Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffimies haluaa minun valmistavan hänelle liharuokaa, vaikka olen kasvissyöjä

Vierailija
11.01.2026 |

Kävin treffeillä ravintolassa syömässä yhden ihan mukavan, korkeastikoulutetun miehen kanssa. Siellä tulin ihan vaan ohimennen maininneeksi olevani kasvissyöjä (käytän myös munaa ja maitotuotteita eli en ole vegaani). Toisille treffeille ehdotin, että tulisiko hän mun luokse kylään ja voisin vaikka valmistaa pizzaa. Tähän mies vastasi: "olisiko siinä pizzassa jotain lihaa minulle?". Vastasin, että teen kasvispizzaa. Sitten hän ehdotti, että käytäisiinkö mielummin jossain pizzeriassa syömässä ja minä suostuin tähän.

Minulle vaan tuli tuosta ehkä vähän huono fiilis, kun hän vihjasi minulle, että minun pitäisi valmistaa hänelle lihatäytteinen pizza, että kasvispizza ei käy. Tuo antaa itsestään Nirson vaikutelman. Mitä vikaa kasvisruoassa on?

Kommentit (211)

Vierailija
141/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaa-haaa haaaa, ei helvetti mikä surkea provo!

Liha ja koulutus.

Oliko kenties valkoinen riistäävä mies?

VMP!!! Nämä yritykset ovat kyllä niin huvittavia nykyisin.

Vierailija
142/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, tosi harmi.

Minulla osui treffeille väikkäriä tekevä ylipainoinen tummaihoinen feministi joka vaati tofua treffeillä.

Kamalaa väkisin vaatimista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrrä mitä pahaa siinä on jos ehdottaa itselleen mieluisampaa vaihtoehtoa? Eihän se mies missään kohtaa edes sanonut että sinun pitäisi valmistaa hänelle lihapizza.

Vierailija
144/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksaisi ruokavalioasioista vääntöä. Ruokaa pitää syödä joka ikinen päivä. Jos ruokavaliot ei sovi yhteen, vaan siitä syntyy ristiriitoja, niin niitä sitten tulee siinä suhteessakin koko ajan. Riippuu tietysti ihmisistäkin, että miten eroavaisuudet pystyy kohtaamaan ja miten paljon on ok, että syödään vaan eri ruokia, eikä tehdä siitä numeroa. 

Joillekin ruoka on rakkauden osoitus, ruuan jakaminen ehdoton must ja toisille jotain muuta. 

Itselläni on terveyden takia tietty ruokavalio ja mulle olis ihan ok, että syödään eri ruokia. Vastaavasti siinä olen ehdoton, että en kuuntele mitään vittuilua tai edes vahingossa tyhmiä kuitteja omasta ruokavaliostani enkä tietenkään mitään painostusta mihinkään suuntaan. Eli kunnoittava pitää olla. Vastaavasti kunnoitan toisen ruokavaliota, perustui se sitten mieltymyksiin tai maailmankatsomukseen tai terveyteen. Jos arjessa tulee liikaa säätöä, niin sitten ei vaan sovita yhteen eikä se ole kummankaan vika. 

Vierailija
145/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa. Olen itse ketoilija eikä ole mitään ongelmaa kokata muille hiilarihöttöä, jos he sitä haluavat.

Vierailija
146/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko valmis tekemään liharuokaa tuleville lapsillesi vai haluatko pakottaa kaikki omalle ruokavaliollesi?

Ei ole vaikeaa laittaa puoleen pitsaan vaikka kunkkua.

Ei kelpaa Ruotsin eikä Englannin ainakaan - kamalat käppänät.

Vierailija
147/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä täysi provo voi vieläkin rullata?

Vierailija
148/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, tosi harmi.

Minulla osui treffeille väikkäriä tekevä ylipainoinen tummaihoinen feministi joka vaati tofua treffeillä.

Kamalaa väkisin vaatimista!

olisko numeroa, jos hän on vielä vapaana?

N46

Vierailija
149/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän vain kysyi onko lihaa siinä? Kun ei, ollut niin ehdotti pizzeriaa. Missä kohtaa hän pyysi sinua valmistamaan hänelle liharuokaa?

Hän antoi ymmärtää, ettei kasvispizza kelpaa hänelle. Jos kelpaisi, ei hän olisi ottanut koko liha-asias puheeksi 

Ap

Saattaa olla vaan fiksu mies, testasi sun kasvisehdottomuuttasi ja pystyy nyt tekemään johtopäätöksen että et oo vaimomatskua. Tai sitten on silläkin tapaa fiksu että ymmärtää pizzan olevan ruokaa, jota syödään epäterveellisyyden takia harvakseltaan ja olisi hullua syödä jotain, joka on epäterveellistä ja ei hyvänmakuista.

