Dysforia tappaa mut
Jippii no ehkä se tänä vuonna jo loppuu joskus
Keskustelulla ei varsinaisesti ole muuta pointtia kuin kevyt valitus
Kommentit (389)
Itse asiassa tämä tuntuu mulle ainakin paljon paremmalta kuin jos puhuisin jotain vastakkaista. Tuntuu helpottavalta. Kerrankin saan sanoa miten mut pitäisi t a p p aa siksi että olen oksettava H U O R A.
Siis olo ei ole hyvä mutta tuo on kuitenkin parempi että sanon näin, olon kannalta
Mä en tajua dysforiassa sitä häpeää.
Jos mä, nainen, heräisin huomenna munat ja eturauhasen omistavana ja ääni olisi oktaavia matalampi, en silti häpeäisi kehoani. Ihmettelisin että wau, onpa komeat vehkeet ja tekisin helikopteria. Sit miettisin että mites miehet käyttäytyy ja sopeuttaisin itsestäni sellaisen jonkinlaisen mies-version.
Mitä hävettävää omissa syntymästä jo olleissa sukupuolielimissä on? En nyt ap käske sua niitä esittelemään niitä kadulla, mutta: kehu kehoasi. Sulla on hieno keho.
Sä olet nainen. Et sä ole sattumalta nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua dysforiassa sitä häpeää.
Jos mä, nainen, heräisin huomenna munat ja eturauhasen omistavana ja ääni olisi oktaavia matalampi, en silti häpeäisi kehoani. Ihmettelisin että wau, onpa komeat vehkeet ja tekisin helikopteria. Sit miettisin että mites miehet käyttäytyy ja sopeuttaisin itsestäni sellaisen jonkinlaisen mies-version.
Mitä hävettävää omissa syntymästä jo olleissa sukupuolielimissä on? En nyt ap käske sua niitä esittelemään niitä kadulla, mutta: kehu kehoasi. Sulla on hieno keho.
Sä olet nainen. Et sä ole sattumalta nainen.
Ei. En pysty. Kiitos mutta en pysty mitenkään. Alan itkemään. Tuo tuntuu mulle pahemmalta kuin se että sanon että olen ruma h u o ra. Jos yritän sanoa jotain kehuvaa. Yksinkertaisesti täysi lukko. En tiedä mitä hävettävää niissä on mutta on vain. Se on vain joku tunne. Mä en tiedä. Kiitos nyt kuitenkin. Mutta mä oon monesti yrittänyt ja mä en vaan pysty. No, joskus olen pystynyt sillä tavalla sanomaan että okei ilmeisesti olen seksikäs jonkun mielestä kun noi miehet on niin mulle sanoneet ja halunneet esim panna, mutta niinkun... Ei. En halua sanoa sellaistakaan tällä hetkellä koska siitä tulee paha olo.
Ja no, niin, mitä hävettävää niissä on, tajusin nyt että esimerkiksi se että mietin mitä ihastukseni ajattelis jos seurustelisin hänen kanssa. Tiedän et se on vain kuvitelmaa mut kuitenkin. Koen et hän ällöksyis niit tosi paljon koska miksei. Se vaan tuntuu siltä todella paljon. Varsinkin kun kaikki naisissa on todella todella ällöttävää niin totta kai se ajattelis kaikkea siitä. Ihan kaikki vaikka gynekäynneistä tai ovulaatiosta alkaen on todella ällöttävää joten miksi se (tai joku muu mies) ei ajattelisi niin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta totta se silti on että paskaa olen joten
Ja tämä keskustelu meni muuten tismalleen samalla tavalla kuin viime kerralla oloni kannalta. Eli pahensi oloani, vaikka kehuttavaa ei ollut alunperinkään siinä olossa. Eipä silläkään toisaalta väliä mutta joka tapauksessa olen ymmärtänyt viimeisen kerran nyt sen että olen täyttä paskaa enkä suostu enää koskaan uskomaan mitään muuta, koska se olisi valehtelua. Näin.
Oksennat pahaa oloasi muille. Monet on yrittäneet tukea ja auttaa mutta eihän sinua edes kiinnosta yrittää.
Hyi
Hyi
Hyi
Hyi
hyi
hyi
hyi
hyi
hyi
hyi
Hyi
Hyi saatana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut tanssia? Ihan vaaan jotain liikettä kotona sen musiikin mukaan mitä kuuntelet
No kyllähän sitä automaattisesti aina jotain saattaa heilua musiikin mukaan. Mutta ei mitenkään kunnolla.
Voi viihdyttää itseään tietosesti tai tahallaaan lisäämällä sitä liikettä mikä tulee automaattisesti. Jos se häiritsee niin sillä voi haastaa itseään
Voihan sitäki kokeilla juu joku kerta
Uskotko, että sun on mahdollista voida paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä keskustelu meni muuten tismalleen samalla tavalla kuin viime kerralla oloni kannalta. Eli pahensi oloani, vaikka kehuttavaa ei ollut alunperinkään siinä olossa. Eipä silläkään toisaalta väliä mutta joka tapauksessa olen ymmärtänyt viimeisen kerran nyt sen että olen täyttä paskaa enkä suostu enää koskaan uskomaan mitään muuta, koska se olisi valehtelua. Näin.
Oksennat pahaa oloasi muille. Monet on yrittäneet tukea ja auttaa mutta eihän sinua edes kiinnosta yrittää.
Siksi sanoinkin että olen paskaa. En vastannut kyllä ilkeästi niille ihmisille, muille vain. Ei tosiaan kiinnostakaan yrittää vaan mua kiinnostaa yrittää itsemurhaa.
Ja kuinka tämä haittaa sinua tosin? Ihmettelen vain. Sulla tuskin on kovin paha olo. Ainut ketä haittaa on minä. Ei sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut tanssia? Ihan vaaan jotain liikettä kotona sen musiikin mukaan mitä kuuntelet
No kyllähän sitä automaattisesti aina jotain saattaa heilua musiikin mukaan. Mutta ei mitenkään kunnolla.
Voi viihdyttää itseään tietosesti tai tahallaaan lisäämällä sitä liikettä mikä tulee automaattisesti. Jos se häiritsee niin sillä voi haastaa itseään
Voihan sitäki kokeilla juu joku kerta
Uskotko, että sun on mahdollista voida paremmin?
En kyllä rehellisesti oikein usko. Jos ei edes opamox auttanut niin....
Ajattelin että opamox olisi saattanut auttaa tosiaan hetkellisesti pakko-oireisiin kun on rauhoittava, mutta ei näköjään. Tulipahan kokeiltua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi sanoinkin että olen paskaa. En vastannut kyllä ilkeästi niille ihmisille, muille vain. Ei tosiaan kiinnostakaan yrittää vaan mua kiinnostaa yrittää itsemurhaa.
Ja kuinka tämä haittaa sinua tosin? Ihmettelen va
Ei mitenkään. Olet vapaa tekemään mitä itse lystäät. En menetä yöuniani sen vuoksi tai yritä auttaa enempää kuin olen jo tehnyt.
Ei mitenkään. Olet vapaa tekemään mitä itse lystäät. En menetä yöuniani sen vuoksi tai yritä auttaa enempää kuin olen jo tehnyt.
Sinä et ole auttanut mitenkään. Muut ehkä, ja sinä et.
Kunpa olisin silloin lapsena mennyt sen namusedän kämpille r aiskailtavaksi ja t apettavaksi. En ymmärtänyt silloin että mun olisi pitänyt. Vanhemmat olis olleet surullisia mutta ne ei tajuakaan miten vastenmielinen h u o ra arvoton paska olen.
Olen tajunnut että olen paha ja on parasta että viiltäisin you know
Harmi että vanhemmat estäis sen kuitenkin joten
Okei, ei sinua voi auttaa kun et edes halua auttaa itse itseäsi. Olet itse suurin syypää pahaan oloosi. Mitä nopeammin tajuat sen niin sitä parempi itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Okei, ei sinua voi auttaa kun et edes halua auttaa itse itseäsi. Olet itse suurin syypää pahaan oloosi. Mitä nopeammin tajuat sen niin sitä parempi itsellesi.
Taisin sanoa noin jo vähän aikaa sitten eli olen jo tajunnut? Mitä tuo vika lause siis on :D lmaooo sanoin noin kuule jo aiemmin että oma vika tämä on ollut alunperinkin. Ei siis enää mitään tajuttavaa ole v itun typerys :D kun olen tajunnut sen jo :D
Muutenkin , et säkään mitenkään järkevältä kuulosta jos en mäkään. Arvoton paska minä olen, mutta et säkään kauheasti käy järkeen näiden juttujen perusteella hmmm
Opamox olikin tosi hyödyllinen näköjään. Olenpahan kokeillut, ei siinä. Ei siitä mitään haittaakaan ollut. Ei vaan mitään vaikutustakaan.
Oikeasti luulin että olisi ollut.
Ai siinä onkin noin hidas vaikutus. No sitten se voi EHKÄ auttaa vielä myöhemmin. EHKÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin sanoa noin jo vähän aikaa sitten eli olen jo tajunnut? Mitä tuo vika lause siis on :D lmaooo sanoin noin kuule jo aiemmin että oma vika tämä on ollut alunperinkin. Ei siis enää mitään tajuttavaa ole v itun typerys :D kun olen tajunnut sen jo :D
Muutenkin , et säkään mitenkään järkevältä kuulosta jos en mäkään. Arvoton paska minä olen, mutta et säkään kauheasti käy järkeen näiden juttujen perusteella hmmm
Miksi sitten itket täällä? Sääliäkö uikutat?
On vain kivaa kun saa kerrankin ilmentää puheessaan sitä miten kovaa inhoa tuntee naisista tai no itsestäni mutta siis siitä
Siis läski ja kaikki rumuus yms mutta tosiaan sit myös skpl