Dysforia tappaa mut
Jippii no ehkä se tänä vuonna jo loppuu joskus
Keskustelulla ei varsinaisesti ole muuta pointtia kuin kevyt valitus
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, on oma valintani olla tekemättä jotain asiaa joka on vaikka neuvottu, oli se sitten mikä vaan neuvo. Eli näin valitsen sen että elämäni on paskaa. Ja sitten? Se ei kuulu muille kun mulle itselleni. Ja valittaminen, se on ihan sallittua täällä eipä sitä ole vielä ainakaan pystytty estämään.
Jos ei nappaa tehdä jotain asiaa, silloin ei nappaa. En nyt tiedä mikä on tämä asia mistä puhuit että mun pitäisi tehdä, mutta ei mua satu nyt huvittamaan. Sen sijaan täällä kirjoittaminen on se mikä mua huvittaa. Sekä musiikin kuuntelu.
Elämässä voi toki päästä silläkin eteenpäin,että tekee vaan niitä huvittavia asioita mukavuusalueella, mutta "joskus" saavuttaa enemmän sillä, että vähän koettelee itseään eikä mee vaan mielitekojen mukana. Muttatosiaan jokaisen omasta valinnasta kyse
Jep oma valinta. Ja aika paljon olen niitä tehnytkin muun muassa raahautunu terapiaan jo vaikka kuinka monta kertaa menneisyydessäni. Että en ole tehnyt "vaan" niitä mukavuusalueen asioita. Mutta uskottele itsellesi mitä haluat. Myös yksi iso tällainen asia oli hammaslääkäriin meneminen vaikkei suoraan tähän juttuun liitykään. Mutta toki, minä pysyttelen vain ja ainoastaan mukavuusalueellani, AINA. Ei tietenkään vaatinut paljoa minulta mennä hammaslääkärille sen jälkeen kun mulla ei oltu tyyliin paikattu mitään ainakaan 8 vuoteen ja suu olikin päässyt huonoon kuntoon. Ei, se oli ihan mukavuusaluetta sekin, juu.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole aloittanut lääkitystäsi? Jos ajatukset koko ajan pyörii oman sukupuolen ympärillä, oli syynä sitten ocd tai masennus, niin lääkitys varmasti helpottaisi.
Pääset liian helpolla asumalla vanhempiesi luona. Jos asuisit omillasi ja joutuisit itse hoitamaan asiasi, jäisi vähemmän aikaa pyörittää tuota samaa levyä aamusta iltaan.
En ole jostain syystä halunnut.
Jep, kaikki omillaan asuvat transsukupuoliset parantuivat juuri dysforiastaan.
Mitä aattelet käsitteen transsukupuolinen tarkoittavan?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sanoit että huumeita et uskaltais, niin esim kannabiksen, sienten ja miksei mdma:nkin osalta ensin faktoihin ja fysiolologisiin vaikutuksiin tutustuminen ja sitten mahdollinen kokeilu voi olla melkoisen avaava. Nehän muuttaa sitä miten ihminen kokee olemassaolon, ja se miten koet olemassaolon vaikuttas just olevan se ongelma. Ne on niinkö työkaluja kokemuksen ja perspektiivin muuttamiseen, ja itseni ihan vaan kannabis pelasti itsemrhalta
No joo, mutta saattaa olla kuitenkin vähän liian rankkaa kamaa mulle. Ja mistä edes kannabista saat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole aloittanut lääkitystäsi? Jos ajatukset koko ajan pyörii oman sukupuolen ympärillä, oli syynä sitten ocd tai masennus, niin lääkitys varmasti helpottaisi.
Pääset liian helpolla asumalla vanhempiesi luona. Jos asuisit omillasi ja joutuisit itse hoitamaan asiasi, jäisi vähemmän aikaa pyörittää tuota samaa levyä aamusta iltaan.
En ole jostain syystä halunnut.
