Mistä tulee luulo, että yh-äidille kelpaa kuka vaan?
Olen itse yh-äiti, ja tunnen paljon muitakin, eikä meille kelpaa oikein kukaan. Me ei todellakaan haluta mitään säätöjä ja epävakaita suhteita elämäämme, eikä meillä ole aikaa minkäänlaisen pelleilyyn. Yhdenkään tuntemani yh-äidin elämästä ei puutu miestä, ja monet ovat todella tyytyväisiä siihen, ettei tarvitse sellaista nurkissaan katsella, minä mukaan lukien. Välillä huomaan, että muhun suhtaudutaan jonain epätoivoisena miehenkipeänä säälittävänä reppanana, kun itse taas usein säälin parisuhteessa olevia naisia. Monet miehet eivät ole kovinkaan hyviä kumppaneita tai vanhempia.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia välttelen suomalaisia naisia kuin ruttoa.
Onneksi matkustelen työn puolesta paljon, joten ei ole ongelma löytää tasokkaita naisia.
Eli sinulle ei kelpaa nainen, joka tietää oman arvonsa ja joka ei harrasta irtosuhteita? Erikoista.
Nämä "tietää oman arvonsa"-naiset sitten aina päätyvät yhteen jonkun sekakäyttäjänistin, lähi itäläisen tai afrikkalaisen kanssa.
Ja eipä se ole tavarastaan kovin tarkka ole ollut jos on päätynyt yksinhuoltajaksi.
No itse olin sen verran tarkka, että lapseni on tehty klinikalla.
Ehkä sen miehen pitäisi olla tavarastaan tarkka, ettei laista vastuusta ja siitä lapsia, joiden elämässä ei sitten kuitenkaan jaksakaan olla. Jännästi se on sen naisen vika sitten aina.
Juuri noin, toi on hyvä. Olen samaa mieltä, että teikäläisten ei kannata miehiä paljon katella.
Moni mies säästyy paljolta, kun lähellä ei ole ahdistusta tms draamaa
Kolme harhaluuloa:
1. Että yh:lle muka kelpaa kuka vaan
2. Että yh:lla ei muka olisi tarjontaa
3. Että yh muka haluaa juuri sen yh:ita vihaavan miehen
Käytännössä kyseessä on vain jämämiehien copet kun eivät kelpaa kenellekään, eivät luonnollisesti sille yh:llekaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia koska yh äiti ei laadukkaalle miehelle kelpaa.
T. INCEL, joka ei kelpaa kellekään
Tiedätkö muuten, mikä on kehäpäätelmä?
Koska baarit ja deitttisaitit ovat pullollaan yyhoita joille kelpaa suunnilleen mikä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin, toi on hyvä. Olen samaa mieltä, että teikäläisten ei kannata miehiä paljon katella.
Moni mies säästyy paljolta, kun lähellä ei ole ahdistusta tms draamaa
Niin, mies joka saa ahdistusta ja draamaa siitä että tapailee naisia, on päästään sekaisin. Kukaan ei pakota teitä kyrvällisiä olemaan naisten kanssa. Te itse änkeätte.
Vierailija kirjoitti:
Onhan yh-äidin ottava mies luuseri, joka ei pystynyt ilmeisesti parempaan. Tai pahimmillaan jopa pedo, joka haluaa päästä naisten läheisyyteen.
*naisten lasten läheisyyteen
Vierailija kirjoitti:
aivan oikein suurin osa suomalaisista on nykyään päästään sekaisin ja kumppania ei kannata ottaa
eli et saanut ketään ja olet katkera
Onnellinen nainen, joka ei tarvitse miestä, on suurin uhka miehille.
Ei jää enää muita keinoja kuin yrittää loukata ja häpäistä ja kyseenalaistaa seksuaalimoraalia. Ja ainoa, mitä sillä saa aikaan, on naisten yhä kasvava onnellisuus siitä, ettei tarvitse miestä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Koska baarit ja deitttisaitit ovat pullollaan yyhoita joille kelpaa suunnilleen mikä vaan.
Sun logiikan mukaan ei sitten olisi inseleitä ja sä et oisi neitsyt.
Olen tapaillut yksinhuoltajia. Seksiä se on eikä parisuhde. Tuossa naapurissakin asui 2 lapsen yksinhuoltaja ja tapailin sitä 8 kuukautta. Tiedän ettei naiset halua miestä kotiinsa asumaan joten seksisuhde on parempi vaihtoehto.
Yh-äiti katsoo todella tarkkaan, millaisen miehen kanssa lähtee suhteeseen. Hänellähän on takanaan jo raskas pettymys lapsensa isästä. Taitaa mieluummin olla yksin. Helpompaa niin kuin ottaa riesakseen ison mieslapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan yh-äidin ottava mies luuseri, joka ei pystynyt ilmeisesti parempaan. Tai pahimmillaan jopa pedo, joka haluaa päästä naisten läheisyyteen.
*naisten lasten läheisyyteen
Suurinosa parisuhteessa/aviossa olevien miesten tekemästä pedofiliasta tapahtuu ihan ydinperheiden sisällä, joten pitäisikö teidän miesten vaan lopettaa se pedoilu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että tarkoitetaan niitä, jotka siirtyvät nopeasti lyhyestä suhteesta toiseen ja tekevät lapsen heti mihin tahansa suhteeseen. Pieni porukka, joka pilaa kaikkien maineen.
Suomessa naiset synnyttävät yleensä vain yhden lapsen. Ei sitä yhtä lasta voi monelle miehelle synnyttää, eikä naisten maine siitä voi pilaantua muuten kuin naisvihamiesten valhepuheessa. Miehillä sen sijaan on useammin lapsia usean naisen kanssa. Miksi kutsut sellaisia miehiä ja varmaan mielestäsi pilaavat myös sinun maineen?
Olen nainen eikä minulla ole nimitystä sen paremmin "sellaisille" miehille kuin naisillekaan. Voit kuitenkin uskoa, etten kelpuuttaisi miestä, jolla on lapsia siellä täällä, ihan turhaa säätöä elämään. Jos miesvihaltasi olisit kyennyt lukemaan viestini ajatuksella, huomaisit että kirjoitin pienestä porukasta enkä niistä naisista, joilla on yksi lapsi. Taidat olla yh, joka kuitenkin sisimmässään häpeää epäonnistumistaan, muuten ei luulisi olevan tarvetta käyttäytyä noin vihamielisesti anonyymillä palstalla. Kasvata selkäranka ja hanki terve itsetunto niin ei tarvitse pillastua kaikesta ja kuvitella olemattomia.
Onko nyt siis niin, että naisen pitää aina muistaa olevansa alinta kastia, jos hänellä ei ole miestä. Ihan sama, onko yksinhuoltaja vai ei, mutta ei kannata nirsoilla, kenen tahansa pitää kelvata. Sitten kun ottaa sen kenen tahansa, ja tekee sen kanssa lapsen, ja mies onkin ihan parisuhteeseen ja vanhemmaksi sopimaton, voidaan yhdessä todeta, että nainen on idiootti, kun otti kumppanikseen vastuuttoman ukon. Erohan siitä tulee (naisen vika tietenkin), koska oli niin typerä, että valitsi väärän miehen. Ja sitten nainen vasta onkin pohjasakkaa, säälittävä yh.
Miten tässä pelissä voisi voittaa?
No tietenkin lakkaamalla pelaamasta sitä, ja tekemällä sellaisia elämänvalintoja, joista tulee oikeasti onnelliseksi.
Yh-äidit on jonon viimeisiä joihin miehet koskevat. Siitä se luulo tulee.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt siis niin, että naisen pitää aina muistaa olevansa alinta kastia, jos hänellä ei ole miestä. Ihan sama, onko yksinhuoltaja vai ei, mutta ei kannata nirsoilla, kenen tahansa pitää kelvata. Sitten kun ottaa sen kenen tahansa, ja tekee sen kanssa lapsen, ja mies onkin ihan parisuhteeseen ja vanhemmaksi sopimaton, voidaan yhdessä todeta, että nainen on idiootti, kun otti kumppanikseen vastuuttoman ukon. Erohan siitä tulee (naisen vika tietenkin), koska oli niin typerä, että valitsi väärän miehen. Ja sitten nainen vasta onkin pohjasakkaa, säälittävä yh.
No tietenkin lakkaamalla pelaamasta sitä, ja tekemällä sellaisia elämänvalintoja, joista tulee oikeasti onnelliseksi.
Jättämällä sen lapsen tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Yh-äidit on jonon viimeisiä joihin miehet koskevat. Siitä se luulo tulee.
Ja ne miehet, jotka luulevat, että heillä on jono naisia, ja ajattelevat yh-äideistä noin, eivät koskaan pääse yh-äitejä edes kosketusmatkan päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättämällä sen lapsen tekemättä.
Jep, äijät! Vasektomiat kehiin, se on vastuullinen valinta, jos ei vanhemmuus kiinnosta.
Naisille suosittelen itsellistä äitiyttä hedelmöityshoidoilla.
Miksi?
Jotta se huonompi mies saisi pillua? Mikä pilluautomaatti mä olen. Huono mies ei tuo mitään sellaista, mitä nainen tarvitsisi.