Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuranta app puolisoiden kesken

Vierailija
10.01.2026 |

Mitä mieltä omalla kohdalla, onko ok, että puoliso näkee koko ajan missä liikut tai sinä näet puolisosi liikkeet? Miksi?

Itse en pitäisi olla koko ajan valvovan silmän alla, mutta tiedän monta pariskuntaa joilla sovellus on. Löytyy myös valvontakamerat kotona sisällä, joista puoliso voi seurata mitä toinen tekee kotona 

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

What the actual f***?!?

Maailma on täynnä vinksahtaneita ja täyskahjoja. 

Mutta onhan tässä bisnesideaa kehiteltäväksi, nimittäin uudenlainen stalkkeriappi. 

Vierailija
2/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät monta tuollaista pariskuntaa? Minä en tiedä ensimmäistäkään. Taidat elää jossain orwellin maailmassa tai rinnakkaistodellisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta!

Vierailija
4/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi moiseen.

Vierailija
5/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kamerat sisällä, mutta ei ole koskaan tullut mieleenikään katsella niistä miestäni.

Vierailija
6/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on perheellä käytössä. Kätevä kun ei tarvitse koko ajan soitella teineille missä menevät. Katson sijainnin ja näen, että on vielä koulussa, treeneissä, kaupassa, matkalla näistä johonkin. Myös turvallisuuskysymys tietää missä lapsi menee. vrt valkeakosken tapaus. 

Samalla näen puolisonikin ja hän minut. Ei ole salattavaa. Kätevää kun näkee toisen olevan vaikka lenkillä koiran kanssa tai kaupassa niin laittaa viestin että tuo jotain puuttuvaa samalla. Lapsen tietävät missä olemme jos tulevat tyhjään kotiin. 

Naapurustossa sama on käytössä mutta tunnenkin pääosin teiniperheitä. Nykyteinit seuraavat koko ajan samoin kavereidensa sijainteja, joten tämä on heille normaalia. 

Valvontakameroita meillä ei sentään kotona ole.

Vierailija
7/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on perheellä käytössä. Kätevä kun ei tarvitse koko ajan soitella teineille missä menevät. Katson sijainnin ja näen, että on vielä koulussa, treeneissä, kaupassa, matkalla näistä johonkin. Myös turvallisuuskysymys tietää missä lapsi menee. vrt valkeakosken tapaus. 

Samalla näen puolisonikin ja hän minut. Ei ole salattavaa. Kätevää kun näkee toisen olevan vaikka lenkillä koiran kanssa tai kaupassa niin laittaa viestin että tuo jotain puuttuvaa samalla. Lapsen tietävät missä olemme jos tulevat tyhjään kotiin. 

Naapurustossa sama on käytössä mutta tunnenkin pääosin teiniperheitä. Nykyteinit seuraavat koko ajan samoin kavereidensa sijainteja, joten tämä on heille normaalia. 

Missä yksityisyys?

Vierailija
8/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä lähden pitkälle lenkille, avaan appiksen josta puoliso näkee sijaintini. Tai siis käytännössä puhelimeni sijainnin. Sikäli kätevää, että jos saan lenkillä sairauskohtauksen, voin luottaa siihen että apu löytää nopeasti perille. Olettaen siis, että puolisoa kiinnostaa...

Vierailija
9/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän minunkin vanhemmat pärjäs aikanaan kun joka talossa ei ollut edes puhelinta? Eivät tienneet missä olin, joakua tulin aikaisemmin, joskua myöhemmin. Luottivat siihem, että kyllä routa porsaan kotiin ajaa.

Vierailija
10/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on samoin ja kätevä kun harrastamme lajeja, joissa on hyvä tietää toisen sijainti. Maastopyöräily, metsävaellukset ja teini laskettelee offroudia. Samoin näen onko kaverilla, kotona vai matkalla ja osaan laittaa saunan päälle tai ruuan pöytään. Elämme aika hektistä elämää joten tuo helpottaa arkea ja tuo turvaa perheenjäsnten kesken.

Vierailija
11/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siihen puolisoonsa ei luota yhtään, niin parempi erota heti.

Aikansa kun on oltu kimpassa niin tiedän kellosta katsomalla missä se on. Yöllä kun haen pikkujouluista kotiin, niin aina on siellä mihin noutopaikka on sovittu.

