalla että saisinko jääteen. Myyjä/tarjoilija ilmoitti, että voin istua pöytään ja hän tulee hakemaan tilauksen sieltä. Ok, menin istumaan. Pöydällä oli mainos jostain erikoiskahvista, ja päätin tilata sen jääteen sijasta. Tarjoilija tuli luokseni, ja tilasin sen erikoiskahvin. Hän näytti tosi hölmistyneeltä ja sanoi tosi loukkaantuneeseen äänensävyyn, että ethän sä sitä halunnut vaan jääteen, miksi sä nyt tilaat jotain muuta? Olin ihan että häh, muutin nyt vaan mieleni. Tarjoilija ei ollut edes alkanut valmistamaan sitä jääteetä mitään tässä vaiheessa :D 

Vierailija
124/155 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair - vain jos ei ole muuta vaihtoehtoa. Mielummin pompulla kuin Finnairin suoralla

Vierailija
125/155 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä sinänsä huono kokemus, mutta vähän hämmentävä: 

Menin kahvilaan, ja kysäisin kassalla että saisinko jääteen. Myyjä/tarjoilija ilmoitti, että voin istua pöytään ja hän tulee hakemaan tilauksen sieltä. Ok, menin istumaan. Pöydällä oli mainos jostain erikoiskahvista, ja päätin tilata sen jääteen sijasta. Tarjoilija tuli luokseni, ja tilasin sen erikoiskahvin. Hän näytti tosi hölmistyneeltä ja sanoi tosi loukkaantuneeseen äänensävyyn, että ethän sä sitä halunnut vaan jääteen, miksi sä nyt tilaat jotain muuta? Olin ihan että häh, muutin nyt vaan mieleni. Tarjoilija ei ollut edes alkanut valmistamaan sitä jääteetä mitään tässä vaiheessa :D 

Ei varmaan osannut tehdä sitä erikoiskahvia:D

Vierailija
126/155 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonotin 80 minuuttia puhelimessa Nordean asiakaspalveluun. Palvelu oli kyllä sitten ihan hyvää kun sinne pääsi.

Vierailija
127/155 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-S osuuspankin aspa puhui kuin pienelle lapselle ja oli muutenkin alentuva. S.P, jos olet vielä työelämässä,  toivottavasti saat potkut! 

Vierailija
128/155 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä ei tervehtinyt, tuijotti vain kun kiersin kauppaa. Huokaili dramaattisena, kun nostin yhden mekon tarkempaa tarkastelua varten ja laitoin sen "väärin" takaisin. Katsoin paremmaksi lähteä, kun ei ilmeisesti rahani kiinnostanut ja läsnäolo häiritsi.

Vierailija
129/155 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin Veikon koneesta lämpöpumpun ja sitten tuli viesti, että tule hakemaan. 

No minähän menin, mutta maksaminen ei ollut onnistua millään, koska myyjä sönkkäsi minulle jotain jostain luottosopimuksesta vaikka parikin kertaa sanoin, että maksan suoraan kortilla, kiitos.

Myyjä vain sanoin, että ei ei, milloin sä olit syntynyt ja mikä on loppuosa?

En viitsinyt enää sanoa mitään, tuijotin vain kaikessa rauhassa ja naputtelin kortillä myyntitiskiin.

Tätä kun oli jatkunut useamman minuutin, niin korttimaksu sitten yllättäen onnistuikin.

Vanhemmille yritettiin samaa kyseisen firman toimestq. Heti kun vanhemmat maksoi peruin oman kolmen pumpun tulauksen ja näytin keskisormea. Kyllä jäi urpo haukkomaan henkeään

Vierailija
130/155 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun Kaakkurin ärrällä huonoa palvelua aina! Eräa kerta oli kaiken huippu. Myyjä ei edes tervehtinyt, vaan alkoi syyttämään minua ihan aiheetta, olemukseni perusteella. Loukkaannuin todella! Ala-arvoista ulkonäön perusteella solvata asiakasta. Haistatin myyjälle vitut ja levitin ikävät vibat tuosta paikasta kaikille tietoon. Onneksi myymälä loppui niin kukaan ei joudu hakemaan pakettejaan tuolta.

Vierailija
131/155 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen joulua olin lahjostoksilla. Tyttäreni oli toivonut uutta hajuvettä, ja kiertelin kosmetiikkaliikkeessä. Nostin pullon haistaakseni, ja myyjä tervehtimättä nappaa sen kädestäni. Todella tympeästi sanoi, että vain lapulle saa kokeilla. Varmasti myymälöissä liikaa suihkuttelevat ovat ongelma, mutta luulisi asian voivan ilmaista vähän nätimmin. 

