Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dysforia tappaa mut

Vierailija
08.01.2026 |

Jippii no ehkä se tänä vuonna jo loppuu joskus

Keskustelulla ei varsinaisesti ole muuta pointtia kuin kevyt valitus

Kommentit (389)

Vierailija
241/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut tanssia? Ihan vaaan jotain liikettä kotona sen musiikin mukaan mitä kuuntelet

Vierailija
242/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut tanssia? Ihan vaaan jotain liikettä kotona sen musiikin mukaan mitä kuuntelet

No kyllähän sitä automaattisesti aina jotain saattaa heilua musiikin mukaan. Mutta ei mitenkään kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ilmeisesti siksi että kykyni terapiatyöskentelyyn kuulemma oli liian heikko. Joten en kuulemma kela terapiaakaan silloin saa. Siis palse terapiaa hakiessa olivat päättäneet etten saa sitä juurikin sillä perusteella että terapiatyöskentely kykyni on niin heikko."

Älä nyt, ihan totta? Ei huomaisi tästä ketjusta.

Vierailija
244/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ilmeisesti siksi että kykyni terapiatyöskentelyyn kuulemma oli liian heikko. Joten en kuulemma kela terapiaakaan silloin saa. Siis palse terapiaa hakiessa olivat päättäneet etten saa sitä juurikin sillä perusteella että terapiatyöskentely kykyni on niin heikko."

Älä nyt, ihan totta? Ei huomaisi tästä ketjusta.

No mitä V*TTUA SINÄ VIELÄ TÄÄLLÄ ROIKUT? PAINU V*TTUUN SIITÄ.

Vierailija
245/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vedä sinä itsesi h * r t e e n.

Vierailija
246/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän sitä automaattisesti aina jotain saattaa heilua musiikin mukaan. Mutta ei mitenkään kunnolla.

Voi viihdyttää itseään tietosesti tai tahallaaan lisäämällä sitä liikettä mikä tulee automaattisesti. Jos se häiritsee niin sillä voi haastaa itseään 

Vierailija
247/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo onnellinen että oot netti-ihminen, sillä jos sanoisit näin mulle oikeassa elämässä, olisin jo lyönyt sua, ihan oikeasti. Jos jatkat tota rataa ja käyttäydyt irlissä samoin, niin onnea vaan, saatat hyvinkin joutua pahoinpidellyksi. Se on kuitenkin sulle ihan oikein, joten ketäs se kiinnostaa.

Ja jos mä joutuisin sun pahoinpitelystä vaikka vankilaan hetkeksi, niin mitäs tuosta. Ei edes haittaisi minua. Mutta onneksi olet vain netti ihminen :)

Vierailija
248/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi viihdyttää itseään tietosesti tai tahallaaan lisäämällä sitä liikettä mikä tulee automaattisesti. Jos se häiritsee niin sillä voi haastaa itseään 

Voihan sitäki kokeilla juu joku kerta 

Vierailija
249/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä enää mitä mun pitää itsestäni ajatella. Toiset sanoo yhtä ja toiset toista. Terveydenhoitajani sanoi että lääkitys on aina mun ihan oma asia. Tuli ihan ok olo sen puhelun jälkeen. Joku toinen taas sanoo että olen about rikollinen kun en aloittanut lääkitystä. Terveydenhoitajani ei solvannut mua ollenkaan, vaikka tietää kaiken saman mitä täälläkin tiedetään. Tietää, että asun kotona, etten aloittanut lääkitystä, kaiken. Nyt mä en enää tiedä oonko mä paha vai en, kun toiset sanoo toista ja toiset toista.

Vierailija
250/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä enää mitään.

Vierailija
251/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vahvasti lääkityksen aloittamista.

Vierailija
252/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen vahvasti lääkityksen aloittamista.

Ei taida oikein olla voimia aloittaa.

Vierailija
253/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt jumalauta kumma. Täällä kun lukee tuo "synnytys". Niin miten hel ve tis sä se voi edes aiheuttaa mulle pahaa oloa kun olen EDELLEENKIN vela. Ei nyt oikeasti V I T T U. MÄ OLEN VELA. MITEN V I T U S SA TUO KÄY EDES JÄRKEEN. OIKEASTI NYT. Ihan jo pelkästään tuon takia haluaisin käydä edes yhden kerran terapeutilla että voisin puhua tästä ja kysyä mitä vttua nyt? Aikuisten vtun oikeasti. Ja kyllä, mä edelleenkin saan valittaa täällä jos haluan.

Siis ymmärrän rinnat joka on oikeasti mulla olemassa oleva asia. Mutta synnytystä en sillä olen vapaaehtoisesti lapseton henkilö. Siksi tuo todellakin v ituttaa että tuollainen ns. Turha dysforian aihe. Ei koske mua sitten pätkääkään?