Yksin kun menee mökillä moottorisahan kanssa metsään, laittaa mulle tekstarin lähtiessä ja tullessa. Enpä mä täältä 650km etäisyydeltä muuta voi tehdä kuin lähettää jonkun hakemaan ruumis pois jos paluukuittausta ei tule...

Samoin tiedossa on milloin toinen on liikenteessä pidempää reissua autolla, lentojen ja junien lipputiedot yms.

Vierailija
12/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä lähden pitkälle lenkille, avaan appiksen josta puoliso näkee sijaintini. Tai siis käytännössä puhelimeni sijainnin. Sikäli kätevää, että jos saan lenkillä sairauskohtauksen, voin luottaa siihen että apu löytää nopeasti perille. Olettaen siis, että puolisoa kiinnostaa...

Nopeasti? Kyttääkö puolisosi koko ajan liikkeitäsi?

Vierailija
13/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se puoliso saa elää omaa elämäänsä kuten haluaa. Eikö sille rakkaalleen toivo aina hyvää?

Kyllä se on vaan luotettava ilman appeja.

Vierailija
14/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä yksityisyys?

Yksityisyys on kotona omassa huoneessa. Samoin koulussa ja treeneissä, en minä näe mitä niissä tekevät vaikka tiedän sijainnin. Miten se eroaa että soitan kaikki lapset läpi 5 kert pvä että missä menet? Kavereiden kesken tietävät toisensa vielä tarkemmin. Ehkä tätä on perheettömien vaikea ymmärtää. Tuskin olisi käytössä vain puolison kanssa keskenään jos ei olisi lapsia, ja mähötämme jossain pikkukaksiossa työttöminä kylki kyljessä. Eri asia ruuhkavuodet, teinit, heidän kilpaharrastukset, aikuisten omat treenit ja kilpaharrastukset. Harvoin ollaan kotona yhtä aikaa ennen iltaa. 

Vierailija
15/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä missä mun puolison työpaikka on. Sen verran annan hajurakoa. Jonnekki se lähtee aamulla töihin.

Vierailija
16/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä eikä ole kyse luottamuksesta vaan käytännöllisyydestä meilläkin. Ei liity luottamus tähän mitenkään. Siellä ollaan missä on sanottu, ei ole tarvetta piilotella ja salailla eikä kytätä, mutta kätevä tietää. 

Ehkä ne jotka ei halua ovat epärehellisiä sitten kun haluavat salailla? 

Vierailija
17/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tiedä missä mun puolison työpaikka on. Sen verran annan hajurakoa. Jonnekki se lähtee aamulla töihin.

No nyt on kyllä typerää settiä. Ei taida paljoa kiinnostella se puoliso.

Vierailija
18/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso on alkoholisti, dementoitunut tai muusta syystä pitäisi löytää hänet jostakin jälkien päästä, voi seuranta olla tarpeen. Ei kuitenkaan terveitten täysipäisten kohdalla. Mistä syystä joku suostuu tuollaiseen varsinkin sellaisessa tapauksessa, että se ei ole molemminpuolista? 

En kyllä ymmärrä, mikä merkitys puhelimessa olevalla seurannalla on, kun eihän se kerro kuin puhelimen sijainnin.

Vierailija
19/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on kyllä typerää settiä. Ei taida paljoa kiinnostella se puoliso.

No oikeasti en tiedä missä sen työpaikka on. Mulle riittää et töitä on ja palkkaa saa. 

Vierailija
20/106 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perheellinen ja ei tulis mieleenkään seurantaa ottaa käyttöön. Aivan sairasta kyttäämistä. Ei liity luottamukseen mitenkään. Jotain kontrollointipakkoa on jos on tarve tietää perheenjäsenten tarkka olinpaikka jokainen hetki. Yksi työkaverini joskus sanoi että heillä puolisoiden välillä on tämä seuranta käytössä ja on kuulemma kätevää kun kulkevat yhdessä autolla, että näkee, milloin toinen on lähtenyt töistä hakemaan. Eikö siis riitä että laittaa viestin, lähdin hakemaan, perillä n. x ajan kuluttua. Jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä