Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut ikinä aivan järkyttävän HUONOA ASIAKASPALVELUA? Millainen tilanne?

Vierailija
13.01.2026 |

Aloitan: Gigantin myyjä haukkui valitsemani puhelimen ja yritti myydä kallliimpaa. Lopulta luikki karkuun takavasemmalle,kun en lämmennyt ja toinen myyjä hoiti ostotapahtuman.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pahin on kyllä ollut veetuileva silmälääkäri. Olin saanut edelliseltä silmälääkäriltä eri diagnoosin ja luulin tovin, että puhuvat samasta asiasta. Itse en ole silmälääkäri, joten terminologia oli vierasta.

Eniten inhoan nykyään kampaajia ja kosmetologeja, jotka yrittävät udella henkilökohtaisia asioita eikä oikein minkäänlainen väistely auta. En tajua näitä ihmisiä, jotka eivät sitten millään erota sitä mikä on kaverisuhde ja mikä on asiakaspalvelujutustelua.

Juoruta ne vain haluavat, kauneusalan ihmiset ovat yhtä persoja asiakkaista juoruilulle kuin terveysalan ihmiset (eli erittäin)

Vierailija
62/72 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä kun 4g on toiminut jo joku 10 vuotta

Maalla on aika paljon toimimattomuutta. Kun 3g poistui, nettiongelmat alkoivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinkeitin jostain syystä ei keittänyt kahvia, aamulla piti olla töissä klo 6:00, siellä sai onneksi päivä kahvit, pimein aika menossa. Töiden jälkeen kävin kotona tekemässä ruoan ja syömässä. Sitten keittimen ostoon, kysyin myyjältä kun hyökkäsi suoraan minun luo kun sisään pääsin että mistä ne keittimet löytyy. Tämä alkoi puhumaan pesukone tarjouksista ja olisi pitänyt mennä perässä niitä katsomaan. Meni hermot ja sanoin että tulin tänne hakemaan sen tarjous kahvinkeittimen en mitään muuta ja missä ne on. No eihän tämä kuin jankutti pesukoneesta, käskin sitten painua v**tuun kun niin sapetti väsyneenä ruuhkaisessa kaupassa. Ei kertonut edelleenkään missä ne keittimet on, no ostin muualta sen keittimenkin eikä sitä firmaa ole vuosiin ollut olemassakaan mutta se mistä keittimen ostin on vielä olemassa ja samassa paikassa 

Vierailija
64/72 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienkoneiden korjausliikkeessä myivät väärän kokoisen polkupyörän sisärenkaan vaikka minulla oli kuva ulkorenkaan mitoista. Kun menin vaihtamaan liikkeeseen rengasta, ei vaihto onnistunut. Liike lopetti aika pian.

Vierailija
65/72 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Motonetissä myyjä  kieltäytyi hakemasta tavaraa varastosta.

Ei kuulemma huvittanut.

Niissä on yleisesti huono työilmapiiri. Käy sääliksi työntekijöitä. 

Vierailija
66/72 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gigantissa minä tai mieheni emme saa palvelua. Myyjät pakoilevat. Sen sijaan anopille he myyvät kaiken, mitä hän ei edes tarvitse ja vähän väliä hänellä on uusi puhelin, läppäri, useita akkupankkeja joita hän ei käytä...

Pitäisiköhän anopille hankkia edunvalvoja?

Gigantissa seurasin sivusta, kun läppäriä ostavalle vanhemmalle pariskunnalle myytiin kaikenlaista tarpeetonta lisäkilkettä ( ylläitoo, vakuutusta jne... ) Oli lähellä etten huutanut: "Poikki, poikki. " Kyllä teki pahaa, niinkuin olisin huonoa parodiaa katsonut.

Vierailija
67/72 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkonummen poliisilaitos. Poliisirouva käyttäytyi tasapainottomasti. Surullinen hänen puolestaan.

Vierailija
68/72 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienkoneiden korjausliikkeessä myivät väärän kokoisen polkupyörän sisärenkaan vaikka minulla oli kuva ulkorenkaan mitoista. Kun menin vaihtamaan liikkeeseen rengasta, ei vaihto onnistunut. Liike lopetti aika pian.

Monesti kun asiakaspalvelu ja myynti ei toimi ollenkaan, niin konkurssi voi olla jo lähellä. Olen itse ollut töissä liikkeessä, joka oli menossa konkurssiin ja täytyy sanoa, että viimeisinä kuukausina ja viikkoina suorastaan häpesin oman esimieheni toimintaa asiakkaita kohtaan. Hän oli todella törkeä reklamoivalle asiakkaalle ja yhdelle työnhakijalle huusi puhelimessa, kun tämä oli "kehdannut soittaa hakemuksen perään". Vikana päivänä luovutin sitten avaimet ulosottomiehelle ja lappu luukulle. 

Vierailija
69/72 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysasemien hoitajilta ja lääkäreiltä lukuisia tilanteita... Siksi käytän yksityisiä nykyisin ja aina on löytynyt apua.

Vierailija
70/72 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ruokakaupassa jäin ilman palvelua. Kassa höpötti vaan kaverinsa kanssa, eikä huomioinut minua, vaikka olin ladannut tavarat jo hihnalle. Ei alkanut piippaamaan tavaroita, edes vaikka sanoin kuulevalla äänelle "hei!". Muutaman minuutin odotin, sitten vaan kävelin ulos ja jätin tavarat sinne hihnalle. Kassa yritti siinä vaihheessa jotain sönköttää, en vastannut, enkä katsonut taakse. Menin toiseen kauppaan ostoksille. 

Vierailija
71/72 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveysasemien hoitajilta ja lääkäreiltä lukuisia tilanteita... Siksi käytän yksityisiä nykyisin ja aina on löytynyt apua.

Mulla yksityinen on alkanut puhelimessa vihjailla että mulla olisi vain tamponi sisällä eikä mitään sellaista, joka vaatii hänen huomiotaan. (Oli polyyppi, kun sain lähetteen sairaalaan.) 

Vierailija
72/72 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS:n puoluevurkailija huusi suoraa huutoa kun erosin puolueesta. 

Väitti, että kohta ei ole enää yhtään maksavaa jäsentä.

Aivan ihana tarina, mutta se ei valitettavasti ole totta. Ja ihanaa, että löydätte fiktiosta elämäänne nautintoa ja kenties pientä voimaantumisen tunnetta. Jotenkin herttaista, voi että.

Mistä tiedät että keksitty? Reetta Angelvo-Riipinenkin lähti juuri ovet paukkuen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä