Miten suhtaudut tahalliseen valvottamiseen?
Esimerkiksi siihen että tuore tuttavuus *ehtii* viestitellä viikolla ainoastaan klo 22-24?
Kommentit (21)
Yöviesteihin voi vastata sitten kun ehtii. Viestiäänen voi mykistää.
Ei ole saanut haluamaansa huomiota toistaseksi kaiketi.
No ihan sama vaikka viestittelee tuolloin, mutta vastaisin vasta aamulla. Ei tuon takia nyt tarvitse valvoa yhtään.
Laitan puhelimen yöksi äänettömälle
Men ole tavoitettavissa aina
No jos on varattu niin ei kiinnosta mitenkään (oletuksena että muu perhe nukkuu niin tuossa kohden voi jutella kakkosen kanssa)
Jos on muuten noin kiireinen muuten niin onkohan sillä aikaa suhteelle? Saiskohan sitä hoitaa kodinhoitajan hommat ja sitten yöllä nukkua vierekkäin. Ei kuulosta houkuttelevalta jos näin jatkuvasti.
vastaisin viesteihin aamulla tai pistäisin suhteen poikki.
Miksi sinun pitää tuon takia valvoa? Hän vaan laittaa viestiä, mutta ei kuitenkaan soita tuohon aikaan?
Ja sinä ehdit vastata vasta aamulla, joten mikä tässä on nyt ongelma?
No mutta, näitä on, jotka tätä tekee. Jos et ole käytettävissä keskusteluun, tiedät että aina löytyy joku pösilö, joka on.
22 jälkeen on mulla puhelin äänettömällä ja ilman värinää.
Vierailija kirjoitti:
Yöviesteihin voi vastata sitten kun ehtii. Viestiäänen voi mykistää.
Puhelimen voi jopa sulkea.
Oletko sä tyhmä vai miksi vastailet viesteihin?
Mua ei valvoteta tahallisesti.
Vastailen viesteihin kun ennätän.
Puhelin on aina äänettömällä, paitsi jos tiedän odottaa puhelua esim. huoltofirmasta.
On kyllä sairasta vallankäyttöä, jos ap:n suhteessa on tuollaista, että pakotetaan viesteilemään klo 22-24...
En vastailis, puhelin menee joka ilta älä häiritse tilaan klo 21
Eihän tuo ole tahallista valvottamista. Minulle saa viestitellä mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, pidän mobiilinetin pois päältä kun nukun ja puhelimen äänettömällä.
Täytyy olla todella vainoharhainen, jos pitää tuota tahallisena valvottamisena.
Äänet vaan pois ja vastaat aamulla. Vai suuttuuko tuttava, jos et vastaa 5 min sisällä?
Tuo kuvailemasi asia ei ole valvomisen pakottamista. Ei mitenkään päin 😄
Senkus menet nukkumaan, ja vastaat kun ehdit.
Yleensä valvottamisesta itkevät ovat kaikesta loukkaantuvia ja liian mukavuudenhaluisia puolisoita yms. MUTTA NYT olen kanssasi samaa mieltä ap! Inhaa käytöstä 😔 Ei ole normaalia riekkua puhelimella noin pitkään... Älypuhelimet, ylipaino, yötä pitkin riekkuminen... On aikamme kuva. Ette ole edes naimisissa. Laita viestiä kuudelta aamulla, mitenkäs sitten suu pannaan toisessa päässä... Khihihi 🤭
Sanoisin tyypille, että laita viestiä. Vastaan aamulla. Miksi ottaa stressiä tuollaisesta?
T: tuntematon