Tehkääpä äö-testi tieteen kuvalehden sivuilla!
Laittakaa sitten tänne tuloksia + ammatti/koulutus.
Minä sain tulokseksi 123 joka on erittäin hyvä. Olen ammattikoulun ja lukion käynyt, tosin mahdolisuuksia vaikka mihin, mutta ei halua.
Kommentit (109)
Numerosarjojen muistamiset vedin täysin hatusta, en jaksanut keskittyä lainkaan. Sanasto-osioista sain täydet, kuten oletinkin.
ja voisin vastata, kuten joku toinenkin, että aivoton, univelkainen kotiäiti olen (ylioppilas vaan). Itse asiassa imetin tässä samalla 2kk ikäistä.
Eikö tuollainen arvailu pitäisi olla kiellettyä tämmöisesä testissä? Eihän se silloin anna oikeaa tulosta..
Pidän itseäni parempana ihmistuntijana kuin teoreetikkona
sanasto-osiot ja kuviopäättelyt vahvuuksia, numerot heikkouksia - arvattava tulos!
Itse tein testin väsyneenä ja tulos oli 131 (kielelliset 141,4 ja suoritusosiot 116,8). Ainakin matemaattiset ja kielelliset osiot oli tosi helppoja, niiden perusteella peruskoululainenkin saisi samat.
pidin itseäni fiksumpana. Sain vain 115!
Muistijutut meni ihan metsään, kielellsiet parhaiten, mutta siltikään ei tarpeeksi hyvin.
koska sain äsken TODELLA VÄSYNEENÄ (yöllä kahden jälkeen ja monen lapsen äiti) ja viisi kaljaa juoneena tulokseksi 123. Tai sitten olen vain niin todella fiksu! =)
Ja ei, en usko tulokseen. Mutta voi siinä siinä mielessä olla perää, että kaikki, jotka saivat tässä testitssä yli 130, voisivat saada oikeassakin testissä hyvät pisteet.
Vierailija:
Miksi automaattisesti älykkyystesteissä menestyneitä pidetään sosiaalisesti täysin kyvyttöminä?
En sanonut noin. Sanoin, että älykkyys ei paikkaa huonoa käytöstä. En ole itsekkään mikään simpukka, mutta en tykkää laisinkaan ks. testeissä menestyneistä itseään jalustalle korottavista huonosti käyttäytyvistä ihmisistä. Kyse oli juuri siitä, että jotkut ns. älykkäät eivät omaa lainkaan sosiaalista älykkyyttä ja käyttäytyvät sitten huonosti muita kohtaan ja luulevat olevansa siihen " älykkäämpinä" oikeutettuja.
kotiäitinä kahdelle parhaillaan, ja vielä kaameassa flunssassa ja poskiontelontulehduksessa... seli seli, mutta kumminkin ;)
ihan ok kai, jos ajattelee että DI:n paperit on kumminkin hankittuna. enpä silti likaa panisi arvoa nettitesteille, ja varsinkaan tälle kyseiselle versiolle. olen joskus paljon vaativimpiakin ja monipuolisempia tehnyt, ja silti ihan suht hyvin pärjännyt.
testiä tehdessä kauhea päänsärky päällä ja lapsi kyselemässä vieressä, vaikuttikohan se tulokseen ;)
Vierailija:
testiä tehdessä kauhea päänsärky päällä ja lapsi kyselemässä vieressä, vaikuttikohan se tulokseen ;)
kannattaa mennä sinne oikeisiin testeihin...täähän on ihan naurettava jos kaikki saa 115-150 pistettä :)
Oikeassa kysymyksiä on tosi paljon enemmän. Välissä ei voi käydä syömässä tai vessassa vaan keskityttävä on yhteen pötköön monia tunteja. Lisäksi niissä on vielä aika vastassa...eli tämä testi mitä olette tehneet ei vastaa lähellekkään oikeaa äo testiä
Johan sen tulokset paljastaa!!!!
Ylioppilas eli tyhmä kouluttamaton ;-)
Vierailija:
Tai sitten kaikki suomen nerot palstailee av:llä
Muista testeistä olen saanutkyllä yli 130: Hmmm....