Jep, kaikki omillaan asuvat transsukupuoliset parantuivat juuri dysforiastaan.
Mikset halua? Tykkäät velloa omissa pakkomielteissä. Etkä halua olla mies, mutta et kestä olla nainenkaan, et ole trans. Pyydä jotain rauhoittavaa vaikka Opamoxia että saat tuon levyn vähäksi aikaa poikki, ja voit opetella uusia ajatuskuvioita. Ellet sitten vain halua jauhaa tuota samaa ja olla vanhempiesi elättinä koko ikäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sanoit että huumeita et uskaltais, niin esim kannabiksen, sienten ja miksei mdma:nkin osalta ensin faktoihin ja fysiolologisiin vaikutuksiin tutustuminen ja sitten mahdollinen kokeilu voi olla melkoisen avaava. Nehän muuttaa sitä miten ihminen kokee olemassaolon, ja se miten koet olemassaolon vaikuttas just olevan se ongelma. Ne on niinkö työkaluja kokemuksen ja perspektiivin muuttamiseen, ja itseni ihan vaan kannabis pelasti itsemrhalta
No joo, mutta saattaa olla kuitenkin vähän liian rankkaa kamaa mulle. Ja mistä edes kannabista saat?
Imo sun tilanne kuulostaa rankalta, että rankka kama siihen ei oo niin hullu ajatus. Varsinki jos im mielessä niin luonnonlääkintä ei oo ees hulluin ajatus. Se mistä sitä saa on vähän ihmisestä kii, mutta uskon siihen, että jos ihminen avaa itsensä mahdollisuudelle, niin elämä kyllä tuo sitä eteen ennemmin tai myöhemmin, sosiaalisten kontaktien kautta yleensä
Vierailija kirjoitti:
Mitä aattelet käsitteen transsukupuolinen tarkoittavan?
Virallisen tiedon mukaan transsukupuolinen on ihminen joka tuntee olevansa muuta sukupuolta kuin biologinen sukupuolensa. Joten, sitä kai.
Mikset halua? Tykkäät velloa omissa pakkomielteissä. Etkä halua olla mies, mutta et kestä olla nainenkaan, et ole trans. Pyydä jotain rauhoittavaa vaikka Opamoxia että saat tuon levyn vähäksi aikaa poikki, ja voit opetella uusia ajatuskuvioita. Ellet sitten vain halua jauhaa tuota samaa ja olla vanhempiesi elättinä koko ikäsi.
Sanoin juuri että en ole halunnut JOSTAIN syystä. Eli en syytä tiedä. Millon minä sanoin että mä en halua olla mies? Mä nimenomaan HALUAN olla mies. Tai neutraali, jos se olisi mahdollista. Kumpi vain kävisi hyvin. Se ei kuitenkaan ole mahdollista, sillä sukupuoltaan ei voi tosiasiassa muuttaa. Haluan olla oikea mies (tai neutraali jos olisi mahdollista). En hrt mies.
Minulla on opamoxia kotona.
Ja kyllä, sitä juuri haluan.
Nojoo, pidän tämän kannabisvaihtoehdon mielessä :D mutta olen kyllä oikeasti aika nössö. Siksi varmaan olen näin nössö ollut lääkityksenkin suhteen. Ehkä, jos se siitäjohtuu.
Itse asiassa, mulla on vähän sellainen lääkekammo, pelkkä särkylääke on sellainen että pelkään vähän sitäkin. Joten luultavasti nää jutut johtuukin siitä. Sertraliinia otin sen muutaman päivän, mutta lopetin senkin sitten siihen.
Mutta onhan tämäkin rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin juuri että en ole halunnut JOSTAIN syystä. Eli en syytä tiedä. Millon minä sanoin että mä en halua olla mies? Mä nimenomaan HALUAN olla mies. Tai neutraali, jos se olisi mahdollista. Kumpi vain kävisi hyvin. Se ei kuitenkaan ole mahdollista, sillä sukupuoltaan ei voi tosiasiassa muuttaa. Haluan olla oikea mies (tai neutraali jos olisi mahdollista). En hrt mies.
Haluat olla vanhempien elätettävänä? Siltä se vaikuttaa. Siksi et aloita lääkitystä joka voisi parantaa oloasi, ja voisit itsenäistyä. Et halua ottaa itsestäsi vastuuta. On tarjottu tukiasuntoa ym. mutta ei kelpaa, haluat velloa pakkomielteissäsi äitisi helmoissa, inhottavasta isästä huolimatta. Eli saat juuri sitä mitä haluat, miksi sitten valitat koko ajan?
Tai oikeastaan, ehkä sertraliinin lopettaminen johtui vielä enemmän siitä, että mulle puhkesi samaan aikaan kova hammaskipu, jolloin jouduin pakolla syömää paljon särkylääkettä, ja siinä hötäkässä en vaa yksinkertaisesti enää jaksanut ottaa sitä sertraliinia lisäksi. Sitten se vain jäi. En vain jaksanut enää ottaa sitä. Ajattelin että ihan sama. Eli motivaatio loppui. Sen jälkeen en ole jaksanut aloittaa uudestaan, enkä tosiaan tätä cipralexiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Btw, kukaan mies ei pidä pimppiä kauniina.
Paitsi kaikki miehet.
Vierailija kirjoitti:
Valittaminen tuo hetken helpotuksen, mutta samalla ylläpitää olotilaa josta valittaa
Ehkä. Sitten?
Kerropa sinä vuorostasi minulle, miksi tässä ketjussa on ihmisiä jotka ovat vastanneet mulle asiallisesti, mutta jotkut v*ttuilee. Eli siis miksi jotkut pystyvät vastaamaan empaattisesti ja mukavasti, ja toiset eivät. Kaikilla samat tiedot musta, silti jotkut osaa olla ihan v*ttuilemattakin. Kuka tässä on siis tehnyt väärin, minä, vai sinä? Ja näin päin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Btw, kukaan mies ei pidä pimppiä kauniina.
Paitsi kaikki miehet.
No ei nyt kaikki. Jotkut, mutta sitä en voi tajuta. Joten se ei oikein tee tälle mun tunteelle henkilökohtaisesti mitään. Näen sen edelleen rumana ja ällöttävänä, äärimmäisen nolona, jne. Feministivouhotus viel pahentaa lisää asiaa.
Valittamisesta: pidän joskus myös taukoja siitä. En ole täälläkään koko ajan ollut valittamassa. On mennyt viikkoja kun en ole ollut kirjoittamassa täällä sen kummemmin tästä asiasta. Joskus olen jonkin aikaa ollut jopa niin etten valita edes omissa yksityisissä muistioissani. En siis suinkaan ihan koko ajan sitä tee. Näin. Vai tiedätkö sinä tämänkin asian mua paremmin millon olen valittanut ja millon en? "Ei, kyl sä koko ajan valitat, mä tiiän sen!!!1" juu olen siitä taukojakin pitänyt mutta välillä täällä roikun. Tästäkin keskustelusta huomaa jos katsoo päivämääriä etten vastaillut tänne pitkään aikaan. Näinpä näin. Mieti sitä jos vtun pienessä päässäsi osaat
Jep. Tarkistin asian. 16.1. olin kirjoittanut tänne viimeksi. Seuraavan kerran 30.1.
Melko pitkä aika olla kirjottamatta tänne. TOKI siinä välissä olen jonkin verran saattanut kirjoittaa aiheesta muualla. Mutta enpä sitäkään joka päivä ainakaa yhtä paljon. Noinpa noin ja näinpä näin. Mutta ihan sama mitä sanon, se on väärin joka tapauksessa. Haista sinä vaan ihan suoraan vaikka v*ttu