Tehkääpä äö-testi tieteen kuvalehden sivuilla!
Laittakaa sitten tänne tuloksia + ammatti/koulutus.
Minä sain tulokseksi 123 joka on erittäin hyvä. Olen ammattikoulun ja lukion käynyt, tosin mahdolisuuksia vaikka mihin, mutta ei halua.
Kommentit (109)
Yli 135 on vain alle 2% väestöstä.
ei ollut vahvuuksia eikä heikkouksia, kaikki osiot samaa tasoa. se nyt ei liity millään lailla tähän testiin, mikä ammattini on.
Tulos oli 121, olen joskus tehnyt vaikeampiakin, tulos ollut aina sama. En kyllä usko, että kovin vakuutava testi. Olisin muka fiksumpi, kun 91% väestöstä...
Tai sitten kaikki suomen nerot palstailee av:llä
virallisen testin mukaan äo on mulla 135, enkä oikein jaksa uskoa, että palstalla olisi enempää kuin yksi minua älykkäämpi.
olen aina ollut hyvä just tollasissa kuviopäättelytehtävissä ja mulla on tosi hyvä numeromuisti ja olen hyvä matematiikassa. Mutta sitten taas esim. vieraissa kielissä olen todella huono, englanniksi osaan sanoa noin kaksi lausetta eikä nekään mene kieliopillisesti oikein.
Minusta älykkyystestissä pitäisi olla jotain muutakin kuin " mikä on seuraava kuvio/kirjain/numero" -tehtäviä. En tiedä minkälaisia ne voisi olla, mutta ehkä joku fiksumpi osaisi sellaisetkin tehdä.
tein just- ja mä todellakin epäilen et te kusetatte tuloksista. yli 135 on tosiaan vain 2% väestöstä ja tuskin täällä av:llä... itse sain 122 ja se oli kuulemma erittäin hyvä...
Se muistiosio meni ihan surkeasti kun täällä töissä ei oikein pysty keskittymään. Mensan testistä sain joskus tulokseksi 149.
yleisen tason huomioon ottaen, aika hurjilta nuo tulokset kuulostavat. Mulla 128 ja olen filosofian maisteri. Kaikki alueet suunnilleen tasavahvoja.
Ei mennyt kovin hyvin, luulin että voisin saada paremman tuloksen :/
T: Ammattikoulun käynyt
Kiva iltapäivän piristys, sain yllättävän hyvän tuloksen - 134! Kyllä nyt on viksu olo. Muuten tasaisen hyvät osiot, mutta ne numerosarjat meni kahden ekan jälkeen ihan harakoille. Olisikohan vain neljän tunnin yöunilla merkitystä? :)
Muistamisosio oli alle odotusten. Matikan ja kielen tehtävät olivat musta helppoja.
Vedin pohajt ilmeisesti :D Välillä annoin lapsille välipalaa, otin vauvan parvekkeelta ja lohdutin itkevää lasta ja hirvee flunssa päällä. Osan arvasin ihan vaan tehdäkseni testin nopeasti :D
Muisti ei oikein pelannut ja lapset pyörivät jaloissa.
Sairaanhoitaja-kotiäiti
En ole koskaan ajatellutkaan, että pärjäisin tällaisessa testissä. Omaan kylläkin erilaista älykkyyttä ja siitä olen ylpeä :) Koulussa jouduin aina pinnistelemään jotta pysyisin asioissa mukana ja ymmärtäisin asioita, teoriassa olen todella huono, käytäntö sopii minulle.
Jos haluaa oikeasti tietää vastauksen, niin ei kai sitä käy fuskaamaan...
Paitsi joku pölhö-beisik-ap-äiskä