Vierailija
254/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksessä väännät tomaatin kokoisesta reiästä vesimelonin. Se aiheuttaa repeämiä emättimeen ja usein myös välilihaan. Normaalille kakkimiselle voi sanoa heipat. Eihän se ole ensinkään normaalia. Miksi ihmeessä naiset vahingoittavat itseään synnyttämällä? Eikö naisella ole oikeutta terveeseen elämään?

Vierailija
255/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytyksessä väännät tomaatin kokoisesta reiästä vesimelonin. Se aiheuttaa repeämiä emättimeen ja usein myös välilihaan. Normaalille kakkimiselle voi sanoa heipat. Eihän se ole ensinkään normaalia. Miksi ihmeessä naiset vahingoittavat itseään synnyttämällä? Eikö naisella ole oikeutta terveeseen elämään?

Okei..... No en ole lapsia hankkimassakaan. Enkä edes adoptiolapsia. Koska ei kiinnosta lapset. Ei mitään mielenkiintoa.

Vierailija
256/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein varasin terapia-ajan mutta en sitten varannutkaan. Ja tunnen että olen tehnyt jotain väärin (monia asioita).

Vierailija
257/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan lääkityksen pian. En kestä tätä enää kauan. Tapahtuu mitä tapahtuu. Vaikka se lääke tappaisi mut tai aiheuttaisi mitä tahansa, aloitan sen pian, koska en kestä tätä enää kovin kauan.

Vierailija
258/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmana se lääke auttaakin tähän dysforiaan mikä tulee siitä jos tulee mieleen vaikkapa m******

Ihan varmana. Trust me bro. Dysforia katoaa varmaan kuin tuhka tuuleen. Aloitan sen kyllä silti mutta naurattaa kun ei yhtään kuulosta todennäköiseltä :D

Vierailija
259/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset halua? Tykkäät velloa omissa pakkomielteissä. Etkä halua olla mies, mutta et kestä olla nainenkaan, et ole trans. Pyydä jotain rauhoittavaa vaikka Opamoxia että saat tuon levyn vähäksi aikaa poikki, ja voit opetella uusia ajatuskuvioita. Ellet sitten vain halua jauhaa tuota samaa ja olla vanhempiesi elättinä koko ikäsi.

Sanoin juuri että en ole halunnut JOSTAIN syystä. Eli en syytä tiedä. Millon minä sanoin että mä en halua olla mies? Mä nimenomaan HALUAN olla mies. Tai neutraali, jos se olisi mahdollista. Kumpi vain kävisi hyvin. Se ei kuitenkaan ole mahdollista, sillä sukupuoltaan ei voi tosiasiassa muuttaa. Haluan olla oikea mies (tai neutraali jos olisi mahdollista). En hrt mies.

Minulla on opamoxia kotona.

Ja kyllä, sitä juuri haluan.

Kun tiedät ettei se ole ole mahdollista niin miksi sitten päätäsi asialla vaivaat? Joko käsittelet asian terapiassa loppuun tai sitten hakeudut hoitoihin, vaikka se tuskin on sinulle oikea vaihtoehto kun se neutraali on sinulle kuitenkin selkeä vaihtoehto. Vaikutat aika nuorelta ja epäkypsältä, joten unohda tuon asian pohtiminen ja keskity elämässäsi muihin asioihin. Mikäli asia sinua vielä myöhemmin vaivaa, niin olet kypsempi sitä käsittelemään ja luultavammin tiedät sitten mikä ratkaisu on sinulle oikea. Jos et halua olla hrt mies, niin sitten ainoa vaihtoehto on jatkaa entisellään.

Vierailija
260/389 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset halua? Tykkäät velloa omissa pakkomielteissä. Etkä halua olla mies, mutta et kestä olla nainenkaan, et ole trans. Pyydä jotain rauhoittavaa vaikka Opamoxia että saat tuon levyn vähäksi aikaa poikki, ja voit opetella uusia ajatuskuvioita. Ellet sitten vain halua jauhaa tuota samaa ja olla vanhempiesi elättinä koko ikäsi.

Sanoin juuri että en ole halunnut JOSTAIN syystä. Eli en syytä tiedä. Millon minä sanoin että mä en halua olla mies? Mä nimenomaan HALUAN olla mies. Tai neutraali, jos se olisi mahdollista. Kumpi vain kävisi hyvin. Se ei kuitenkaan ole mahdollista, sillä sukupuoltaan ei voi tosiasiassa muuttaa. Haluan olla oikea mies (tai neutraali jos olisi mahdollista). En hrt mies.

Minulla on opamoxia kotona.

Ja kyllä, sitä juuri haluan.

"Haluan olla oikea mies (tai neutraali jos olisi mahdollista). En hrt mies" - joskus sellaiset transsukupuoliset, jotka kokee aluksi noin, korjaa lopulta sukupuoltaan ja huomaa, että on kuitenkin huomattavasti parempaa olla "hrt-mies" kuin elää täysin väärässä sukupuolessa. En tiedä, kävisikö sinullekin niin, mutta voisi hyvinkin käydä.