Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut ikinä aivan järkyttävän HUONOA ASIAKASPALVELUA? Millainen tilanne?

Vierailija
13.01.2026 |

Aloitan: Gigantin myyjä haukkui valitsemani puhelimen ja yritti myydä kallliimpaa. Lopulta luikki karkuun takavasemmalle,kun en lämmennyt ja toinen myyjä hoiti ostotapahtuman.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartiat ovat hauskoja. Niillä on iso ego ja duuni,jossa saa valtaa. Yhdelle mun piti esitellä takahuoneessa joka hiton lääkeliuska  lääkepussistani sekä riisua kengät ja sukat. Syytti varkaaksi ja narkkariksi. Oli naama nunrinpäin kun oikeat poliisit saapui ja sanoi että tyttö voi lähteä.

Tietääkseni vartijalla ei ole oikeutta kysyä lääkityksestä mitään, ne on luottamuksellisia terveystietoja. 

Totta. Hänellä ei tietääkseni ole myöskään vaitiolovelvollisuutta.

On niillä itseasiassa, mutta ymmärtääkö ne itse sen, ei voi olla varma. 

Vierailija
42/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonetissä myyjä  kieltäytyi hakemasta tavaraa varastosta.

Ei kuulemma huvittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa se on järjestään niin ala-arvoista, ettei sitä enää tule laitettua edes huonommuusjärjestykseen.

Aikoinaan kollega kertoi olleensa opiskeluaikaan kesähommissa Gigantissa. Kuulemma asiakkaan tarpeilla tai toiveilla ei ole mitään merkitystä. Myyjä myy sitä tuotetta, jota varaston puolella on suurin läjä. Ja siihen hyvä vakuutus päälle.

Sehän ei ole myyjän vika. On tehtävä niin kuin käsketään tai muuten on kengänkuva persauksessa.

Vierailija
44/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin respat ei ole aina itselleen sopivissa hommissa. 

Italiassa yksi respa alkoi huutamaan ja uhkailemaan kadulle heittämisellä. Sitten uhosi, että heille kyllä löytyy asiakkaita, voi vaikka käydä heti kadulta hakemassa. Ennen kuin ehti kissaa sanoa, tuli kuitenkin eri aatoksiin ja alkoi uhkailla poliisilla ja vaati maksamaan varauksen hinnan. Syy: Kysyin mistä ylimääräinen pari euroa oli ilmestynyt laskuun. Olisi ollut yksinkertaista vastata, että kaupunkiveroon tuli juuri korotus. Vaan ei.

Norjassa respa alkoi raivohuutamaan kuullessaan yhtä seurueen jäsentä kutsuttavan hänen lempinimellään. Lempinimi on verrattavissa siihen, jos hyvin pitkää ihmistä kutsutaan Pätkäksi. Tämä ei jostain syystä hänelle käynyt. Hetken suu vaahdossa raivottuaan tajusi, mitä oli tekemässä ja yritti paikkailla sitä syyttelemällä kollegoitaan siitä, että he eivät olleet kirjoittaneet asiasta varauksen oheen. Tämä tapahtui sisäänkirjautumisen yhteydessä. 

Vierailija
45/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes saanut asiakaspalvelua. Voiko sen laskea huonoimmaksi asiakaspalvelukokemukseksi? Etsin kunnollista kotiteatterijärjestelmää parin tonnin budjetilla. Katsoin ja tutkailin eri laitteita, lueskelin esitteitä ja vertailin. Olin koko ajan samassa paikassa niin lähellä kassaa kuin pysyyy olemaan ja niin, ettei minua voinut olla huomaamatta, mutta myyjät keskustelivat keskenään ja palvelivat jatkuvasti iäkkäämpiä, joille pakkotuputtivat sitä sun tätä. Minä jäin varmaan nuoruuttani ilman palvelua, ei nähty siis minua tosiliikkeellä. Lopulta sain yhden myyjän mielenkiinnon heräämään, kysyi tarvitsenko apua, sanoin että en enää, kun sitä jo puoli tuntia odotin saamatta ja lähdinkin pois. Laitoin yritykseen palautetta ja olisin saanut 20e  lahjakortin, mutta sanoin että äänestän jaloillani enkä enää asioi heillä. Enkä ole kymmeneen vuoteen käynytkään. 

Vierailija
46/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gigantissa minä tai mieheni emme saa palvelua. Myyjät pakoilevat. Sen sijaan anopille he myyvät kaiken, mitä hän ei edes tarvitse ja vähän väliä hänellä on uusi puhelin, läppäri, useita akkupankkeja joita hän ei käytä...

Pitäisiköhän anopille hankkia edunvalvoja?

Vierailija
47/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaivannut apua, mutta pyörin Alkossa tovin eikä myyjä tullut kertaakaan kysymään tarvitsenko apua. Sen sijaan hyllytteli ja oli oikeasti asiakkaiden tiellä.

Vierailija
48/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia. Vaihdoin muutama vuosi sitten liittymätyyppiä. 

Kaikki meni pieleen. Laskutus väärin, perittiin ylimääraisiä maksuja, vaikka luvattiin ihan muuta. 

Reklamoin niin Aspalle netissä, monta kertaa. Aina luvattiin korjata ja hyvittää, kaskettiin tehdä itse korjaus laskuun. Sitten tuli perintäkirje tuosta korjauksesta. Taas selviteltiin monta kertaa. Luvattiin korjata. 

Lopulta tilanne korjautui, kun irtisanoin liittymän. 

Nyt vaihdoin sitten Elisaan. Taitaa olla sama rumba edessä. Tuli viallinen SIM, kävin myymälässä korjaamassa asiaa, tuli ylimääräinen lasku tästä avauksesta myymälässä. 1. lasku muutenkin pielessä.

Taas alkaa taistelu? Aspaan ei saa yhteyttä. 

Miten voi olla näin surkeeta?

Vierailija
49/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaivannut apua, mutta pyörin Alkossa tovin eikä myyjä tullut kertaakaan kysymään tarvitsenko apua. Sen sijaan hyllytteli ja oli oikeasti asiakkaiden tiellä.

Jos siellä on yhtä vähän työntekijöitä ja yhtä pienet hyllyvälit kuin täällä niin en sanoisi erityisen huonoksi asiakaspalveluksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän