Tehkääpä äö-testi tieteen kuvalehden sivuilla!
Laittakaa sitten tänne tuloksia + ammatti/koulutus.
Minä sain tulokseksi 123 joka on erittäin hyvä. Olen ammattikoulun ja lukion käynyt, tosin mahdolisuuksia vaikka mihin, mutta ei halua.
Kommentit (109)
ei koulutusta..Pitäisköhän kouluttautua.. Matemaattinen oli heikkous ja laski tuloksen tuohon.. OHHOH!
Pentu pilas muistiosion multa täysin....ja hahmotusjutskat meni arvailemalla...
Muistitestikin yllätti että edes tuli 11 pistettä kun kaksi kakaraa repii tossa hakemaan teippiä ja vauva karjuu lattialla : )
On täällä aika sankka joukko huijareita...
tai sit on koko testi ihan fuulaa, tai sit mammat " hiukan" fuulaa..
Joissain asioissa tosielämässä olen hyvä soveltamaan ja luomaan kaikkea. Toisissa asioissa ihan pökkelö. Testin mukaan ei heikkouksia eikä mitään poikkeavan hyvääkään omassa tasossa vaan tasavahva.
En ihmettele, että täällä olisi hieman ns. fiksumpaa väkeä. Netinkäyttäjät ovat keskiäärin nuorempia ja koulutetumpia kuin koko kansa. Ei varmaan kovin moni kasikymppinen vain kansakoulun käynyt mummo/pappa palstaile. Se vasta mielenkiintoista olisikin.
Kokonaispistemäärä: 130
Tuloksen luokitustaso: Erittäin hyvä
Onneksi olkoon! Olet suorittanut Tieteen Kuvalehden älykkyystestin.
Ahdistaa myös tämä " mä olen näissä testeissä niin fiksu" - jengi. Se, että on paperilla fiksu ei paikkaa huonoa käytöstä/asennetta toisia ihmisiä kohtaan.
Koulutukseltani olen FM, kolmen lapsen äiti, osa-aikatöissä.
Miksi automaattisesti älykkyystesteissä menestyneitä pidetään sosiaalisesti täysin kyvyttöminä?
Oli aika helpon tuntuinen testi, ekassa osiossa ne pari viimeistä symbolijutskaa ei heti auennut enkä sitten jaksanut miettiä niitä, myös numeroiden muistaminen takaperin oli hankalaa...
Ja olen koulutukseltani amk-inssi.
Haloo? Minä olen itse asiassa onnellinen testin tuloksesta :)
Huonoiten menivät eka osio (hahmottaminen), siitä sain 16 pistettä, sekä vika eli matemaattinen, 15 pistettä. Tiesinkin, että ne eivät ole vahvimpia alueitani. Täydet tuli sanastosta, muistitehtävässä oli 1 virhe. Monet ovat kehuneetkin muistiani.
97
En usko ton testin todistusvoimaan, ekan osion oikeesti arvailin, meni ihan tunteella. Sanajutut oli helpot ja osasin ja kompensoi varmaan sitä, että muistiosio oli ihan kamala. Matikkatehtävät tuntuivat helpolta, tosin osassa niissäkin arvailin.
Aikaa meni puolet vähemmän kuin arvioitu 40 minuuttia ja väsyttää aika lailla. Kielelliset tehtävät huippuluokkaa, muistitehtävät menivät yllättäen penkin alle... ei jaksa muistaa näin väsynä mitään.
Kiitos ap:lle, sait juuri itsetuntoni kohoamaan! Ja minä kun olen pitänyt itseäni ihan yksinkertaisena...
koulutukseltani olen opistotason sihteeri ja työni teen koulumaailmassa.
ja eka olin ihan innoissani, että en olekkaan tyhmä :) sitten tulin lukeen näitä tuloksia täältä ja kaikkihan täällä on noin paljon saanut. Eli ihan humpuukkia koko testi :(
Toisaalta lisäpisteitä otan itselleni siitä, että tein testi 20minuutissa. Oikea äo testihän pitää tehdä tietyssä ajassa. Että jos joku väänsi tätä kovinkin pitkään, niin testi ei taatusti ole luotettava.
Menkää oikeeseen testiin ja kehukaa vasta sitten :)
Kivoja nää Linux-koneet