Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon kade sille joka voitti sen 74 miljoonaa

Vierailija
04.01.2026 |

miksi en minä voita mitään

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitähän menee aika iso vero.

Vaikka menisi 90%, niin reilusti jää rahaa vieläkin.

Vierailija
82/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla on asuntohuolet ohi, ruokaa voi syödä niin terveellisesti kuin haluaa. Voi ostaa kunnolliset lämpimät vaatteet. Matkustaa. Auttaa muita, ihmisiä, eläimiä, luontoa. Jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on pankinjohtaja muikeana kun asiakkaan tilille pamahtaa tuollainen määrä pääomaa hassattavaksi pankin toivomiin sijoituskohteisiin.

Pankit elävät lainaamalla meidän rahaa edelleen toisille pankeille ja laina-asiakkaille.

Mutta toki, jos viisaasti sijoittaa tuon potin, tuotolla elää itse ja jälkipolvet ihan kivasti. Mutta ei laiskuudesta juokseva raha välttämättä ole ihmiselle hyväksi. Katsokaa Nallea ja muita kokoomuslaisia. Eihän niillä toimi edes aivot kun ei tarvitse. 

Mitä tapahtuu unelmille, kun ne kaikki voi toteuttaa? Ne katoavat.

Mitä tapahtuu unelmille, kun ne kaikki voi toteuttaa? Ne katoavat.

Ei unelmat välttämättä mihinkään katoa, koska ei kaikkia unelmia voi rahan avulla toteuttaa. Siinä varmasti syy, miksi niin moni rikas on todistanut, ettei raha tuo onnea.

Vierailija
84/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tuo onnea.

No ei tuo rahattomuuskaan.

Vierailija
85/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitosta ei joudu maksamaan veroa.

Vierailija
86/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu tyyppi tämä voittaja. Antaisi sentään työnsä jollekin työttömälle. Tuosta summasta tulee tuottoa mitään tekemättä jo 100000e kuussa. Ei siis tarvetta palkalle. 

Vierailija
87/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todella iloinen hänen puolestaan 👍 Vaikutti järkevältä naiselta, prioriteetit ja elämä kunnossa. Nyt lumitöihin 😆

Vierailija
88/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla on asuntohuolet ohi, ruokaa voi syödä niin terveellisesti kuin haluaa. Voi ostaa kunnolliset lämpimät vaatteet. Matkustaa. Auttaa muita, ihmisiä, eläimiä, luontoa. Jne.

>> Rahalla on asuntohuolet ohi <<

Minun mielestä tämä ei pidä paikkaansa, että huolet asumisesta häviäisivät rahalla. Asuntohuolet vain muuttuvat toisenlaisiksi. Luksuskotiin änkeävät varkaat jne.

Vierailija
89/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu tyyppi tämä voittaja. Antaisi sentään työnsä jollekin työttömälle. Tuosta summasta tulee tuottoa mitään tekemättä jo 100000e kuussa. Ei siis tarvetta palkalle. 

Älä muuta sano. Itsekkyyden huippua on evätä työpaikka köyhemmältä ja jatkaa itse töissä sen takia että saa rahansa pimitettyä muilta. Mutta näin pääasiassa kaikki lottovoittajat Suomessa kuulemma toimivat eli yhtä itsekkäitä pönttöjä ovat kaikki.

Vierailija
90/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nämä menevät aina mummoille tai papoille, joilla ei ole aikomustakaan (tai edes aikaa) tehdä voitolla yhtään mitään. Tai näille surkimuksille, jotka eivät ymmärrä  edes tuo summan määrää - ostavat piirun verran uudemman Corollan ja menevät seuraavana päivänä takaisin linjastolle töihin. 

Tuosta kun laittaa vaikka pienen siivunkin (sanotaan nyt vaikka vain 5 miljoonaa) poikimaan ja tienaamaan, voi elää loppuelämänsä kuin kuningas. Ei sillä etteikö se onnistuisi pelkällä voitollakin. Ja maailmasta ei lopu tekeminen, näkeminen, maisteleminen ja kokeminen. 

Ja minä en Suomeen ainakaan jäisi. 

On muuten ihan sairas sattuma (hyvässä mielessä), että voitto osuu taas Suomeen, koska eikös EJ pelata ihan koko Euroopan laajuisesti. 

Vierailija
91/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei tuo onnea ihan niinko sanotaankin. Se voittaja ei ole sen onnellsempi kuin ennen voittoakaan. Typerykset luulevat, että rikkaiden elämä on jotenkin"hienoa"mutta ei ole. Ne luksushotellit ja huvijahdit on nopeasti nähty ja niihin kyllästyy. Siksi ne Euroopan rikkaat lähtivätkin sinne Sarajevoon lapsia ampumaan kun olivat tylsistyneitä kartanoihinsa ja loistoautoihinsa ja jotain säpinää piti elämään saada.

Vierailija
92/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>> Rahalla on asuntohuolet ohi <<

Minun mielestä tämä ei pidä paikkaansa, että huolet asumisesta häviäisivät rahalla. Asuntohuolet vain muuttuvat toisenlaisiksi. Luksuskotiin änkeävät varkaat jne.

Ei tarvitse hankkia luksuskotia. 

Vierailija
93/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tuo onnea ihan niinko sanotaankin. Se voittaja ei ole sen onnellsempi kuin ennen voittoakaan. Typerykset luulevat, että rikkaiden elämä on jotenkin"hienoa"mutta ei ole. Ne luksushotellit ja huvijahdit on nopeasti nähty ja niihin kyllästyy. Siksi ne Euroopan rikkaat lähtivätkin sinne Sarajevoon lapsia ampumaan kun olivat tylsistyneitä kartanoihinsa ja loistoautoihinsa ja jotain säpinää piti elämään saada.

Sulla ei ole ikinä ollut rahahuolia, kun väität ettei rahahuolet stressaa.

Vierailija
94/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten nämä menevät aina mummoille tai papoille, joilla ei ole aikomustakaan (tai edes aikaa) tehdä voitolla yhtään mitään. Tai näille surkimuksille, jotka eivät ymmärrä  edes tuo summan määrää - ostavat piirun verran uudemman Corollan ja menevät seuraavana päivänä takaisin linjastolle töihin. 

Tuosta kun laittaa vaikka pienen siivunkin (sanotaan nyt vaikka vain 5 miljoonaa) poikimaan ja tienaamaan, voi elää loppuelämänsä kuin kuningas. Ei sillä etteikö se onnistuisi pelkällä voitollakin. Ja maailmasta ei lopu tekeminen, näkeminen, maisteleminen ja kokeminen. 

Ja minä en Suomeen ainakaan jäisi. 

On muuten ihan sairas sattuma (hyvässä mielessä), että voitto osuu taas Suomeen, koska eikös EJ pelata ihan koko Euroopan laajuisesti. 

Kyllä loppuu ja miksi pitäisi elää kuin kuningas. Järkevä lottovoittaja ajaa edelleen Corollalla koska sakuromu on nolo.

Vierailija
95/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä tuskin lähtee heti hankkimaan luksusta ja huvijahteja. Kunhan saa oman kodin, tai mukavamman vuokra-asunnon. Voi ehkä käydä joskus taksillakin teatterissa tai muualla. Voi kaupasta ostaa sitä kalliimpaa lihaa joskus jne.

Vierailija
96/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei tuo onnea mutta helpottaa elämää kummasti. Mulle riittäisi pari tonnia. Onnittelut voittajalle, kävipä hyvä tuuri.  Toivon aina, että voitto menisi oikeasti köyhälle ihmiselle ja useammalle henkilölle  jaettavaksi tuollaiset jättisummat. En itse tietäisi , mitä tekisin tuollaisella summalla. Antaisin varmaan kaiken hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
97/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut, nyt rahaa on tarpeeksi, mutta en ole sen onnellisempi. Minäkin huijasin itseäni, että nyt kun ostan sen uuden telkkarin uuden auton ja uuden sähköpyörän niin olen onnellinen, mutta en ole.

Vierailija
98/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut, nyt rahaa on tarpeeksi, mutta en ole sen onnellisempi. Minäkin huijasin itseäni, että nyt kun ostan sen uuden telkkarin uuden auton ja uuden sähköpyörän niin olen onnellinen, mutta en ole.

Toisilla ei ole kyse uuden laitteen ostamisesta, vaan elämän perusasoiden saamisesta hyvälle tolalle. 

Vierailija
99/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietää vasta parinkymmenen vuoden kuluttua, että kannattiko kadehtia. Liian helppo elämä voi johtaa laiskotteluun ja päihteisiin. Eikä miljoonaa estä sairauksiakaan, mutta toki voi ostaa parhaan mahdollisen hoidon siinä tapauksessa, että sairastuu. Hengestäänkin voi päästä, jos joku kriminaali tietää rahoista. 

Vierailija
100/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurojackpotin päävoitot Suomessa

91,9 miljoonaa euroa, Siilinjärvi, 2019, 50 osuuden porukka

90 miljoonaa euroa, Loimaa, 2018, 5 osuuden porukka

87 miljoonaa euroa, Tampere, 2017, 3 osuuden porukka

74,1 miljoonaa euroa, Helsinki, 2026

61,2 miljoonaa euroa, Espoo, 2014

58,3 miljoonaa euroa, Kotka, 2025

57,3 miljoonaa euroa Akaa, 2014, 10 osuuden porukka

46,5 miljoonaa euroa, Tampere, 2017

46,2 miljoonaa euroa Turku, 2015

45 miljoonaa euroa Vantaa, 2022

45 miljoonaa euroa, Espoo, Vaasa, Oulu (x2) ja Mikkeli, 2021

41,6 miljoonaa euroa, Savonlinna, kierros 2017

40,3 miljoonaa euroa Kauhava, 2023

38,9 miljoonaa euroa, 2015 (10 osuuden nettiporukka eri puolilla Suomea)

34,9 miljoonaa euroa Loimaa, 2020

29,5 miljoonaa euroa, Seinäjoki, 2013

23,5 miljoonaa euroa, Janakkala, 2019

23,3 miljoonaa euroa, Kotka, 2015

22,2 miljoonaa euroa, Kristiinankaupunki, 2021, 4 osuuden porukka

21,3 miljoonaa euroa, Teuva, 2013

19,4 miljoonaa euroa, Raasepori, 2016

18 miljoonaa euroa, Espoo, 2018

17,8 miljoonaa euroa, Jämsä, 2014, 10 osuuden porukka

10 miljoonaa euroa, Espoo, 2016

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi