Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon kade sille joka voitti sen 74 miljoonaa

Vierailija
04.01.2026 |

miksi en minä voita mitään

Kommentit (167)

Vierailija
21/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli jo valmiiksi rikas: helsinkiläinen, joka tekee lumitöitä!

Ei täällä köyhien vuokra-asujien tarvi sellaista tehdä---

Vierailija
22/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellä oli uutinen, että Veikkaus oli tavoittanut helsinkiläisnaisen, joka voitti ko.summan, mutta ei mulle kyllä vielä ole soitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon kade sille jenkille joka voitti 1,6 miljardia dollaria lotosta. 

Vierailija
24/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas meni jollekin jolla on duuni. En käsitä. Köyhät kuitenkin näihin veikkauksiin eniten rahaa tunkee, mutta aina voitto menee jollekin duunissa olevalle.

Köyhät eivät osaa rahaa käsitellä, pistävät sileäksi jo muutamassa vuodessa koko rahasumman.

On kato niitä jotka elää. Ja sitten niitä jotka säästää ja sijoittaa. 

Vierailija
25/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen summa on ihan järjetön tavalliselle ihmiselle.

Jo kymmenesosa olisi liikaa.  Noissa peleissä olisi hyvä olla maksimivoitot, minkä jälkeen seuraaville voittoluokille jaettaisiin loput. Tuskin vähentäisi peli-innostusta. Useampi ihminen saisi taloudellista turvaa loppuelämäkseen, jos osaisi oikein rahansa käyttää. 

Vierailija
26/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia kommentteja. Ihan vilpittömän rehellisesti voin sanoa, että kun näin tuon voitosta kertoneen otsikon niin ilahduin kovasti. Isot onnittelut voittajalle!!

Vierailija
27/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä valehtelisin tuossa haastattelussa niin paljon kun vaan pystyisin. Tuo "ei tarvitse enää tehdä pyhätöitä" olisi hyvä hämäys, koska en virkahenkilönä tee niitä nytkään. Ja "lumityöt" johtaa ajatukset rivi-tai omakotitaloasujaan jolloin kukaan ei tajua että oikeasti asun vuokralla kerrostalossa. Jne.

Vierailija
28/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen summan saaminen yhtäkkiä on tottumattomalle karmeaa. tietää pelkoa, tuskaa, unettomia öitä. Saalistajat kintereillä. kehenkään ei voi luottaa.Ellei sitten osaa salata voittoaan ja jatkaa   elämäänsä näkymättömänä.

Vierailija
29/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miksi en minä voita mitään"

Kyllä minä ainakin olisin edelleen kateellinen 74 miljoonasta, vaikka itse olisin voittanut "mitään" eli esim 10 euroa. 

Vierailija
30/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tuo onnea.

Sanoo ihminen jolla ei ole rahahuolia. Kyllä muutama miljoona kummasti helpottaisi elämää.

Kyllä sanoo niin. Ei se todellakaan tuo onnea, Mutta muutama miljoona tilillä helpottaisi ilmeisesti joidenkin elämää. Mikäli minulla olisi muutama (eli 8 Raamatun mukaan) tilillä niin ihmettelisin mihin ne loput ovat kadonneet.

Vierailija
31/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tylsä tyyppi voitti kun sanoi että aikoo jatkaa töissä. Pyhät vain aikoo pitää vapaata. Tuolla rahalla muuttaisi maailmaa ja hän menee tekemään lumitöitä

Kuulostaa omakotitalossa asuvalta yrittäjältä.

Varmasti oli rahaton nainen. Eiku...

Vierailija
32/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän menee aika iso vero.

Vierailija
33/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen liian monta tarinaa, miten tolvana on voittanut päävoiton ja tuhonnut elämänsä hölistyään siitä kaikille,

Joo joo, ihan varmasti tunnet tosi monta ihmistä, jotka voittaneet miljoonia. Suurin osa voittajista ei tuhoa elämäänsä lottovoiton takia. Me emme vain kuule heistä mitään. 

Vierailija
34/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kade mutta kun mainittiin että on nainen niin toivon että antaa jotain suomalaiseen köyhyteen  suomalaisille. Naiset yleensä ovat empaattisempia.

Vierailija
35/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pistää kateeksi vaikken edes pelannut. Kertoo enemmän omasta epätoivoisesta rahantarpeestani kuin mistään muusta. Tuo summa mullistaisi elämäni. Jo 50 000 e mullistaisi elämäni.

Vierailija
36/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo summa olisi soppeli siihen ettei tarvitsisi herätä yhteenkään päivään muiden vuoksi. Ja vaikka olisikin noussut ylös, jos väsyttää tai muuten vaan ottaisi päähän, menisi nukkumaan uudestaan ilman mitään syyllisyyksiä.

Vierailija
37/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi, tuo rahasumma on ihan liikaa. Siitä seuraa pelkkää kateutta jopa vihaa ja kaunaa, jos autat jotakuta aina joku jää vähemmälle. Elämä pyörii vain rahan ympärillä, loppujen lopuksi se on vain rahaa. Kannattaa tosiaan jakaa pois, mutta siinäkin on vaaransa, siipelijöitä riittää.

Vierailija
38/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kade. En edes lotonnut. Ei voi mitään. Elämä on.

Joku muu saa nyt hänen pyhäpäivien työvuorot.

Vierailija
39/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun salkku 25 000 ja olen työtön. Muutettaisiin johonkin missä ei naapureita. Hienot autot. Sijoittaisin edelleen itse. Haluaisin perustaa järjestön joka auttaa nuoria. Tekemistä kyllä löytäisin muutakin kun työpaikka. Kaksi aikuista lasta niin heille rahaa sekä puolisolle. 

Vierailija
40/167 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tuo onnea.

Sanoo ihminen jolla ei ole rahahuolia. Kyllä muutama miljoona kummasti helpottaisi elämää.

Minussa on joku vika, kun miljoona tai pari riittäisi loppu elämäksi. Tuo 74 miljoonaa on jo liikaa, en edes haluaisi sellaista määrää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän