Oon kade sille joka voitti sen 74 miljoonaa
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea mutta helpottaa elämää kummasti. Mulle riittäisi pari tonnia. Onnittelut voittajalle, kävipä hyvä tuuri. Toivon aina, että voitto menisi oikeasti köyhälle ihmiselle ja useammalle henkilölle jaettavaksi tuollaiset jättisummat. En itse tietäisi , mitä tekisin tuollaisella summalla. Antaisin varmaan kaiken hyväntekeväisyyteen.
Miksi antaa rahaa hyväntekeväisyyteen elinaikanaan, kun voi käydä niin, että rahat loppuvatkin kesken? Näin on käynyt monelle lottomiljonäärille. Kaiken voi kuitenkin testamentata hyväntekeväisyyteen, joten rahalla saa kyllä hyvää aikaan ihan kuolemansa jälkeenkin. Erona on toki se, että ei saa elinaikanaan kiillotettua sädekehää päänsä päällä, kun ei pääse mainostamaan muille kuinka kova hyväntekijä on.
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli jo valmiiksi rikas: helsinkiläinen, joka tekee lumitöitä!
Ei täällä köyhien vuokra-asujien tarvi sellaista tehdä---
Raha tulee rahan luo, ihan turha on köyhien mihinkään peliin rahojaan tuhlata.
"Vierailija kirjoitti:
Eurojackpotin päävoitot Suomessa
91,9 miljoonaa euroa, Siilinjärvi, 2019, 50 osuuden porukka
90 miljoonaa euroa, Loimaa, 2018, 5 osuuden porukka
87 miljoonaa euroa, Tampere, 2017, 3 osuuden porukka
74,1 miljoonaa euroa, Helsinki, 2026
61,2 miljoonaa euroa, Espoo, 2014
58,3 miljoonaa euroa, Kotka, 2025
57,3 miljoonaa euroa Akaa, 2014, 10 osuuden porukka
46,5 miljoonaa euroa, Tampere, 2017
46,2 miljoonaa euroa Turku, 2015
45 miljoonaa euroa Vantaa, 2022
45 miljoonaa euroa, Espoo, Vaasa, Oulu (x2) ja Mikkeli, 2021
41,6 miljoonaa euroa, Savonlinna, kierros 2017
40,3 miljoonaa euroa Kauhava, 2023
38,9 miljoonaa euroa, 2015 (10 osuuden nettiporukka eri puolilla Suomea)
34,9 miljoonaa euroa Loimaa, 2020
29,5 miljoonaa euroa, Seinäjoki, 2013
23,5 miljoonaa euroa, Janakkala, 2019
23,3 miljoonaa euroa, Kotka, 2015
22,2 miljoonaa euroa, Kristiinankaupunki, 2021"
Niin paljon hyvää voisi näilläkin rahoilla tehdä tai voisivat edes vapauttaa työpaikkanss muille mutta 100% nämä kaikki rahat seisoo piilossa pankki tileille tai sijoituksissa. Jos itse joskus saisin tämän summan rahaa niin päivääkään en tekisi töitä enää ja oikeasti käyttäisin rahoja ja tekisin niillä hyviä asioita ja auttaisin oikeasti apua tarvitsevia ja ansaitsevia.
En raaskisi ostaa enää kuin punalaputettuja tuotteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahalla on asuntohuolet ohi, ruokaa voi syödä niin terveellisesti kuin haluaa. Voi ostaa kunnolliset lämpimät vaatteet. Matkustaa. Auttaa muita, ihmisiä, eläimiä, luontoa. Jne.
>> Rahalla on asuntohuolet ohi <<
Minun mielestä tämä ei pidä paikkaansa, että huolet asumisesta häviäisivät rahalla. Asuntohuolet vain muuttuvat toisenlaisiksi. Luksuskotiin änkeävät varkaat jne.
Luksuskotiin hankitaan tietysti viimeisen päälle vartiointi.
Äkkiä Ruotsin kansalaisuus niinkuin Nallekin teki,säästää pitkän pennin veroissa
Minä olisin halunnut tuon voiton, olen 55-vuotias nainen ja yksinhuoltajana kasvattanut lapseni. Raha olisi tuonut minulle ainakin onnea ja turvallisuutta. Olisin alkanut toteuttaa omia unelmia, olisin myös alkanut tukea 100 prosenttisia yksinhuoltajia rahallisesti ja aineellisesti, koska minulla itsellä kokemusta siitä, että 100 prosenttisen yksinhuoltajan elämä ei ole helppoa.
Tuosta summasta olisi riittänyt minulle ja pojalleni aivan tarpeeksi, reilusti myös muille jaettavaa. Harmi, että en voittanut, vaan voitto meni taas jollekin törpölle joka vain jatkaa töitä tekemällä, viemällä jonkun muun työpaikan, vaikka ei sitä itse tarvitse.
Mä en ole, itselläni se vain lisäisi ahdistusta. Voisin muutaman miljoonan kyllä ottaa, mutten mä siitä onnelliseksi tulisi. Mutta mä olenkin päästäni pipi, kuten varmaan käsitittekin heh. Normaali ihminen varmaan ottaiskin rahaa mielellään vaikka kuinka paljon.
En ymmärrä miksi nämä edes lottoaa jos voitosta huolimatta pitää käydä töissä ja elää niinkun ei olisi mitään tapahtunut. Ei siitä voitosta tarvitse meteliä pitää mutta työpaikan voisi luovuttaa jollekin sitä tarvitsevalle.
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea.
Siksikö sanotaan "onnea voittajalle" aivan kuin miljoonavoitto ei sitä olisi jo tuonut.
Vierailija kirjoitti:
Niin tylsä tyyppi voitti kun sanoi että aikoo jatkaa töissä. Pyhät vain aikoo pitää vapaata. Tuolla rahalla muuttaisi maailmaa ja hän menee tekemään lumitöitä
Painaa varmaan kesälläkin lumitöitä.
Raha ei ehkä tuo onnea mutta sillä voi kyllä ostaa sitä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee olemaan vaikeaa tuota salata. Helppohan se on puhua tuonkin ennen kuin raha on tilillä. Mut kyllä jengi alkaa vaikka ravintolassa katsoa jos tuo ihminen esimerkiksi ennen syönyt jonkun 50€ setin ja nyt tilaa 120€ jotain. Tai sanoo mä voin tarjota sullekin ota mitään vaan. Monista tulee ylimielisiä ja mulkkuja kun rahaa onkin yhtäkkiä enemmän. Lisäksi jos töissä vaikka palaa käpy ja sanoo, että senkun annat lopputilin, niin kyllä se herättää keskustelua heti, että miten tuolla on varaa nyt noin sanoa ja käyttäytyä.
Siis kuka katsoo, mitä joku toinen syö ravintolassa tai mitä se maksaa? Minua kiinnostaa vain se, mitä itse tilaan ja että se on hyvää.
No tarkoitin lähipiiriä, eli ystävät, sukulaiset ja työkaverit. Jos aiemmin elänyt hyvin tavallisesti ja sitten haluaakin tehdä jotain paremmin ja kalliimpaa ostaa yms., niin totta hitossa jengi alkaa ihmetellä, että mikäs siihen nyt meni.
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea.
.
Uusi Toyota Yaris ja keittiöön kelloradio!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea.
Miten kertoa olevansa köyhä, kertomatta olevansa köyhä.
Päivän osuvin.
Minä olen myös kateellinen, eipä voittaja varmaan ihan tyhjätasku ollut jos omakotitalo Hesassa joko itsellä varallisuutta tai miehellään tai perittyä.
Olen kateellinen ja ärsyttää kun asiasta uutisoidaan ja hehkutetaan, ajattelin etten lue voittajan haastattelua netistä mutta luin kuitenkin.
Tulisin kyllä onnelliseksi, jos voisin laittaa muutaman kuukauden ruokarahat Ähtärin eläintarhan eläimille. Niiltä loppuu ruoka tammikuun lopussa. Sitten olisi pari kuukautta pidempään aikaa etsiä sopivia sijoituskoteja. 60 000 e per kuukausi, joten lahjoittamani kymppi on aika pieni osa siitä.