Dysforia tappaa mut
Jippii no ehkä se tänä vuonna jo loppuu joskus
Keskustelulla ei varsinaisesti ole muuta pointtia kuin kevyt valitus
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset halua? Tykkäät velloa omissa pakkomielteissä. Etkä halua olla mies, mutta et kestä olla nainenkaan, et ole trans. Pyydä jotain rauhoittavaa vaikka Opamoxia että saat tuon levyn vähäksi aikaa poikki, ja voit opetella uusia ajatuskuvioita. Ellet sitten vain halua jauhaa tuota samaa ja olla vanhempiesi elättinä koko ikäsi.
Sanoin juuri että en ole halunnut JOSTAIN syystä. Eli en syytä tiedä. Millon minä sanoin että mä en halua olla mies? Mä nimenomaan HALUAN olla mies. Tai neutraali, jos se olisi mahdollista. Kumpi vain kävisi hyvin. Se ei kuitenkaan ole mahdollista, sillä sukupuoltaan ei voi tosiasiassa muuttaa. Haluan olla oikea mies (tai neutraali jos olisi mahdollista). En hrt mies.
Minulla on opamoxia kotona.
Ja kyllä, sitä juuri haluan.
Kun tiedät ettei se ole ole mahdollista niin miksi sitten päätäsi asia
Oletko sä tyhmä vai tyhmä??
Tai siis että en mä tätä mitenkään varsinaisesti pohdi, tämä dysforia kun ei mene ohi vaikka en olekaan menossa transpolille nyt. En vain lopeta dysforian ajattelua jos haluan niin. Joten miten niin edes pohdin asiaa? Enhän ole ollut nyt menossakaan transpolille kun vasta aikaisintaan parin vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Tai siis että en mä tätä mitenkään varsinaisesti pohdi, tämä dysforia kun ei mene ohi vaikka en olekaan menossa transpolille nyt. En vain lopeta dysforian ajattelua jos haluan niin. Joten miten niin edes pohdin asiaa? Enhän ole ollut nyt menossakaan transpolille kun vasta aikaisintaan parin vuoden päästä.
En ole tyhmä vaan järkevä. Sinun on aika paljon tehtävä töitä itsesi kanssa. Enkä huutele tästä asiasta puskista, vaan ihan omasta kokemuksesta sillä olen elänyt transmiehenä 18 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tyhmä vaan järkevä. Sinun on aika paljon tehtävä töitä itsesi kanssa. Enkä huutele tästä asiasta puskista, vaan ihan omasta kokemuksesta sillä olen elänyt transmiehenä 18 vuotta.
En silti tajunnut pointtia koska en ollut pohtimassakaan sitä vaan olen tässä koko ajan sanonut että en tällä hetkellä transpolille olekaan menossa. Joten outo kommentti sinänsä.
Nyt on opamox otettu n. 20 minuuttia sitten. Ei tunnu ainakaan vielä mitään helpotusta dysforian tai minkään muunkaan suhteen. Katsotaan. Olo on aika helvetillinen ja pahenee vaan. Ehkäpä kohta tuo auttaa.
Mutta en ole toki vieläkään tehnyt oikein koska eihän tuo alkuunkaan riitä, vaan sen lisäksi pitää tehdä tämä, tuo ja tuo, että olisin jotain muuta kuin kusta ja paskaa kuulemma. Eihän nyt yksi opamoxin kokeilu vielä riitä sovittamaan helvetillisiä syntejäni jotka on kuin sarjamurhaajalla.
Samaan hintaan voisin muuten oikeasti melkein olla sarjamurhaaja :DDDDDD vihan taso olisi samaa. Ei sillä että sellainen olisi suunnitelmissa. No, toisaalta haukutaanhan julkkiksiakin esim aika paljon, niin en ainakaan ole ainut.
