Dysforia tappaa mut
Jippii no ehkä se tänä vuonna jo loppuu joskus
Keskustelulla ei varsinaisesti ole muuta pointtia kuin kevyt valitus
Kommentit (40)
Pippeli = mies
Pimppi = nainen
Noin, nyt sinun ei enää tarvitse kärsiä dysforiasta
Vierailija kirjoitti:
Pippeli = mies
Pimppi = nainen
Niin, siksi juuri kärsinkin dysforiasta kun tiedän olevani nainen. Jos en tietäisi, niin en kokisikaan dysforiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä dysforia sinua vaivaa?
Sukupuolidysforia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippeli = mies
Pimppi = nainen
Niin, siksi juuri kärsinkin dysforiasta kun tiedän olevani nainen. Jos en tietäisi, niin en kokisikaan dysforiaa.
Olet nainen jos sinulla on pimppi. Jos ei ole et ole nainen, ja on turha haaveilla naisena olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa!
En kuitenkaan ole varsinaisesti itsetuhoinen oikeasti enää, joten et pääse musta valitettavasti eroon ellen sitten tosiaan kuole johonkin muuhun juttuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippeli = mies
Pimppi = nainen
Olet nainen jos sinulla on pimppi. Jos ei ole et ole nainen, ja on turha haaveilla naisena olemisesta.
Mulla nime omaan on pimppi. Suoraan sanottuna en ymmärrä kuka helvetti haaveilee naisena olemisesta. Mitään karseampaa en edelleenkään kehostani löydä. Olisin mieluummin 400 kiloinen mies kuin 50 kiloinen nainen.
Btw, kukaan mies ei pidä pimppiä kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ruma
Vierailija kirjoitti:
Edes ihastukseni ei pitäisi :) jos ikin edes seurusteltais
Lopettakaa dysforiaa aiheuttavien keskustelujen teko (no ei tämä edes auttaisi kovin paljon joten ihan sama ei tarvi)
V ituttaa vain nähä noita hirveitä sanoja täällä palstalla
En vieläkään ymmärrä mitä miehet näkee naisissa. Hyi. Noh. Itsehän olen heteronainen joten tietenkään en ymmärrä, mutta joo, hemmetin oksettavaa.
Dysforia tappaa mut taas lol
Pitää kitkuttaa eteenpäin helvetillisessä tuskassa mutta varsinaisesti itsetuhoinen en sentään enää ole. Kai se on jonkinlainen plus.
Vierailija kirjoitti:
Onko omia kokemuksia aiheesta? Minun mies nimenomaan pitää omaani kauniina ja itse häpeän sitä miltä se näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko omia kokemuksia aiheesta? Minun mies nimenomaan pitää omaani kauniina ja itse häpeän sitä miltä se näyttää.
Ei oo. Mulla ei oo koskaan ollu miestä. Jotain juttuja on ollu mut en edes ollu koskaan niiden edessä alasti tai mitään sellasta.
Eiku ainii. Nyt muistan et muutamalle tuntemattomallehan tuli lähetettyä kuvia joskus. Yks ainakin kehui mutta todella mahdoton uskoa. Sitä paitsi en muista enää kunnolla mitä se sanoi. Mut ilmeisesti jotain positiivista. En vaan koskaan pitänyt sen sanomisia mitenkään luotettavana. Uskoisin (ehkä) paremmin jos olisi oma mies. Enkä ehkä sillonkaan.
Oikeasti olen vela ja silti koen suurta dysforiaa synnytyksestä ja raskaudesta joista kumpaakaan minulle ei tule koskaan tapahtumaan eikä ole koskaan tapahtunut ennenkään. Mitä ihmettä? Miksi? Asiahan ei sinällään kosketa mua. Etenkin kun en ole edes seurustelusuhteessa enkä harrasta seksiä kenenkään kanssa, niin edes ehkäisy ei kosketa mun elämää millään tavalla. Mistä siis syy ahdistua pahoin? Asiasta joka ei koskaan edes käy toteen?
Niin, sulla on paha kehoon liittyvä ahdistus. Saisitko jostain terapiaa?
Vierailija kirjoitti:
Niin, sulla on paha kehoon liittyvä ahdistus. Saisitko jostain terapiaa?
Kävin lyhyessä terapiassa jo, ei auttanut niinku näkee :/ sen jälkeen en voi enää saada, paitsi toki jos menen esim mehiläiseen ja maksan itse.
Tämä palsta on täynnä dysforiaa aiheuttavia aiheita, tietenkin.