Vierailija
132/155 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjumala Tampereen Tullintorin paperikaupassa. Sitä ei tietääkseni ole enää.

Halusin jääkaapin oveen samanlaisia magneetteja ison läjän, kun inhotti kirjavat ja toisistaan erilaiset turistimagneetit. Tuossa kaupassa oli sellaisia ihania ja kaikki eri kuvalla olevia lasisia kauniita magneetteja.  Myyjä sanoi, että niitä tulee vielä lisää seuraavalla viikolla, niin tule valkkaamaan lisää. 

Tein työtä käskettyä ja menin myöhemmin uudestaan. Tällä kertaa myyjänä olikin joku metson näköinen rouva, joka otti minut oitis silmätikuksi. Hän kyttäsi ihan koko valitsemiseni ajan, että mitä puuhaan. Magneetteja oli todella paljon, niin valitsemisessa kesti. Lopulta hän alkoi valittamaan, että mitä luulet tekeväsi, miksi katselet niitä noin kauan. Olin tosi hämilläni ja sanoin, että ööö siis valkkaan mitä näistä ostan tässä, tietenkin. Seurasi ilkeitä jatkokysymyksiä ja kun sanoin, että olen toisen myyjän suosituksesta tullut tänne siis tänään, niin hän vain lähti enemmän kierroksille. Lopulta homma meni siihen, että hän huusi, että soittaa vartijat perääni! Oli aivan hirveätä palvelua ja olin onnellinen, kun se kauppa lopetti. Kamala kokemus, vaikka  ihanat magneetit sainkin. 

Vierailija
133/155 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonotin 80 minuuttia puhelimessa Nordean asiakaspalveluun. Palvelu oli kyllä sitten ihan hyvää kun sinne pääsi.

Jonotin Kelaan vähintään tunnin. Välillä sain jutella jollekin ja hän jätti minut linjalle odottamaan. Jossain kohtaa kuulin kun joku huusi: "miksi tää luuri on tässä pöydällä?" ja Klik. Laittoivat puhelun poikki. Soittoaika oli jo ohi niin ei voinut enää soitella uudestaan....

Vierailija
134/155 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla menin johonkin järjestävän tahon pömpeliin aikeissani kysyä löytötavaran perään. Istuin hetken aikaa kuuntelemassa kun kaksi naista kävivät innokasta keskustelua, kunnes useiden minuuttien kuluttua oli pakko keskeyttää heidät ja kysyä, ovatko nähneet kadonnutta puhelintani. Eivät kuulemma olleet. Kysyin sitten, että tietävätkö, kuka on vastuussa löytötavaroista, kenen puoleen voisin kääntyä. Toinen muijista suuttui ja alkoi raivoissaan huutaa, että olen ihan itse vastuussa puhelimeni hävittämisestä. Sanoin hänelle, etten syytä ketään puhelimeni häviämisestä, vaan etsin henkilöä joka voisi auttaa löytämään sen. Muija tajusi viimein, hiljeni ja mutisi valvoneensa liikaa. Onneksi juuri samalla hetkellä paikalle sattui ihminen, joka oli löytänyt puhelimeni ja ystävällisesti palautti sen minulle. Jäi kyllä paska maku suuhun, kun tuntematon ihminen alkaa yhtäkkiä raivota tuolla tavalla, kun olin avun tarpeessa.

Vierailija
135/155 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs kivijalkavaatekauppa. Uniikkeja cooleja vaatteita, ei mitään mummokledjuja tai ylihintaista designrättejä. Olin joku 15v. Ehdimme olla liikkeessä ehkä alle minuutin kun myyjä käski minut ja kaksi ystävääni poistumaan, koska ette te kuitenkaan osta mitään. Alkoi inttää että meidän pitäisi maksaa 5€ katselumaksua, siis maksaa siitä hyvästä että olimme liikkeen sisällä ja koskimme ahtaasti rekkiin asetettuihin henkareissa roikkuviin vaatteisiin nähdäksemme ne. Olin vähän järkyttynyt. Ihan asiallisesti oltiin siellä ja ostoaikeissa, rahaa siis oli. Sanoin että en kyllä halua käyttää rahaani putiikissa jossa harrastetaan naamataulu tai ikäsyrjintää.

Ei ole tuota liikettä enää olemassa. En ihmettele. Pienyritykseltä vielä käsittämättömämpää ajaa asiakkaat pois luokattomalla asiakaspalvelulla.

Punavuoressa oli/on vastaava keräilijöiden suosiossa oleva liike, joka oli tunnettu nuivasta mutta asiantuntevasta palvelusta sekä korkeista hinnoista. Liikkeessä oli harvinaisia, näyttäviäkin sisustuselementtejä. Oli siis kiva piipahtaa katselemaan, joskus ihan porukallakin. Tein kyllä myös ostoja välillä. 

