Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon kade sille joka voitti sen 74 miljoonaa

Vierailija
04.01.2026 |

miksi en minä voita mitään

Kommentit (167)

Vierailija
41/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla. Sanotaan ettei rikkaat pääse taivaaseen. Se tarkoittaa itsekästä elämää, jossa käyttää rahat vain omaksi hyödyksi eikä jaa tarvitseville. Ei auta muita ja itse elää kylläisesti. 

Vierailija
42/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vee. Kyllä masentaa, jos ensi viikolla nappaa ja saakin vain sen 10 miltsiä. Aina huono uutinen, jos potti on supistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua riepoo se, että Veikkaus kertoo voittajien paikkakunnat.

Taas joku naapuri!!! 

Vierailija
44/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tuo onnea.

Kyllä tuo sellaiselle jolla sitä ei ole. 

Vierailija
45/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee olemaan vaikeaa tuota salata. Helppohan se on puhua tuonkin ennen kuin raha on tilillä. Mut kyllä jengi alkaa vaikka ravintolassa katsoa jos tuo ihminen esimerkiksi ennen syönyt jonkun 50€ setin ja nyt tilaa 120€ jotain. Tai sanoo mä voin tarjota sullekin ota mitään vaan. Monista tulee ylimielisiä ja mulkkuja kun rahaa onkin yhtäkkiä enemmän. Lisäksi jos töissä vaikka palaa käpy ja sanoo, että senkun annat lopputilin, niin kyllä se herättää keskustelua heti, että miten tuolla on varaa nyt noin sanoa ja käyttäytyä.

Vierailija
46/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua riepoo se, että Veikkaus kertoo voittajien paikkakunnat.

Taas joku naapuri!!! 

Sukupuolen ja paikkakunnan. Mitä jos olisi ollut muunsukupuolinen jostain Eurasta tai Elimäeltä?

Vierailija
47/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Olin jo suunnitellut, mihin rahat sijoitan. Nyt pitää taas vaan raahautua töihin.

Vierailija
48/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat. 

Vierailija
49/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa jäädä vaikka ratikan alle juostessaan pankkiin. Kaikki on mahdollista myös arpaonnessa.

Vierailija
50/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä elämässmtäni puuttuu on raha.

Vierailija
51/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksen pitäisi alkaa salaamaan voittajien asuinkunta. Miksi tämä tieto pitäisikään paljastaa?

Vierailija
52/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tuo onnea.

Kyllä tuo sellaiselle jolla sitä ei ole. 

Se että ei ole rahaa EI IKINÄ AINAKAAN tuo yhtään onnea

Vierailija
53/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on 20 läheistä ihmistä ympärillä äkkiä jakoon menee. Lapsenlapsia ym.

Vierailija
54/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tylsä tyyppi voitti kun sanoi että aikoo jatkaa töissä. Pyhät vain aikoo pitää vapaata. Tuolla rahalla muuttaisi maailmaa ja hän menee tekemään lumitöitä

Fiksu miettii eikä anna työyhteisölle julki että voitti ! Järjenkäyttö sallittua !

Vierailija
55/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee olemaan vaikeaa tuota salata. Helppohan se on puhua tuonkin ennen kuin raha on tilillä. Mut kyllä jengi alkaa vaikka ravintolassa katsoa jos tuo ihminen esimerkiksi ennen syönyt jonkun 50€ setin ja nyt tilaa 120€ jotain. Tai sanoo mä voin tarjota sullekin ota mitään vaan. Monista tulee ylimielisiä ja mulkkuja kun rahaa onkin yhtäkkiä enemmän. Lisäksi jos töissä vaikka palaa käpy ja sanoo, että senkun annat lopputilin, niin kyllä se herättää keskustelua heti, että miten tuolla on varaa nyt noin sanoa ja käyttäytyä.

Siis kuka katsoo, mitä joku toinen syö ravintolassa tai mitä se maksaa? Minua kiinnostaa vain se, mitä itse tilaan ja että se on hyvää.

Vierailija
56/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää korkoa edes 2,5 prosentin korkotilillä tuottaa vuodessa

2 miljoonaa euroa, kuussa voi pistää palamaan pelkkiä korkoja n 200 000 e, ostella autoja, veneitä asuntoja joka kk uusi!

Vierailija
57/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olla. Sanotaan ettei rikkaat pääse taivaaseen. Se tarkoittaa itsekästä elämää, jossa käyttää rahat vain omaksi hyödyksi eikä jaa tarvitseville. Ei auta muita ja itse elää kylläisesti. 

yhtä ahneita tai ahneempia voi olla työttömät ruokajonon pummit, aina ahnehtimassa vain ruokaa itselleen.

Vierailija
58/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka katsoo, mitä joku toinen syö ravintolassa tai mitä se maksaa? Minua kiinnostaa vain se, mitä itse tilaan ja että se on hyvää.

Joo, kaveri ostaakin mäkkärissä yhtäkkiä kaks juustohampparia yhden sijaan, takuuvarma merkki että nyt on 74 miljoonaa napsahtanut tilille!

Vierailija
59/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan sanoisi kenellekään jos voittaisin. En edes suvulle, ne juopot vasta ahneita on. Olen maanläheinen ja ei-materialistinen ihminen, mutta todellakin irtisanoisin itseni heti kun rahat tilillä ja alkaisin tehdä niitä asioita, joihin ei voimavarat ole työn takia riittäneet. 

Vierailija
60/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä isoja voittoja kukaan saa. Pienempiä jaetaan, jotta pelaajat jatkavat pelaamista mutta Veikkaus keksii nämä voittajien tarinat. Näin minä uskon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi