Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tulee luulo, että yh-äidille kelpaa kuka vaan?

Vierailija
12.01.2026 |

Olen itse yh-äiti, ja tunnen paljon muitakin, eikä meille kelpaa oikein kukaan. Me ei todellakaan haluta mitään säätöjä ja epävakaita suhteita elämäämme, eikä meillä ole aikaa minkäänlaisen pelleilyyn. Yhdenkään tuntemani yh-äidin elämästä ei puutu miestä, ja monet ovat todella tyytyväisiä siihen, ettei tarvitse sellaista nurkissaan katsella, minä mukaan lukien. Välillä huomaan, että muhun suhtaudutaan jonain epätoivoisena miehenkipeänä säälittävänä reppanana, kun itse taas usein säälin parisuhteessa olevia naisia. Monet miehet eivät ole kovinkaan hyviä kumppaneita tai vanhempia.

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan kavereistani ei sääli minua, kun en asu miehen kanssa. Moni heistä haaveilee erosta, kun lapset ovat kasvaneet. Harrastan seksiä miehen kanssa noin kerran vuodessa, kyseessä on vuosikymmeniä tuntemani sinkku kaverimies. Oma käsi on tyydytykseen parempi, mutta joskus harvoin kaipaan miehen alastonta kehoa itseäni vasten.

Vierailija
2/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan oikein suurin osa suomalaisista on nykyään päästään sekaisin ja kumppania ei kannata ottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille naisille se taloudellinen hyöty ja turva miehestä on se tärkein koska on lapsi elätettävänä. Ei kaikille mutta osalle.

Vierailija
4/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi syytä kelvata vähän huonompikin mies kun ei ole itsekään sitä ylintä kastia.

Vierailija
5/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia välttelen suomalaisia naisia kuin ruttoa.

Onneksi matkustelen työn puolesta paljon, joten ei ole ongelma löytää tasokkaita naisia.

Vierailija
6/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisi syytä kelvata vähän huonompikin mies kun ei ole itsekään sitä ylintä kastia.

Mitä h-vetin kastia? Ei täällä ole mitään kasteja. Ja miksi kenellekään pitäisi kelvata yhtään mikään, mitä ei oikeasti halua?

Vierailija
7/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi matkustelen työn puolesta paljon, joten ei ole ongelma löytää tasokkaita naisia.

Siis välttelet suomalaisia naisia, koska täällä yksinhuoltajien ei ole pakko olla miesten kanssa, jos eivät halua? Että olisi parempi, että olisivat miesten kanssa pakosta, vaikka eivät haluakaan? Sekö olisi miehille kiva?

Vierailija
8/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulle ei kelpaa nainen, joka tietää oman arvonsa ja joka ei harrasta irtosuhteita? Erikoista.

Vierailija
9/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kuormanjakoon ole tarvetta, tai ehdokkaita on runsaasti tarjolla, niin sittenhän menee varsin hyvin. Toisilla ei ole niin hyvä tilanne.

Vierailija
10/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kuormanjakoon ole tarvetta, tai ehdokkaita on runsaasti tarjolla, niin sittenhän menee varsin hyvin. Toisilla ei ole niin hyvä tilanne.

Valitettavasti usein mies lisää sitä kuormaa arkeen, ei helpota elämää.

Vierailija
11/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille naisille se taloudellinen hyöty ja turva miehestä on se tärkein koska on lapsi elätettävänä. Ei kaikille mutta osalle.

Minulle mies oli taloudellinen taakka, fyysinen sekä henkinen uhka, jonka panos kodin- sekä lastenhoitoon oli olematon.

Haitallinen turhake siis kyseinen mies. Luuli ilmeisesti lasten synnyttä voivansa aloittaa sikailun, kun lasten takia en voisi erota.

Vierailija
12/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tarkoitetaan niitä, jotka siirtyvät nopeasti lyhyestä suhteesta toiseen ja tekevät lapsen heti mihin tahansa suhteeseen. Pieni porukka, joka pilaa kaikkien maineen.

Vierailija
13/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se näin lapsettomankin mielestä itsestäänselvää, että vaatimukset kumppanille kasvaa, kun se pitäisi uskaltaa päästää itsensä lisäksi myös lastensa lähelle. 

Luulen että tuo on parisuhdepoolista jääneiden miesten propagandaa. Heille pahin mahdollinen skenaario on jäädä ilman puolisoa, niin sitten heijastetaan se hätää muihinkin ja toivotaan, jos pääsisi edes lapseksi jonkun toisen perheeseen. 

Vierailija
14/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä koulutus, vakaa työtilanne ja omistusasunto. Lapsen kanssa eletään tosi hyvää arkea. Tehdään ihan normaaleja asioita, ja joskus käydään pikku reissussa, ja ainakin pari kertaa kuussa ulkona syömässä. Lapsi harrastaa, ja mulla on rahaa maksaa siitä. Meillä on terveysvakuutukset.

Minkäänlainen parisuhde tai säätö ei kiinnosta. En tarvitse ketään, enkä halua ketään sotkemaan meidän kuvioita. Olen todella onnellinen.

Vierailija
15/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kaltaisilla naisilla on yleensä mies, josta ei ole tukea yhtään mihinkään.

Vierailija
16/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti usein mies lisää sitä kuormaa arkeen, ei helpota elämää.

Ei sellaisia kannata tapailla. Jos ehdokkaita on niin valitse sellainen, joka ei aiheuta kuormitusta.

Vierailija
17/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aivan oikein suurin osa suomalaisista on nykyään päästään sekaisin ja kumppania ei kannata ottaa

Te hullut miehet voisitte käyttää teepaitaa jossa lukee ÄO<70 ja INCEL.

Toki huomaahan se hyvin äkkiä miehestä muutenkin. Esim. siitä, ettei sille passaa treffit kahvilassa ja ettei se edes ilmannu paikalle kun se on kyyryssä nurkassa eikä pääse sieltä pois.

Vierailija
18/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan yh-äidin ottava mies luuseri, joka ei pystynyt ilmeisesti parempaan. Tai pahimmillaan jopa pedo, joka haluaa päästä naisten läheisyyteen.

Vierailija
19/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että tarkoitetaan niitä, jotka siirtyvät nopeasti lyhyestä suhteesta toiseen ja tekevät lapsen heti mihin tahansa suhteeseen. Pieni porukka, joka pilaa kaikkien maineen.

Suomessa naiset synnyttävät yleensä vain yhden lapsen. Ei sitä yhtä lasta voi monelle miehelle synnyttää, eikä naisten maine siitä voi pilaantua muuten kuin naisvihamiesten valhepuheessa. Miehillä sen sijaan on useammin lapsia usean naisen kanssa. Miksi kutsut sellaisia miehiä ja varmaan mielestäsi pilaavat myös sinun maineen?

Vierailija
20/125 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia koska yh äiti ei laadukkaalle miehelle kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä