Miten aiot tänään hyödyntää aikuisuuden vapauttasi?
Itse aion olla tekemättä yhtään mitään, ehkä käyn kaupassa ostamassa makeisia.
Kommentit (36)
Laittamalla tulen takkaan ja makoilemalla kissan kanssa matolla sen edessä. Syömällä itse leipomaani maailman parasta omenapiirakkaa. Käymällä metsäkävelyllä. Lämmittämällä illalla puusaunan - nauttimalla luonnosta ja kodistani
Ajattelin että hipsin nyt tuonne olohuoneeseen, otan vaimoa kädestä kiinni, johdatan sen makuuhuoneeseen ja panen sen paksuksi. Tai ainakin yritän.
Näennäistä vapautta saa käyttää esim. alkoholin juomiseen.
Söin Prismasta ostamani irtokarkkipussin KERRALLA. Lapset saivat omista pusseistaan vaan pari ja loput meni jemmaan, et ruokaki maistuu.
Makaan sohvalla ja syön suklaata. Mitään sen kummempaa en aio tänään tehdä.
Valvoin myöhään kaljoitellen eilen ja valvon yömyöhille tänäänkin! Juuri niinkuin lapsena uhosin vielä tekeväni :D
Hyödynsin jo nukuin pitkään aamupalan jälkeen laitoin trikoota ylle ja suuntasin kauppaan josta hain mässyä ja loppupäivän voin löhötä sohvalla ja palstailla, vaikka tiskit odottavat ja pyykkikone lopettaa pian ja pitäsi ripustaa pyykkiäkin ja edellinen satsi silittää...
Kunpa voiskin tehdä mitä haluaa mutta paha ahdistuneisuus ja paniikkihäiriö.
Haluaisin päättää tän.
Siis suurin osa makaa ja syö karkkia?
Onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa voiskin tehdä mitä haluaa mutta paha ahdistuneisuus ja paniikkihäiriö.
Haluaisin päättää tän.
Otan osaa. Koeta hengitellä syvään ja rauhallisesti. Mene kävelylle kauniiseen syyssäähän.
Ei hätä ole tämän näköinen.
Olen pelannut monta tuntia, myöhemmin tehdään miehen kanssa pitsaa ja katsotaan varmaan joku leffa.
Olen koko päivän pyjäma päällä kotona ja syön lounaaksi paketillisen jäätelöä
Poltan tupakkaa ja juon valkoviiniä. Illemmalla ehkä höpöheinää.
Vierailija kirjoitti:
Siis suurin osa makaa ja syö karkkia?
Onneksi olkoon.
Kiitos! Käykö kateeksi vai miksi suhtaudut noin ärhäkästi?
No nyt juurikin aamupalaksi olen nauttinut Prismasta hamstraamiani irtokarkkeja 5,95/kg