Vierailija
150/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän se nirso olet. Sitä paitsi pitsaa on helppo tehdä useampaa eri sorttia samalle taikinanpalalle. 

Mies ansaitsee paremman naisen...

Vierailija
151/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot take: Et ollut treffeillä miehen vaan miesvauvan kanssa. Jos ei osaa edes kohteliaisuutta syödä pizzaa tai yhtään mitään mikä ei ole tehty just siihen omaan autistiseen makuun. Siinä tekee elämänsä itse vaikeaksi jos ei koskaan kokeile mitään uutta, ei siksi että olisi allergiaa tai eettisiä syitä, vaan jonkun v.tun raaka-aine pakkomielteen takia. Että muuten kyllä pizza menee niillä samoilla kasviksilla ja juustoilla, mutta jos siitä puuttuu liha niin tulee suru puseroon. Kuvittele millaista olisi käydä sen kanssa kylässä, hirveä myötähäpeä kun alkaisi kiukuttelemaan tarjottavien edessä. V.ttu kuolkoon nälkään sitten! :D

Jos jo treffeillä yrittää pompottaa sinut toimimaan elämänarvojasi vastaan ja vänisee niin kuvittele mitä se olisi suhteessa. Miesvauva. Vain pedari deittailisi sellaista. Hyi.

Vierailija
152/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän vain kysyi onko lihaa siinä? Kun ei, ollut niin ehdotti pizzeriaa. Missä kohtaa hän pyysi sinua valmistamaan hänelle liharuokaa?

Hän antoi ymmärtää, ettei kasvispizza kelpaa hänelle. Jos kelpaisi, ei hän olisi ottanut koko liha-asias puheeksi 

Ap

Saattaa olla vaan fiksu mies, testasi sun kasvisehdottomuuttasi ja pystyy nyt tekemään johtopäätöksen että et oo vaimomatskua. Tai sitten on silläkin tapaa fiksu että ymmärtää pizzan olevan ruokaa, jota syödään epäterveellisyyden takia harvakseltaan ja olisi hullua syödä jotain, joka on epäterveellistä ja ei hyvänmakuista.

Ei sellainen ole mies joka ei pysty syömään normaalisti, eikä aviomiesmatskua jos ei osaa itse edes kokata ruokiaan vaan pitää etsiä jotain ilmaista kokkia itselleen.

Vierailija
153/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy olin mummin hautajaisissa ja siellä tarjottiin ranskalaisia ilman kepappia ja kanelikierrettä ilman jauhelihaa! Minä en voi syödä ruokaa jossa ei ole lihaa! Minä kuolen! :(((

Vierailija
154/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön lihaa, enkä valmista naisille kasvisruokaa.

Vierailija
155/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, hyvä resepti jos haluaa olla loppuelämänsä yksin.

Yksinkin on aina parempi kuin sietämätöntä uliuli miestä palvellen.

Vierailija
156/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse syön lihaa, enkä valmista naisille kasvisruokaa.

Eihän siinä jos ei osaa edes kokata. Jokuhan kokkaa kehitysvammaisillekin palvelutaloissa, eivät he itselleen tai muille ruokaa tee.

Vierailija
157/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sellainen ole mies joka ei pysty syömään normaalisti, eikä aviomiesmatskua jos e

Mitä ihmeen ilmaista kokkia, kun ap itse oli tarjoutunut laittamaan ruokaa mutta mies halusi ennemmin mennä ravintolaan?

Vierailija
158/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. No en tosiaan tekisi ja ei menisi kyllä mieskään jatkoon, jos jokaisessa ruuassa on pakko olla jotain lihaa. En pysty koskemaan mihinkään kuolleen eläimen palasiin. Minusta tuo on vaan niin junttia, kun olla voi, ettei voi syödä ruokia missä ei ole lihaa edes silloin tällöin.

Vierailija
159/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy yhyy olin mummin hautajaisissa ja siellä tarjottiin ranskalaisia ilman kepappia ja kanelikierrettä ilman jauhelihaa! Minä en voi syödä ruokaa jossa ei ole lihaa! Minä kuolen! :(((

Olen lihava valkoinen heteromies ja kuolen ruokamyrkytykseen, jos pitää syödä kasvislihaa.

Vierailija
160/211 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen ilmaista kokkia, kun ap itse oli tarjoutunut laittamaan ruokaa mutta mies halusi ennemmin mennä ravintolaan?

Tämä oli vastaus lainattuun viestiin jossa ehdotettiin että mies muka viisaasti testasi onko Ap vaimomatskua. Eli että kokkaako miehelle ruoat tilauksesta. Lue ennen kuin vastaat.