Oon kade sille joka voitti sen 74 miljoonaa
Kommentit (167)
Voi vee. Kyllä masentaa, jos ensi viikolla nappaa ja saakin vain sen 10 miltsiä. Aina huono uutinen, jos potti on supistunut.
Minua riepoo se, että Veikkaus kertoo voittajien paikkakunnat.
Taas joku naapuri!!!
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea.
Kyllä tuo sellaiselle jolla sitä ei ole.
Tulee olemaan vaikeaa tuota salata. Helppohan se on puhua tuonkin ennen kuin raha on tilillä. Mut kyllä jengi alkaa vaikka ravintolassa katsoa jos tuo ihminen esimerkiksi ennen syönyt jonkun 50€ setin ja nyt tilaa 120€ jotain. Tai sanoo mä voin tarjota sullekin ota mitään vaan. Monista tulee ylimielisiä ja mulkkuja kun rahaa onkin yhtäkkiä enemmän. Lisäksi jos töissä vaikka palaa käpy ja sanoo, että senkun annat lopputilin, niin kyllä se herättää keskustelua heti, että miten tuolla on varaa nyt noin sanoa ja käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Minua riepoo se, että Veikkaus kertoo voittajien paikkakunnat.
Taas joku naapuri!!!
Sukupuolen ja paikkakunnan. Mitä jos olisi ollut muunsukupuolinen jostain Eurasta tai Elimäeltä?
Sama! Olin jo suunnitellut, mihin rahat sijoitan. Nyt pitää taas vaan raahautua töihin.
Saattaa jäädä vaikka ratikan alle juostessaan pankkiin. Kaikki on mahdollista myös arpaonnessa.
Ainoa mitä elämässmtäni puuttuu on raha.
Veikkauksen pitäisi alkaa salaamaan voittajien asuinkunta. Miksi tämä tieto pitäisikään paljastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea.
Kyllä tuo sellaiselle jolla sitä ei ole.
Se että ei ole rahaa EI IKINÄ AINAKAAN tuo yhtään onnea
Sillä on 20 läheistä ihmistä ympärillä äkkiä jakoon menee. Lapsenlapsia ym.
Vierailija kirjoitti:
Niin tylsä tyyppi voitti kun sanoi että aikoo jatkaa töissä. Pyhät vain aikoo pitää vapaata. Tuolla rahalla muuttaisi maailmaa ja hän menee tekemään lumitöitä
Fiksu miettii eikä anna työyhteisölle julki että voitti ! Järjenkäyttö sallittua !
Vierailija kirjoitti:
Tulee olemaan vaikeaa tuota salata. Helppohan se on puhua tuonkin ennen kuin raha on tilillä. Mut kyllä jengi alkaa vaikka ravintolassa katsoa jos tuo ihminen esimerkiksi ennen syönyt jonkun 50€ setin ja nyt tilaa 120€ jotain. Tai sanoo mä voin tarjota sullekin ota mitään vaan. Monista tulee ylimielisiä ja mulkkuja kun rahaa onkin yhtäkkiä enemmän. Lisäksi jos töissä vaikka palaa käpy ja sanoo, että senkun annat lopputilin, niin kyllä se herättää keskustelua heti, että miten tuolla on varaa nyt noin sanoa ja käyttäytyä.
Siis kuka katsoo, mitä joku toinen syö ravintolassa tai mitä se maksaa? Minua kiinnostaa vain se, mitä itse tilaan ja että se on hyvää.
pelkkää korkoa edes 2,5 prosentin korkotilillä tuottaa vuodessa
2 miljoonaa euroa, kuussa voi pistää palamaan pelkkiä korkoja n 200 000 e, ostella autoja, veneitä asuntoja joka kk uusi!
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata olla. Sanotaan ettei rikkaat pääse taivaaseen. Se tarkoittaa itsekästä elämää, jossa käyttää rahat vain omaksi hyödyksi eikä jaa tarvitseville. Ei auta muita ja itse elää kylläisesti.
yhtä ahneita tai ahneempia voi olla työttömät ruokajonon pummit, aina ahnehtimassa vain ruokaa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka katsoo, mitä joku toinen syö ravintolassa tai mitä se maksaa? Minua kiinnostaa vain se, mitä itse tilaan ja että se on hyvää.
Joo, kaveri ostaakin mäkkärissä yhtäkkiä kaks juustohampparia yhden sijaan, takuuvarma merkki että nyt on 74 miljoonaa napsahtanut tilille!
En koskaan sanoisi kenellekään jos voittaisin. En edes suvulle, ne juopot vasta ahneita on. Olen maanläheinen ja ei-materialistinen ihminen, mutta todellakin irtisanoisin itseni heti kun rahat tilillä ja alkaisin tehdä niitä asioita, joihin ei voimavarat ole työn takia riittäneet.
Ei niitä isoja voittoja kukaan saa. Pienempiä jaetaan, jotta pelaajat jatkavat pelaamista mutta Veikkaus keksii nämä voittajien tarinat. Näin minä uskon.
Ei kannata olla. Sanotaan ettei rikkaat pääse taivaaseen. Se tarkoittaa itsekästä elämää, jossa käyttää rahat vain omaksi hyödyksi eikä jaa tarvitseville. Ei auta muita ja itse elää kylläisesti.