Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seuranta app puolisoiden kesken

Vierailija
10.01.2026 |

Mitä mieltä omalla kohdalla, onko ok, että puoliso näkee koko ajan missä liikut tai sinä näet puolisosi liikkeet? Miksi?

Itse en pitäisi olla koko ajan valvovan silmän alla, mutta tiedän monta pariskuntaa joilla sovellus on. Löytyy myös valvontakamerat kotona sisällä, joista puoliso voi seurata mitä toinen tekee kotona 

Kommentit (246)

Vierailija
241/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisolla on seuranta parhaillaan :D Lähti hakemaan noutoruokaa, ja nyt mä näen, että voin alkaa kattaa pöytää, koska on tulossa lähiliikenneympyrässä :D

Mä alan kattamaan pöytää kun puoliso lähtee hakemaan sitä ruokaa, oletuksena kun on että se puoliso sieltä jonkun ajan kuluessa ruoan kanssa palaa. Ei tarvitse seurata mistään kun ihan omaa järkeäkin voi käyttää. 

Jaa, mä teen kyllä ihan omia juttujani sen aikaa, kun puoliso on reissussa, koska asutaan paikassa, josta siihen noutoon voi mennä tuntikin, riippuen ruuan odottamisajasta.

Eli viiden minuutin välein tsekkaat karttaa missä menee, koska ei sitä tiedä saiko tällä kertaa nopeasti vai hitaasti. En sanoisi tuollaista omaksi ajaksi. Jos ka

Ja sen pöydän kattaa parissa minuutissa, joten sen voi tdhdä myös siinä kohdassa, kun ruoka on ovesta sisällä. 

Vierailija
242/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että moni ei tätä halua mutta meillä on käytössä perheen kesken. Kaikki ovat tämän ottaneet vapaaehtoisesti käyttöön, itse en ainakaan koe, että olisi mitään salattavaa, mutta helpottaa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä, ei todellakaan ole ongelma tai kumpikaan koe että on "yksityisyyttä" rajoittava. Helpottaa että tietää toisen löytävän jos vaikka hätätapaus tai autokolari tms. Ei sitä kumpikaan vahtaa, tuossa se pyörii taustalla tarvittaessa.

Vierailija
244/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on käytössä, ei todellakaan ole ongelma tai kumpikaan koe että on "yksityisyyttä" rajoittava. Helpottaa että tietää toisen löytävän jos vaikka hätätapaus tai autokolari tms. Ei sitä kumpikaan vahtaa, tuossa se pyörii taustalla tarvittaessa.

Mistä tiedät miten paljon puolisosi sitä vahtaa?

Vierailija
245/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja puolisolla on molemmilla Applen puhelimet ja ollaan sijainnit jaettu, alunperin koska meillä on jonkinlainen perhetili muutamien yhteisten sovellusten takia. Ei käytetä tätä karttaa toistemme kyttäämiseen uskottomuuden pelossa, ennemmin sanoisin että luottamus pelaa ja siksi voi sijaintia jakaa. Minulle karttasovellus tuo ennen kaikkea turvantunnetta. Olen muutaman kerran ollut yksin kotona ja joutunut yllättäen sairaalaan. Siksi minusta on ihan hyvä, että kartalta näkee milloin sijaintini on viimeeksi päivittynyt, kun olen yksin lenkillä. Vaikka tosi epätodennäköistähän se olisi, että tuupertuisi johonkin ojaan. Mies on sanonut, että joskus on katsonut mihin olen lenkillä jäänyt ja ei ole halunnut soittaa häiritäkseen. Sinänsä en ihan ymmärrä miten kartan katsominen eroaisi soittamisesta ja kysymisestä. On se kartta myös ihan kätevä, kun on vaikka hakemassa toista jostain juna-asemalta tai muualta kotiin, tällöin voi kartalta suurinpiirtein paikantaa toisen eikä tarvitse parkkihallissa lähteä hortoilemaan tai puhelimessa neuvoa reittiä autolle. Joskus sovitaan, että puoliso hakee minut töistä ja lähdetään sitten heti kauppaan tai johonkin muualle, tällöin saatan tarkistaa kartalta onko hän jo lähtenyt tai missä kohtaa liikenteessä tulossa. Tällaisissa tilanteissa toki yleensä on sovittu kellonaika tai soitetaan lähtiessä, mutta joskus voi mennä tavanomaista pitempään tai pääsen vaikka itse aiemmin ja päätänkin kävellä aiemmalle bussipysäkille, kun kartalta näen että molemmilla kestää sinne 5-10 min (karttasovellus kertoo matka-ajan). 

Vierailija
246/246 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kamerat sisällä, mutta ei ole koskaan tullut mieleenikään katsella niistä miestäni.

Mihin tarkoitukseen sisäkameranne ovat?