Sitten omistaja antoi haastattelun, jossa huokaili ikkunaostoksille tulevia, ja kertoi harkitsevansa tuota samaa katselumaksua. Oma asiointini loppui siihen paikkaan ihan periaatteesta. 

Vierailija
136/155 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telialla, kun kävin vsihtamassa Sim-korttia kerran pakkomyivät mulle "ilmaisen" palvelun, jonka voi helposti peruuttaa. 

No, soitin parin viikon kuluttua peruuttaakseni, mutta  palveluita olikin ollut kaksi ja jatkoivat velottamista toisesta. Laskut meni vanhalle sähköpostiosoitteelle, joten on huomannut niitä.

Koko homma maksoi mulle lopulta pari sataa, aivan tyhjästä eli en palvelua koskaan käyttänyt. Myyjä epäilemättä sai bonuksensa.

Nykyään sanon kaikkii  tyrkytysmyynteihin ei, ennen kuin ehtivät suunsa avata. 

Vierailija
137/155 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana ja menin Espoon sairaalaan synnyttämään. Aulan ilmoittautumistiskin toisella puolella istui varmaan noin 30-vuotias elämäänsä täysin kyllästynyt nainen. Pitkät vaaleat hiukset ponnarilla. Olin soittanut etukäteen kuten kuuluu, ja kysyin minne pitää mennä. Olin täysin rauhallinen ja asiallinen. Nauta noustaa ison takamuksensa ylös, mulkaisee sanaa sanomatta ja katoaa näkyvistä. Liikkeensä oli vielä kun hidastetusta elokuvasta. Paikalle sattunut mieshoitaja tuli ja otti tilanteen haltuun. Kyllä tämä kokemus on jäänyt mieleen. Pitääkin muistaa tehdä valitus, tapahtumasta ei ole kovin kauan.

Vierailija
138/155 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jäänyt mieleen. Olin 15 ja ostamassa äidin antamilla rahoilla rippimekkoa. Kun astuin farkkutakissani pienehköön naistenvaatteita myyvään liikkeeseen niin yrittäjä  tuli puolijuoksua ovelle vastaan,melkein työnsi ulos ja tiuskaisi " Seppälä on toisessa suunnassa!" Olisin halunnut äidin neuvon mukaan vähän laadukkaamman juhlamekon.

Kuultuaan kokemukseni äiti päätti käydä myös siellä. Kun äiti oli astunut sisään, oli kuulunut " Tämä ei ole kirpputori!"

Vierailija
139/155 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telia. Vaihdoin muutama vuosi sitten liittymätyyppiä. 

Kaikki meni pieleen. Laskutus väärin, perittiin ylimääraisiä maksuja, vaikka luvattiin ihan muuta. 

Reklamoin niin Aspalle netissä, monta kertaa. Aina luvattiin korjata ja hyvittää, kaskettiin tehdä itse korjaus laskuun. Sitten tuli perintäkirje tuosta korjauksesta. Taas selviteltiin monta kertaa. Luvattiin korjata. 

Lopulta tilanne korjautui, kun irtisanoin liittymän. 

Nyt vaihdoin sitten Elisaan. Taitaa olla sama rumba edessä. Tuli viallinen SIM, kävin myymälässä korjaamassa asiaa, tuli ylimääräinen lasku tästä avauksesta myymälässä. 1. lasku muutenkin pielessä.

Taas alkaa taistelu? Aspaan ei saa yhteyttä. 

Miten voi olla näin surkeeta?

Tiedoksi: No tänään sain asian hoidettua Elisan nettiaspan kanssa.... Tosin 10 min piti jonottaa. Mutta asia selvä. Toivottavasti. Voihan tästäkin sessiosta tulla lasku jossain vaiheessa!

Vierailija
140/155 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei voi oikein selittää edes ruuhkalla, sillä kello oli aamulla 10 ja puolet pöydistä tyhjinä.

Menin ostoskeskukseen kahvilaan ja tilasin jÄÄlaten kirsikkasiirapilla sekä sämpylän,sämpylän sain heti mutta kahvi tuotiin pöytään kuten aina. Kun latte saapui,huomasin heti että se oli kuuma ja maustamaton. Otin sen mukaan,kävelin tiskille ja ilmoitin ystävällisesti että on käynyt virhe, Myyjätär tuijotti tonnin seteli-ilmeellä ja käveli hitaasti takahuoneeseen josta ei tullut ulos odottettai hölmistyneenä 5 min.