Tehkääpä äö-testi tieteen kuvalehden sivuilla!
Laittakaa sitten tänne tuloksia + ammatti/koulutus.
Minä sain tulokseksi 123 joka on erittäin hyvä. Olen ammattikoulun ja lukion käynyt, tosin mahdolisuuksia vaikka mihin, mutta ei halua.
Kommentit (109)
Sain 122, ammatti:väsynyt ja ylityöllistetty sosiaalityöntekijä. Tämän työpäivän jälkeen olisin odottanut ensisijassa imbesillin arvoja... Muisti heikoin, muutoin tasaiset tulokset.
Periaatteessa pitäis olla kyllä niin vaikeita osan kysymyksistä, ettei käytännössä kukaan sais täysiä, eihän yläpäässä ole muuten minkäänlaista erottelua.
White trash lady eli työtön YH. Muistitehtävä huonoin. Nämä testit testaa vain tiettyjä osa-alueita ja matikan tehtävät suhteellisen helppoja.
Kummallista tosiaan, että täällä on vain loistavia tuloksia saaneita ;)
eli peruskoulun olen käynyt vuonna nakki ja kauppaopistoa 1,5v,nyt ollut 3,5v kotiäitinä toinen tuossa
Vierailija:
testiä tehdessä kauhea päänsärky päällä ja lapsi kyselemässä vieressä, vaikuttikohan se tulokseen ;)
SonataSelene:
ku kattoo teiän muitten tuloksii. onneks pärjään ihan hyvin maailmassa vaikken ookkaan huippuälykäs. =) selityksii..heh..
TÄYDEN pisteet koko testistä olivat 153!!! että onnittelut vaan :)
ite sain 129, mutta en usko tuloksen merkitsevän juurikaan. se ilahdutti, että (mielestäni fiksu) mieheni sai 124!
Vierailija:
Ja ei, en usko tulokseen. Mutta voi siinä siinä mielessä olla perää, että kaikki, jotka saivat tässä testitssä yli 130, voisivat saada oikeassakin testissä hyvät pisteet.
Onkohan kotiäitiys kalkkeuttanut aivoja kun aina ennen olen saanut testeistä yli 130. Tai sitten lasten pyöriminen jaloissa vaikeutti.
Matikka oli huonoin niin kuin arvelinkin. Inhoan kaikkia matematiikka tehtäviä. Muistitehtävät tais mennä penkin alle ihan lasten takia. Ne on yleensä vahvuus.