Mutta totta se silti on että paskaa olen joten
Ja tämä keskustelu meni muuten tismalleen samalla tavalla kuin viime kerralla oloni kannalta. Eli pahensi oloani, vaikka kehuttavaa ei ollut alunperinkään siinä olossa. Eipä silläkään toisaalta väliä mutta joka tapauksessa olen ymmärtänyt viimeisen kerran nyt sen että olen täyttä paskaa enkä suostu enää koskaan uskomaan mitään muuta, koska se olisi valehtelua. Näin.
Ja mikä työ mul on nyt korjata uudestaan se kuten edelliselläkin kerralla. Siis korjata taas nää ajatukset jotka oli kyllä aiemminkin mutta lievemmällä tasolla esim se että en saa asua vanhempien kanssa. Oli siis sama ajatus aiemminkin mutta lievempänä ja harvemmin, nyt mulla on taas ihan älytön työ korjata se uudestaan samalle tasolle
Mistä saan nyt äkkiä oman asunnon että oon tehnyt oikein? En kestä enää jos teen sekuntiakaan väärin
Se pahentaa aina oloa kun on aika ottaa vastuuta itsestään, omista tekemisistään ja ajatuksistaan. On myös kummallista, että ne vaurioituneet aivot tuntuvat omilta ja turvallisilta ja niistä on hyvin vaikea irrota kohti terveitä aivoja. Luulisi, että ihminen heittäisi onnessaan rikkinäiset aivonsa narikkaan ja onnesta hyppelehtien juoksisi kohti uusia. Silti sairaudenkuvaan kuuluu takertua sairauteensa raajat puristaen, niin että veri tirskuu. Kiljutaan, huudetaan ja itketään, etten haluu muuttuu. Vanki juoksee aina vanhasta ovesta sisään.
Vierailija kirjoitti:
Se pahentaa aina oloa kun on aika ottaa vastuuta itsestään, omista tekemisistään ja ajatuksistaan. On myös kummallista, että ne vaurioituneet aivot tuntuvat omilta ja turvallisilta ja niistä on hyvin vaikea irrota kohti terveitä aivoja. Luulisi, että ihminen heittäisi onnessaan rikkinäiset aivonsa narikkaan ja onnesta hyppelehtien juoksisi kohti uusia. Silti sairaudenkuvaan kuuluu takertua sairauteensa raajat puristaen, niin että veri tirskuu. Kiljutaan, huudetaan ja itketään, etten haluu muuttuu. Vanki juoksee aina vanhasta ovesta sisään.
Mitä selität bro
Et tainnut ymmärtää mitä tarkoitan mutta ei se mitään. Ei juuri kukAan ymmärrä. Joo. Tästä opamoxista ei ole apua paskaakaan. Haluaisin niin kovasti vain kuolla että kukaan wi voi ymmärtää miten en halua mitään muuta enää koskaan kuin vain kuolla, kuolla kuolla, kuolla, kuolla, kuolla, nyt
Juopa nyt kupponen lämmintä teetä.
Tapan
Tapan
Tapan
Lääke ei vaikuta
Tapan
Nyt
Jos olisi jotain millä
Voiko vyöllä hirttäytyä
Vierailija kirjoitti:
Juopa nyt kupponen lämmintä teetä.
En. Olin nukkumassa siis makoilemassa mutta en saanut unta. En ala teetä nyt valmistaa
Ole niin ystävällinen ja h i r t t äydy (minä)
Saatanan epähygieninen oksettava läski h u o ra p aska
Et ole minkään arvoinen tajuatko saatanan h u o r a
Ole niin ystävällinen ja h i r t t äydy tänään
Siis sä oksetat mua niin lujaa
Oksettava ruma h u o r a
Itse asiassa tuo h u o r a k si kutsuminen auttaa oloon jonkun verran mutta ei nyt paljoa
Voi käydä joo ja siinä sitä ollaankin sitten niiden terveysongelmien kanssa mistä täällä jotkut jo puhuivatkin. Se kieltämättä harmittaisi hiukan. Muun muassa tää kusi ja paska inkontinenssi.