Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut ikinä aivan järkyttävän HUONOA ASIAKASPALVELUA? Millainen tilanne?

Vierailija
13.01.2026 |

Aloitan: Gigantin myyjä haukkui valitsemani puhelimen ja yritti myydä kallliimpaa. Lopulta luikki karkuun takavasemmalle,kun en lämmennyt ja toinen myyjä hoiti ostotapahtuman.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo vaatekaupassa nais myyjä käski minut ulos kaupasta koska halusin ostaa halvemman takin. Se halusi esitellä jotain 150-200 euron takkeja ja sanoin etten maksa yli satasta takista. Sitten se suuttui oikeesti ja sanoi ole hyvä ja poistu kaupasta meillä ei ole sinulle mitään.

Mitä ihmettä menet  parempiin liikkeisiin häiritsemään satasellasi?

Menen Vehoon tonni kourassa vaatimaan, että auto pitäisi saada.  Ymmärrän,  etten saa ihan parasta palvelua.

Vierailija
22/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-Kioskilla eräs naismyyjä hämmästeli aikanaan kovaan ääneen kun halusin nuorena naisena ostaa kaksi punaista askia tupakkaa, pyöritteli silmiään ja päätään ja tosiaan oikein kovaan ääneen kailotti "jaa punaista, huh-huh". Ja kyllä, oli muitakin asiakkaita siellä. Tämä tapahtui n. 10 vuotta sitten. Sittemmin olen tupakoinnin tyystin lopettanut, mutta en ymmärrä alkuunkaan tuollaista reaktiota myyjänä toimivalta. Sama kun rupeis vaikka hämmästelemään kaupan kassalla miksi joku ostaa normikortsuja eikä niitä XL-kortsuja. Aivan aivotonta menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo vaatekaupassa nais myyjä käski minut ulos kaupasta koska halusin ostaa halvemman takin. Se halusi esitellä jotain 150-200 euron takkeja ja sanoin etten maksa yli satasta takista. Sitten se suuttui oikeesti ja sanoi ole hyvä ja poistu kaupasta meillä ei ole sinulle mitään.

Jos ei kerran ollut satasen takkeja?

Itse olet jotenkin alkanut uhota, että ostat vain korkeintaan satasen takin. 

Kyllä siellä oli satasen takkeja ja alle satasen takkeja. Ihan tavallinen kauppa se minusta oli.

Vierailija
24/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa  sain kaikki muut  kirjat lainattua  paitsi  yhden,kone huusi punaisena ja pyysi henkilökuntaa paikalle. KIrjastonhoitaja alkoi syyttää,että olin rikkonut koneen.

Vierailija
25/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia kokemuksia! Onko ihme että ihmiset ostaa nykyään kaiken netistä? 

Vierailija
26/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, muistin juuri todella oudon myyjän lähialepan kassalla. Se jotain hidasteli, ei kiittänyt, naama niin mutrulla kuin olla ja voi. Maksoin käteisellä ja se laittoi ne vaihtorahat siihen kassan "pöydälle". Yleensä ne annetaan takaisin käteen, en edes tiennyt, että siinä kassalla oli semmoinen pieni pöytä. Jotenkin jäi hävettämään sen huonon käytöksen puolesta. Jäi siihen paikalleen vaan istumaan kuin lähdin. Yleensä ne lähtevät heti töihin siitä takaisin.

Vierailija
27/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakaupan myyjä ei suostunut sekoittamaan haluamaani ulkomaalin sävyä lokakuussa. Hänen mielestään en voi maalata lokakuussa. Olisin maalannut sisällä hallissa ulos tulevia aidan osia, mutta ei sitten.

Myöskin rautakaupan puutavarapuolella myyjä

ei suostunut antamaan tarvitsemaani puutavaraa, kun sen ottamiseen tarvittiin trukkia. Hän sanoi ettei enää ehdi, kun liike menee kiinni 45 minuutin kuluttua. 

Vierailija
28/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan tulee vaan mieleen semmoset paikat jotka nettitietojen perusteella pitäisi olla auki ja ovessakin lukee niin, eikä mitään ilmoitusta missään poikkeuksista, mutta kun saavut perille on pulju kiinni eikä hajuakaan avautuuko ja jos niin milloin.

Yksi kahvila myös teki jatkuvasti sitä että avautui suht myöhään, klo 10, mutta muualla leivotut tarjottavat saapui heille 2-3h myöhemmin eli siellä ei siis ollut edes mitään myytävää. Woltin kautta kuitenkin näkyi että kaikki myynnissä heti aukioloaikana, että en tiedä miten he toimivat kun ne pullat ei tyhjästä manifestoidu, viekö Wolt-kuskitkin sitten tilaukset perille 2-3h päästä. Aika hämmentävää.

Vierailija
29/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Tokmannilla ostoksilla. Olin raskaana ja päälläni oli ns poncho. Huomasin että vartija vilahtelee näkökentässä mutta en välittänyt siitä ja keräsin koriin mm. muutaman kahvimukin ja hiusvärin. Kassan jälkeen sama vartija oli äkkiä vieressäni,vaati kuittia  ja kassin avaamista. Mulla oli vaan se muovipussi sekä lompakko kädessä. Koetti nostaa ponchon helmaa ja tunnustella vatsaani,huusin että älä vttu koske! Tajusi sitten ilmeisesti että olin siunatussa tilassa enkä tunkenut pölynimuria ponchon alle,kun päästi lähtemään.

Tuon jälkeen meni melkein kymmenen vuotta ennenkuin uudestaan Tokmannille astuin

Vierailija
30/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupan myyjä alkoi tarjoustuotetta katsomaan koneelta ja alkoi valehdella, ettei kyseinen laite edes toimi kunnolla suomessa. Hämmästyneenä katselin. Hain laitteen toisesta kaupasta. Hyvin toimi 4 vuotta.

Ostin puhelimen ja siihen kuuluvia tarvikkeita olisin maksanut käteisellä, mutta puhelimen kortilla. Myyjä kertoo tympiintyneenä, että sitä kortin katetta voi nostaa. Heillä ei käy käteinen. En kaivanut toisen pankin korttia taskussa. Vaan kävelin toiseen liikkeeseen hakemaan ne tarvikkeet. Missään ei lukenut, ettei käteinen käy siinä dna pisteessä. Päätin, että jos saman liikkeen toisessa paikassa on yhtä huonoa palvelua. Siirrän koko perheen liittymät muualle. Ei onneksi ole ollut. Tuohon toiseen en edes vilkaise. Haen puhelimet tarvikkeineen siitä vierestä. Jos satun tarvitsemaan.

Vierailija
31/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekisssa farmaseutti ei vastannut sanallakaan asialliseen kysymykseen tuotteen tilaamisesta, ainoastaan "tonnin seteli" oli seurauksena.

Vierailija
32/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartiat ovat hauskoja. Niillä on iso ego ja duuni,jossa saa valtaa. Yhdelle mun piti esitellä takahuoneessa joka hiton lääkeliuska  lääkepussistani sekä riisua kengät ja sukat. Syytti varkaaksi ja narkkariksi. Oli naama nunrinpäin kun oikeat poliisit saapui ja sanoi että tyttö voi lähteä.

Vierailija
33/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Pari kertaa aikoinaan asioin tullissa, kun olin jotain tilannut EU:n ulkopuolelta, eli jenkeistä.

Tullivirkailija, nuorehko nainen, palveli minua sillä asenteella, että hän tietää minun rikkoneen lakia, kyse on enää siitä, mikä rikos on kysymyksessä.

Hän opasti minua sanoen: Kato tosta se tullausnimike. Ja osoitti pöydällä olevaa kirjaa, jonka kannet oli parinkymmenen sentin päässä toisistaan. Ja sivut täynnä ihan kryptistä tekstiä. Koneen osat jotka ovat auton tai moottoripyörän osia, mutta eivät maatalouskoneen osia, eivätkä käytettyjä. Tullausnumero se ja se, tullausprosentti se ja se, milloin kuljetuksen kustannus on vähäistä suurempi muttei kuitenkaan enempää kuin se ja se....  Kun näytin hiukan epävarmalta, niin lopulta se tuli helvetin vihaisena itse paiskomaan sitä raamattua siihen pöydälle. 

Vierailija
34/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin keittiöremonttia. Yksi K-rauta möi sitten pöytälevyt, siellä oli jonkun firman edustaja. Lupasivat leikata mittoihin 2 kpl ja hakupäivänä hinta oli noussut 150€:lla. Meinasin jättää ne sinne, mutta ei se siinä konkurssissa tuntunut enää missään. Ko edustaja ei tietenkään sattumalta ollut tuolloin paikalla.

Vierailija
35/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartiat ovat hauskoja. Niillä on iso ego ja duuni,jossa saa valtaa. Yhdelle mun piti esitellä takahuoneessa joka hiton lääkeliuska  lääkepussistani sekä riisua kengät ja sukat. Syytti varkaaksi ja narkkariksi. Oli naama nunrinpäin kun oikeat poliisit saapui ja sanoi että tyttö voi lähteä.

Tietääkseni vartijalla ei ole oikeutta kysyä lääkityksestä mitään, ne on luottamuksellisia terveystietoja. 

Vierailija
36/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeestaan tulee vaan mieleen semmoset paikat jotka nettitietojen perusteella pitäisi olla auki ja ovessakin lukee niin, eikä mitään ilmoitusta missään poikkeuksista, mutta kun saavut perille on pulju kiinni eikä hajuakaan avautuuko ja jos niin milloin.

Yksi kahvila myös teki jatkuvasti sitä että avautui suht myöhään, klo 10, mutta muualla leivotut tarjottavat saapui heille 2-3h myöhemmin eli siellä ei siis ollut edes mitään myytävää. Woltin kautta kuitenkin näkyi että kaikki myynnissä heti aukioloaikana, että en tiedä miten he toimivat kun ne pullat ei tyhjästä manifestoidu, viekö Wolt-kuskitkin sitten tilaukset perille 2-3h päästä. Aika hämmentävää.

Olemme mieheni kanssa viimeisen neljän vuoden aikana yrittäneet käyttää lähialueen palveluja, mutta tässä esimerkkejä, kuinka emme ole saaneet palvelua:

1. Parturi nettisivujen mukaan auki, jonottamatta pääsee. Paikalle mentäessä ovi on lukossa ja valot pois päältä. Ovessa ei mitään tietoa.

2. Ravintolassa tarjolla lounas ma-pe, nettisivuilla aukioloajat. Yritetään mennä syömään, ei ole maanantaisin auki.

3. Seisomme leipomon oven takana, ovessa lukee aukioloajat. Pitäisi olla auki. Leipuri on paikalla, avaa oven ja sanoo eri aukioloajat.

4. Olin varannut ajan renkaanvaihtoon. Paikalle mentäessä ovessa lappu: suljettu.

Vierailija
37/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantissa minä tai mieheni emme saa palvelua. Myyjät pakoilevat. Sen sijaan anopille he myyvät kaiken, mitä hän ei edes tarvitse ja vähän väliä hänellä on uusi puhelin, läppäri, useita akkupankkeja joita hän ei käytä...

Vierailija
38/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni vartijalla ei ole oikeutta kysyä lääkityksestä mitään, ne on luottamuksellisia terveystietoja. 

Totta. Hänellä ei tietääkseni ole myöskään vaitiolovelvollisuutta.

Vierailija
39/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä jakaa teille sattumus, minkä koin yhdessä kaverini kanssa.

Kaverini halusi ostaa itselleen kivan vauhtikärryn myytyään yhtiönsä jonkinlaiseen hintaan.

Menimme sitten pyörimään autokauppaan ja ihmettelimme aikamme häntä kiinnostavaa autoa. Henkilökunta ei millään ehdi, makustellessaaan viime perjaintain kännisattumuksia, kiinnittää meihin mitään huomiota.

Lopulta ystäväni menee häiritsemään henkilökuntaa ja he kehottavat menemään nyt vaan odottamaan sinne auton luo. Odottelemme hetken ja kun ketään edelleenkään ei kuulu asiat alkavat mennä, hmm, jengoiltaan.

Ystäväni ja minä menemme häiritsemään jälleen henkilökuntaa. Hän lohkaisee: "Anteeksi, että häiritsen näin työaikana, mutta mitä voitte kertoa tuosta valkoisesta autosta?" 

Henkilökunnan edustaja palauttaa kysymyksen asiallisesti, ja kertoo sen olevan aika kallis.

Sitten ystäväni kysyy, että onko kaupassa töissä aikuisiakin ja voisiko hän puhua sellaisen kanssa.

Tämän jälkeen saimme kehotuksen poistua liikkeestä välittömästi tai vartija soitetaan poistamaan meidät.

Että olettekos tullut heitetyksi ulos autokaupasta?

Minä olen!

Vierailija
40/49 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturit jotka auki vain sovitusti ja joihin voi varata ajan ainoastaan lataamalla älypuhelimeensa tietyn ajanvaraussovelluksen jossa pitää myös maksaa ennakkoon. Olen jättänyt menemättä kun menee niin hankalaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän